search
menu

هتل Wyndham Dubai Deira

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Wyndham Dubai Deira
امکانات عمومی هتل ویندهام دیره دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ویندهام دیره دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Wyndham Dubai Deira


هتل ویندهام یکی از هتل‌های ۴ ستاره در منطقه دیره در دبی است. از این هتل موقعیت قرارگیری بسیار خوبی داشته و دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری را فراهم می‌کند. همچنین به دلیل دسترسی به ایستگاه مترو می‌توانید به نقاط مختلف شهر دبی دسترسی داشته باشید. این هتل زیبا در دبی واقع‌شده و تا مسجد بزرگ حدوداً ۱۵ کیلومتر فاصله دارد، همچنین تا مرکز تجارت جهانی دبی نیز ۶ کیلومتر و تا مرکز خرید سیتی واک ۹ کیلومتر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین‌المللی دبی بوده که با شش کیلومتر فاصله از هتل Wyndham Dubai Deira از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، پس کافیست با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفری رویایی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن‌سازی، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ویندهام دیره دبی


توجه داشته باشید که با اقامت در این هتل می‌توانید از خدماتی مانند برگزاری جلسات و استفاده از فکس و فتوکپی در مرکز بیزینس بهره‌مند شوید که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در رابطه با خدمات مربوط به شستشو نیز می‌توان به خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد که هرکدام از این‌ها شامل هزینه جداگانه هستند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط این هتل به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی مجموعه نیز رایگان بوده و در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده است. این پارکینگ نیاز به رزرو قبلی ندارد. برای دسترسی به‌تمامی طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید. مسافرانی که مشکلات حرکتی و جسمانی دارند با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از هتل Wyndham Dubai Deira اتاق رزرو کنند، زیرا امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی برای این مسافران تعبیه‌شده است. بخش خدمات باربری، اتاق چمدان و میز تور گردشگری همراه با صرافی نیز در لابی این هتل دایر شده‌اند و به دلیل وجود روم سرویس می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را سفارش داده و در اتاق نوش جان کنید. زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، ایتالیایی، روسی، فیلیپینی، ترکی استانبولی و چینی در این هتل توسط پرسنل صحبت می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


از اصلی‌ترین امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد که این استخر در طول سال دایر بوده و بدون نیاز به هزینه می‌توانید در آن شنا کنید. این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و ساعت کاری آن از ۸ صبح تا ۶:۳۰ عصر بوده و در کنار استخر می‌توانید از چترها و صندلی‌های آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. خدمات مربوط به سلامتی نیز عبارت‌اند از باشگاه بدن‌سازی، خدمات مربوط به اسپا مانند انواع ماساژ، اتاق بخار و سونا. سایر امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به تورهای پیاده‌روی اشاره کرد. همچنین سرگرمی‌های عصرانه همراه باکلاس‌های گلف با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق اکسسبل با چشم‌انداز شهر، اتاق کینگ دلوکس با چشم‌انداز پلازا، اتاق کینگ دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق توئین دلوکس با چشم‌انداز پلازا، اتاق توئین دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق کینگ اکسکیوتیو با چشم‌انداز شهر، اتاق کینگ اکسکیوتیو با چشم‌انداز دریا، اتاق توئین اکسکیوتیو با چشم‌انداز شهر، اتاق توئین با چشم‌انداز دریا، سوئیت خانواده یک خوابه با چشم‌انداز دریا، اتاق کینگ سوپرییر با چشم‌انداز شهر و اتاق توئين سوپرییر با چشم‌انداز شهر و اتاق خانواده. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، فرش، کتری برقی، میز کار، تلویزیون و تلفن اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است که تمامی اتاق‌های هتل Wyndham Dubai Deira دارای دیوارها و پنجره‌های عایق صدا هستند. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها و افراد سیگاری باید به این امر توجه داشته باشند. در اتاق‌های هتل ویندهام دبی می‌توانید از تختخواب‌های استاندارد نیز بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


سه رستوران در هتل ویندهام دبی دایر شده‌اند؛ رستوران Spicery مخصوص غذاهای آسیایی بوده و در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به‌صورت منویی در حال ارائه خدمات هستند. رستوران Pavilion انواع غذاهای آسیایی در وعده شام به‌صورت منویی ارائه می‌دهد و درنهایت Lobby Lounge در لابی دایر بوده و انواع غذاهای آسیایی را به‌صورت منوی نبوده در طول روز و شب ارائه می‌دهد.

فاصله هتل ویندهام دیره دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دبی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا دهکده جهانی دبی: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است