search
menu

هتل Riu Dubai Beach Resort

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Riu Dubai Beach Resort
امکانات عمومی هتل ریو بیچ ریزورت دبی
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل ریو بیچ ریزورت دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Riu Dubai Beach Resort


هتل ریو بیچ ریزورت دبی یکی از هتل‌های شیک و چهار ستاره در جزیره دیره دبی است. این هتل به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی گزینه بسیار عالی برای داشتن اقامت خوب در هنگام سفر به دبی به شمار می‌رود. همچنین این هتل زیبا دارای موقعیت قرارگیری خوبی است و از این محل تا جاهای دیدنی و گردشگری فاصله اندکی وجود دارد. با اقامت در این هتل می‌توان در عرض چند دقیقه به مسجد بزرگ دسترسی داشت. همچنین مرکز تجارت جهانی نیز در فاصله ۱۳ کیلومتری هتل Riu Dubai Beach Resort واقع شده است. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین‌المللی دبی است و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفری ایده آل در انتظارتان است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، باشگاه بدنسازی، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و ساحل اختصاصی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ریو بیچ ریزورت دبی


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. در بخش پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از مسافران با گشاده رویی استقبال می‌کنند. اینترنت وای فای نیز به صورت رایگان در سراسر هتل Riu Dubai Beach Resort قابل‌دسترس است. در لابی می‌توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، صرافی برای تبدیل ارز، لاندری برای استفاده از خشکشویی و لباسشویی، مرکز بیزینس برای برگزاری جلسات کاری و کنفرانس و خدمات خانه‌داری و باربری بهره‌مند شوید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های عربی و انگلیسی صحبت می‌کنند. با توجه به قوانین این هتل به حیوانات خانگی اجازه ورود داده نمی‌شود.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی رایج در این هتل علاوه بر ساحل اختصاصی و چهار استخر شنای روباز می‌توان به جکوزی داغ، سونا و سرگرمی‌های عصرانه اشاره کرد. هر سه استخر مخصوص بزرگسالان است و استخر چهارم برای کودکان ساخته شده است. سایر امکانات در بخش اسپای هتل ارائه می‌شوند که عبارت‌اند از انواع ماساژ و خدمات مربوط به زیبایی. همچنین بر روی استخر روباز نیز پارک آبی تعبیه شده است تا ورزش‌های آبی و انواع سرسره و وسایل سرگرم‌کننده بهره‌مند شوید. در هتل Riu Dubai Beach Resort برای کودکان زمین‌بازی روباز و سرپوشیده تعبیه شده است تا برای ساعت‌ها سرگرم شوند.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


در هتل ریو بیچ ریزورت اتاق‌های متنوعی وجود دارند که عبارت‌اند از اتاق دوبل، اتاق دوبل با چشم‌انداز دریا و سوئيت جونیور با چشم‌انداز دریا. در اتاق‌های موجود در این هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، میز کار، کتری برقی، گاوصندوق، تلویزیون، کاناپه تخت شو، کمد لباس و تلفن، بالکن و حمام اختصاصی ارائه می‌دهند. وجود گاوصندوق سبب می‌شود تا در هنگام ترک هتل دیگر نگران وسایل ارزشمند خود نباشید. همچنین تمامی اتاق‌ها دارای تختخواب‌های استاندارد و تمیز هستند. در داخل اتاق‌های این مجموعه اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود. در هنگام رزرو در هتل Riu Dubai Beach Resort بهتر است به زمان تحویل اتاق‌ها دقت کرد، همه اتاق‌ها ساعت ۲ ظهر تحویل داده می شوند و ساعت ۱۲ ظهر باید تخلیه شوند.

رستوران هتل


در این هتل زیبا چهار رستوران دایر شده است و انواع غذاهای بین‌المللی و محلی سرو می‌کنند. صبحانه نیز در این هتل همه‌روزه به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. رستوران اول Al-Andalus نام دارد و انواع غذاهای بین‌المللی در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند. رستوران دوم با نام Spices مخصوص غذاهای آسیایی در وعده شام است. رستوران بعدی The Palm انواع غذاهای ایتالیایی در وعده‌های ناهار و شام سرو می‌کند. رستوران آخر The Moon نامیده می‌شود و مخصوص غذاهای آسیای شرقی در وعده شام دایر است..

فاصله هتل ریو بیچ ریزورت دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دبی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیره: ۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم دبی: ۶ کیلومتر
فاصله تا پارک کریک: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است