search
menu

هتل Hotel 7 Batumi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel 7 Batumi
امکانات کلی هتل ۷ باتومی
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ۷ باتومی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel 7 Batumi


هتل ۷ در بلوار جدید باتومی واقع شده است. بلوار باتومی که یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری باتومی است، در کنار دریای سیاه قرار دارد. فضای سرسبز، طراحی مدرن و امکانات تفریحی، این بلوار را به یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی باتومی تبدیل کرده است. با اقامت در hotel 7 batumi فقط ۷ دقیقه پیاده‌روی با ساحل عمومی فاصله خواهید داشت. دولفیناریوم ۳ کیلومتر و مجسمه علی و نینو ۵ کیلومتر با هتل ۷ باتومی فاصله دارند. کلیساها و موزه‌های متنوع از دیگر جذابیت‌های این شهر زیبا هستند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت امکان بازدید از آنها برایتان فراهم خواهد شد. هتل ۷ بسیار مناسب برای سفرهای خانوادگی است. این هتل از هتل‌های ۳ ستاره شهر باتومی است. هتل ۷ انتخابی مناسب برای کسانی است که به دنبال هتلی باکیفیت و درعین‌حال اقتصادی هستند. با اقامت در این هتل، اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات کلی هتل ۷ باتومی


برای آسایش مهمانان عزیز، امکانات متنوعی تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت هتل، امکان ارتباط آسان را برای مهمانان فراهم می‌کند. پارکینگ رایگان، استخر شنا و تراس از دیگر امکانات مهم این هتل به شمار می‌روند. پذیرش هتل ۷ باتومی ۲۴ ساعته است و در این قسمت خدمات تور، تهیه بلیط، کانسیرج و انبار چمدان ارائه می‌شود. کادر حرفه‌ای و مجرب از ویژگی‌های مثبت این هتل ۳ ستاره هستند؛ کارکنان با خوش‌رویی تمام برای ایجاد محیطی دل‌پذیر برای مهمانان تلاش می‌کنند. با آشنایی به یکی از ۳ زبان انگلیسی، روسی یا گرجی به راحتی می‌توانید با کارکنان هتل در ارتباط باشید. یخچال و ماکروویو برای استفاده عموم مهمانان در سالن هتل قرار داده شده است. هتل ۷ باتومی پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است. با توجه به خدمات نظافت روزانه خیالتان از بابت تمیزی اتاق‌ها راحت خواهد بود. با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری استفاده نمایید. لازم به ذکر است هتل Hotel 7 Batumi ممنوعیتی در مورد ورود حیوانات خانگی ندارد و هزینه‌ای از این بابت دریافت نمی‌شود. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی باتومی حدود ۳ کیلومتر با هتل فاصله دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۱۶ اتاق ساده و زیبا در این هتل قرار دارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیازتان اتاق مورد نظرتان را انتخاب نمایید. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد تویین و اتاق دلوکس تویین است. امکانات اساسی برای یک اقامت راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. از امکانات داخل واحدهای اقامتی می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، اتو، میز اتو، تلویزیون صفحه تخت، دوش، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی رایگان، حوله و دمپایی اشاره کرد. برخی از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند، این سرویس مشمول هزینه اضافی است.

امکانات تفریحی هتل


از آنجا که بسیاری از گردشگران باتومی به دلیل سواحل زیبای این شهر، اقدام به خرید بلیط هواپیما باتومی می‌کنند، نزدیکی به ساحل یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب هتل Hotel 7 Batumi به شمار می‌رود. با اقامت در هتل ۷، دسترسی راحتی به ساحل عمومی خواهید داشت و امکان قدم زدن در ساحل و انجام تفریحات آبی برایتان فراهم خواهد شد. باغ هتل محیط زیبایی برای گردش و پیک‌نیک است. استخر روباز هتل، علاقه‌مندان به شنا را خشنود خواهد ساخت.

رستوران هتل


هتل ۷ باتومی دارای رستوران نیست. خوشبختانه با توجه به موقعیت مکانی هتل، کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان کنید. رستوران اکلیپس و واکس در نزدیکی هتل قرار دارند و گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای گرجی هستند. برای صرف نوشیدنی سری به سالن هتل بزنید.

فاصله هتل ۷ باتومی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آکوا باتومی: ۹۰۰ متر
فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس: ۳ کیلومتر
فاصله تا دولفیناریوم باتومی: ۳ کیلومتر
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۵ کیلومتر
فاصله تا برج الفبا: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا تله‌کابین آرگو باتومی: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است