search
menu

هتل Ararat Hotel Batumi

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ararat Hotel Batumi
امکانات عمومی هتل آرارات باتومی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرارات باتومی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Ararat Hotel Batumi


هتل آرارات باتومی می‌تواند یک گزینه اقتصادی و راحت برای اقامت شما در شهر باتومی گرجستان باشد. شما می‌توانید در این شهر در کنار بازدید از جاهای دیدنی باتومی مانند: موزه هنرهای زیبای آجارا، دریاچه نوریگلی، دلفیناریوم باتومی، بلوار باتومی، برج الفبا و ... از اقامت در یک هتل راحت نیز لذت ببرید. فضای دنج و صمیمی هتل در نگاه اول می‌تواند اولین چیزی باشد که شما را به خود جذب می‌کند. سالن بسیار بزرگ در لابی و امکانات متعدد آن را به یک گزینه بسیار خوب برای اقامت شما مطرح ساخته‌است. هتل آرارات باتومی در خیابان پتره ایبری گونیو باتومی گرجستان واقع شده‌است که فاصله آن تا مرکز شهر حدود ۱۰.۲ کیلومتر است. منطقه‌ای که هتل ARARAT HOTEL Batumi در آن قرار یک منطقه سرسبز است که با داشتن چشم‌اندازی زیبا از طبیعت اطراف، آن را به یک هتل جذاب تبدیل کرده‌‌است. هتل با ساحل نیز فاصله چندان دوری ندارد و این مورد می‌تواند برای کسانیکه دوست دار ساحل و دریا هستند یک ویژگی مهم محسوب شود. اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به گرجستان سفر کرده‌اید، بهتر است بدانید که فاصل هتل Ararat Hotel Batumi تا فرودگاه حدود ۶.۱ کیلومتر است. در ادامه شما را با امکانات کلی هتل آشنا خواهیم کرد.

امکانات عمومی هتل آرارات باتومی


هتل با اینکه یک هتل ساده و کوچک است اما از امکانات خوبی بهره‌مند است. از مهمترین امکانات هتل که سبب راحتی شما در امر ارتباطات و مطالعه خواهدشد، می‌توان به وجود اینترنت رایگان در بخش‌های مختلف و حتی واحدهای اقامتی هتل اشاره کرد. این هتل دستگاه خودپرداز ندارد و فقط باید بصورت نقدی هزینه اقامت خود را پرداخت کنید. نکته قابل توجه دیگر ممنوعیت ورود حیوانات به این هتل است و شما قبل از سفر بهتر است فکری برای حیوانات خانگی خود بکنید. گردشگرانیکه خودرو شخصی را در این سفر به همراه دارند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل Ararat Hotel Batumi استفاده کنند تا خیالشان از بابت امنیت خودرو خود راحت باشد. از موارد دیگر می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته و بسیار خوب هتل اشاره کرد که با خوشرویی جوابگوی تمام مسافران هتل هستند. تهویه مطبوع هتل نیز در بهترین درجه از کیفیت انجام شده‌است تا هوای مطبوعی برای اقامت مسافران وجود داشته‌باشد. کارکنان هتل به زبان روسی نیز تسلط کامل دارند. برای سرگرمی کودکان، یک زمین بازی در نظر گرفته شده‌است. در ادامه نیز به ذکر امکانات و جزئیات واحدهای اقامتی هتل خواهیم پرداخت.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی این هتل تقریبا تمام امکانات اقامتی را با درجه بالایی از راحتی دارا هستند، از جمله موارد شاخص و چشمگیر دارا بودن تخت‌های راحت و پنجره‌های بزرگ با چشم انداز طبیعت اطراف است که اقامت شما را بیش از پیش دلچسب‌تر می‌کند. در داخل واحدها نیز اینترنت وجود دارد و می‌توانید در آسایش و آرامش ناشی از واحدها به امور اینترنتی خود رسیدگی کنید و یا به راحتی با اعضای خانواده خود در ارتباط باشید. تلویزیون صفحه تخت در تمام اتاق‌ها وجود دارد. برخی از اتاق‌ها دارای تخت‌های دو طبقه هستند. واحدها دارای حمام و سرویس بهداشتی نیز هستند. چای ساز و قهوه ساز نیز از دیگر امکانات موجود در واحدها هستند. انواع واحدهای اقامتی که در هتل Ararat Hotel Batumi می‌توانید رزرو کنید شامل موارد زیر هستند:
• واحد سه نفره
• واحد دابل دلوکس
• واحد توئین
• واحد چهار نفره

رستوران هتل


هتل دارای صبحانه بصورت بوفه است و علاوه بر این مهمانان هتل Ararat Hotel Batumi می‌توانند سایر وعده‌های غذایی را نیز در رستوران هتل سفارش دهند و از طعم بی‌نظیر غذاهای محلی و بین المللی هتل لذت ببرند.

فاصله هتل آرارات باتومی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دلفیناریوم باتومی: ۱۲.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان اروپا: ۱۳.۸ کیلومتر
فاصلاه تا مجسمه علی و نینو: ۱۴.۶ کیلومتر
فاصله تا برج الفبا: ۱۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است