search
menu

هتل Aqua Batumi Hotel & Apartments

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aqua Hotel & Apartments Batumi
اماکن نزدیک به هتل آکوا باتومی

درباره هتل Aqua Hotel & Apartments Batumi


شهر ساحلی باتومی، یکی از مقاصد محبوب و پر طرفدار گردشگران در فصل تابستان است. سواحل زیبا و تمیز، آفتاب گرم، طبیعت سرسبز و جاذبه های جالب و هیجان انگیز باتومی از جمله دلایلی است که گردشگران بلیط هواپیما گرجستان را برای سفر به باتومی می خرند. از آن جایی که در سفر به شهر ساحلی باتومی، یکی از اولویت مهمانان نزدیک بودن به ساحل و دسترسی آسان به آن است، اقامت در یک هتل نزدیک ساحل برایشان بسیار مناسب و راحت خواهد بود.
هتل آکوا باتومی (Aqua Batumi Hotel & Apartments) از جمله هتل های زیبایی است که علاوه بر قرار داشتن در کنار ساحل، هزینه اقامت مناسب نیز دارد. هتل آکوا باتومی در مقایسه با امکانات و خدماتی که ارائه می دهد، هتل مقرون به صرفه و مناسبی است. اگر دوست دارید در سفر به باتومی در مخارجتان صرفه جویی کرده و در عین حال اقامتی دلنشین داشته باشید، اقامت در هتل آکوا باتومی گزینه خوبی برایتان خواهد بود. موقعیت مکانی هتل آکوا باتومی عالی است و علاوه بر ساحل به جاذبه های مهم و اصلی زیادی دسترسی آسان دارد.
مهمانان می توانند از محدوده ساحل اختصاصی Aqua Hotel & Apartments Batumi استفاده کنند و به تفریح و سرگرمی بپردازند. علاوه بر این، در این هتل خدماتی چون پارکینگ و اینترنت وای فای به صورت رایگان به مهمانان ارائه می گردند. بسیاری از گردشگرانی که از کشورهای همسایه گرجستان به باتومی می آیند، ترجیح می دهند با خودروی شخصی شان سفر کنند و در اختیار داشتن پارکینگ رایگان برای آن ها بسیار حائز اهمیت است. اینترنت وای فای رایگان نیز در سراسر هتل قابل دسترس مهمانان است. یکی دیگر از خدمات رایگان هتل آکوا باتومی، پذیرش رایگان حیوانات خانگی است و این یک خبر خوشحال کننده برای مهمانانی است که حیوانات خانگی شان را با خود به سفر برده اند.
منظره ساحلی اتاق های هتل آکوا باتومی از جمله مواردی است که توجه مهمانان را به خود جلب می کند. برخی اتاق ها دارای تراس و میز و صندلی هستند و استراحت و صرف نوشیدنی به هنگام تماشای طلوع یا غروب آفتاب در تراس رو به دریا حس بی نظیری دارد. همه اتاق ها در هتل آکوا باتومی دارای امکانات رفاهی مجهز و استاندارد هستند و به سبک زیبا و با ترکیب رنگ آرامش بخش چیدمان یافته اند. در اتاق های مهمان تلویزیون ال سی دی، میز، مبل، تخت خواب، چای/ قهوه ساز، صندوق امانات (گاو صندوق دیجیتالی)، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی خصوصی، دمپایی، حوله، سشوار، لوازم بهداشتی و غیره وجود دارند. خدمات روم سرویس نیز در صورت درخواست به اتاق ها ارائه می گردد. لازم است بدانید مهمانانی که به صورت خانواده ای قصد اقامت در هتل آکوا باتومی داشته باشند، می توانند اتاق خانواده رزرو کنند.
در هتل آکوا باتومی یک رستوران و بار نوشیدنی برای مهمانان در نظر گرفته شده است و مهمانان می توانند برای صرف سه وعده غذای اصلی به رستوران هتل مراجعه کنند. در این رستوران غذاهای اروپایی خوشمزه و متنوع به صورت سلف سرویس (بوفه ای) و منوی آلاکارته برای مهمانان آماده و سرو می شود.
پذیرش هتل آکوا باتومی به طور شبانه روزی فعالیت می کند و به مهمانان سرویس رسانی می کند. مهمانان می توانند در صورت داشتن هرگونه نیاز، مشکل و یا سوال به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل خوش برخورد و خونگرم پذیرش به بهترین شکل مهمانان را راهنمایی خواهند کرد. کارکنان هتل آکوا باتومی بسیار مهربان و صمیمی هستند و به زبان های گرجی، انگلیسی، ترکی و روسی تسلط دارند. آن ها تمام تلاش خود را می کنند تا اقامتی راحت و دلنشین برای مهمانانشان فراهم نمایند.

اماکن نزدیک به هتل آکوا باتومی


فاصله تا پارک آبی باتومی: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی باتومی: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی باتومی: ۵٫۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس: ۶٫۲ کیلومتر
فاصله تا فواره نپتون: ۶٫۵ کیلومتر
فاصله تا برج الفبا: ۶٫۶ کیلومتر
فاصله تا پارک میراکل: ۶٫۶ کیلومتر
فاصله هتل آکوا باتومی تا مجسمه علی و نینو: ۶٫۷ کیلومتر
فاصله تا مجسمه یادبود مدیا: ۶٫۸ کیلومتر
فاصله تا میدان اروپا: ۶٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است