search
menu

هتل Rixos Bab Al Bahr Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rixos Bab Al Bahr Ultra All Inclusive Dubai
انواع اتاق های هتل رکسوس باب البحر دبی و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل رکسوس باب البحر تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Rixos Bab Al Bahr Ultra All Inclusive Dubai


هتل رکسوس باب البحر، هتلی لوکس و مجلل در راس الخیمه در فاصله ۷۵ کیلومتری از فرودگاه دبی در امارات متحده عربی است. این هتل یو آل یا اورترا آل اینکلوسیو است یعنی که همه هزینه ها را در هنگام خرید در روز رزرو هتل پرداخت کرده اید و حالا وقت آن است تا از تمام وعده های غذایی و میان وعده ها، نوشیدنی ها و خلاصه هر چیزی راکه فکرش را بکنید به طور رایگان لذت ببرید. هتل هایی مانند باب البحر را بیشتر برای افرادی می سازند که دوست دارند تعطیلات خود را در سواحل و در دامن طبیعت بگذراند و کجا می توان طبیعتی خاص تر از طبیعت دبی پیدا کرد.
هتل رکسوس باب البحر علاوه بر ساختمان زیبا و تجهیزات مدرن که دارد همچنین به علت قرار گرفتن در کنار طبیعت بکر و ساحل تماشایی مکان مناسبی برای گذراندن تعطیلات در دبی و راس الخیمه به شمار می رود. همانطور که از نام این هتل پیداست این هتل متعلق به گروه هتل سازی رکسوس است که نامی آشنا برای همه مسافران در سراسر دنیا است. این برند را به علت سرویس دهی لوکس و غذاهای منحصر به فرد و امکانات آن می شناسند و به همین دلیل به آن اعتماد دارند.

انواع اتاق های هتل رکسوس باب البحر دبی و امکانات آن ها


این هتل دارای ۶۵۰ اتاق و سوئیت راحت است. دیوارهای واحدهای اقامتی آن ضد صدا بوده و تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهوبه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی با وان و دوش مجزا، مینی بار، کتری برقی و اتو هستند. این هتل مجهز به سوئیت خانواده با نماهایی روبه باغ و روبه دریا است. متراژ این نوع اتاق های خانوادگی بزرگتر از دیگر اتاق ها بوده و مجهز به اتاق نشیمن و دو حمام خصوصی با لوازم بهداشتی هستند. اتاق کنفرانس با امکانات ویژه ای برای نشست های کاری و تجاری نیز وجود دارد.

رستوران هتل


هفت رستوران در هتل و ۶ کافه در کنار ساحل وجود دارد. رستوران فیش بن، بهترین وعده های غذایی دریایی را برای شما فراهم کرده است و در رستوران لاله زار بهترین غذاهای ترکیه ای در فضایی دلنشین و آرام و لوکس را تجربه خواهید کرد. رستوران میت پوینت، متخصص غذاهای باربیکیو بوده و بهترین برگرهای زغالی را در تست برگرز مزه خواهید کرد. در رستوران سون هایتز می توانید از غذاهای بین المللی این رستوران که زبانزد مهمانان است نوش جان کنید. اگر عاشق غذا های ایتالیایی هستید می توانید بهترین پیتزا و انواع پاستاها را در رستوران اولیو تجربه کنید.
البته این رستوران فقط در وعده شام پذیرای مهمانان است. با این همه رستوران با تنوع منوی غذایی ,شما عاشق گشت و گذار در این هتل و لذت بردن از ساحل و غذاهای متنوع خواهید شد. با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل فرصت این اقامت استثنایی را از دست ندهید.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


هتل Rixos Bab Al Bahr Dubai مجهز دو استخر شنا برای بزرگسالان و کودکان است. استخر شنا بزرگسالان مجهز به حوله کنار ساحل استخر، چترهای افتاب گیر، حمام آفتاب با بهترین چشم انداز است و استخر شنای کودکان مجهز به چترهای آفتابگیر و سرسره های مهیج آبی است. هتل رکسوس باب البحر برای سرگرمی مهمانان شوهای ویژه، کنسرت، فعالیت های هنری و همچنین زمین تنیس، زمین گلف، بیلیاردو ورزش های آبی تدارک دیده است. شما در این هتل میتوانید از مرکز سلامت و اسپا هتل مثل ماساژ, حمام ترکی ,سونا و جکوزی و همچنین باشگاه تناسب اندام استفاده کنید. برای کودکان نیز سرگرمی در نظر گرفته شده است کودکان می توانند به تماشای برنامه های شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودکان نشسته و یا از وسایل بازی در بیرون و درون هتل همچنین کتاب ها و دی وی دی و موزیک های مخصوص برای کودکان استفاده کنند.

امکانات و خدمات کلی هتل


این هتل مجهز به پارکینگ و اینترنت رایگان است وحیوانات حق ورود به این مکان را ندارند. مهمانان این هتل می توانند با استفاده از خدمات کانسیرج بدون هیچ دردسری بلیط اماکن مورد نظر را تهیه و یا در رستوران مورد نظر خود میز رزرو کنند. خدمات تبدیل ارز و دستگاه خود پرداز بانکی برای رفع نیازهای بانکی مهمانان در مجموعه هتل وجود دارد. دیگر امکانات و خدمات هتل عبارتند از: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات نظافت روزانه، دسترسی به اینترنت و پارکینگ رایگان، خدمات کرایه اتومبیل و غیره.

فاصله هتل رکسوس باب البحر تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید زووم : ۵۰۰ متر
فاصله تا باشگاه گلف الحمرا : ۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید الحمرا : ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پا ک آبی آیس لند : ۹ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش راک : ۲۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید راک : ۲۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است