search
menu

هتل TRYP by Wyndham Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل TRYP by Wyndham Dubai
امکانات عمومی هتل تریپ بای ویندهام دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تریپ بای ویندهام دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل TRYP by Wyndham Dubai


هتل تریپ بای ویندهام در شهر دبی واقع‌شده است. این هتل زیبا چهار ستاره بوده و به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی و موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود میان توریست‌ها و گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است. با اقامت در این هتل می‌توانید تصویر بسیار زیبا و دل‌نشین ۳۶۰ درجه از محیط اطراف را تماشا کنید. با توجه به اینکه این هتل در ارتفاعات برشا قرارگرفته، حدوداً تا ایستگاه مترو شهر ۶۰۰ متر فاصله دارد که از این طریق می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری مانند برج خلیفه، آکواریوم دبی و موزه دبی دسترسی داشته باشید. همچنین به دلیل موقعیت مرکزی هتل TRYP by Wyndham Dubai دسترسی آسانی به نقاط مختلف دبی خواهید داشت، بنابراین بهتر است با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری رویایی آماده کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل تریپ بای ویندهام دبی می‌توان به استخر شنا، وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل تریپ بای ویندهام دبی


ازجمله امکانات ارائه شده در این هتل می‌توان به اینترنت پرسرعت رایگان اشاره کرد که در سراسر نقاط هتل و داخل اتاق‌ها قابل‌دسترس است. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرد. خدمات مربوط به بیزینس و کار و زمان برگزاری جلسات با استفاده از فکس و فتوکپی نیز در مرکز بیزینس هتل TRYP by Wyndham Dubai قابل‌ارائه بوده و با پرداخت هزینه مجزا می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. در صورت نیاز می‌توانید فرزندانتان را به قسمت نگهداری از کودکان بسپارید، البته باید بابت این کار هزینه مجزا پرداخت کنید. اینترنت در این مجموعه رایگان بوده و در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ نیز اختصاصی و رایگان بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در صورت نیاز می‌توانید وسایلتان را به اتاق چمدان بسپارید. در صرافی موجود در لابی می‌توانید تبدیل ارز کنید. در قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. در بخش تور گردشگری نیز می‌توانید از انواع ترانسفرها و گشت‌وگذارها برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی بهره‌مند شوید. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی این هتل شامل استخر شنای روباز بوده که در کنار استخر می‌توانید از صندلی و چترهای آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. علاوه بر آن، باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. علاوه بر این‌ها، در مرکز سلامتی و اسپا می‌توانید انواع ماساژها را دریافت کنید و بعد از خستگی روزانه و گشت‌وگذار خودتان را به یک ماساژ بی‌نظیر مهمان کنید، البته برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل تریپ بای ویندهام دبی عبارت‌اند از سوئیت تک خوابه با ترانسفر رایگان، سوئیت پریمیوم با دسترسی به ساحل، اتاق اکسسبل، اتاق تریپ و اتاق باشگاه. تمامی اتاق‌های موجود در داخل هتل TRYP by Wyndham Dubai به‌طور کامل مجهز شده‌اند و امکانات ارائه شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، گاوصندوق، حمام اختصاصی. همچنین تمامی خانواده‌ها می‌توانند از باشگاه بدن‌سازی داخل اتاق بهره‌مند شوند که یکی از مزیت‌های هتل تریپ بای ویندهام دبی محسوب می‌شود. سایر امکانات ارائه شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، اتو، کتری برقی، میز کار. همچنین دقت داشته باشید که در داخل اتاق‌ها اجازه استعمار سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید انواع وعده‌های غذایی را سفارش دهید و اینکه غذاهای یونانی، مدیترانه شرقی و اسپانیایی در رستوران هتل TRYP by Wyndham Dubai سرو می‌شود. سه رستوران در داخل این هتل دایر شده‌اند که عبارت‌اند از رستوران LOCAL انواع غذاهای بین‌المللی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به‌صورت منویی، رستوران Soluna غذاهای یونانی و آسیای شرقی را در وعده‌های ناهار شام و میان وعده به‌صورت منویی ارائه می‌دهند. درنهایت، رستوران Lola Taberna Espanola مخصوص غذاهای اسپانیایی بوده که به‌صورت منویی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

فاصله هتل تریپ بای ویندهام دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج العرب: ۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی وایلد وادی: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکواونچر: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا شهر ورزشی دبی: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ معجزه دبی: ۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است