search
menu

هتل Pearl Swiss Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pearl Swiss Hotel Dubai
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پرل سوئیس دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pearl Swiss Hotel Dubai


هتل پرل سوئیس هتلی ۴ ستاره در بهترین نقطه از شهر دبی واقع‌شده است. این هتل به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری دبی دسترسی آسان خواهید داشت؛ ازجمله جاذبه‌های مشهور این شهر می‌توان به آکواریوم دبی، برج خلیفه، برج العرب، پارک‌های آبی دبی، قاب دبی و چندین جای دیگر اشاره کرد که بازدید از این‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری رویایی آماده کنید. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری این هتل تا مسجد بزرگ ۲.۳ کیلومتر و تا مرکز تجارت جهانی ۵ کیلومتر و تا مرکز خرید دبی مال ۹ کیلومتر فاصله وجود دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین‌المللی دبی است که با ۴ کیلومتر فاصله از هتل پرل سوئیس از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور هتل Pearl Swiss Hotel Dubai می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدن‌سازی، مرکز سلامتی و اسپا، رستوران و اتاق‌های ضد سیگاری اشاره کرد.
امکانات عمومی هتل پرل سوئیس دبی
در میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته و روم سرویس اشاره کرد. همچنین اینترنت وای فای در سراسر نقاط قابل‌دسترس است. با توجه به اینکه این هتل پارکینگ ندارد، مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند باید به این نکته توجه داشته باشد. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. در مرکز بیزینس هتل Pearl Swiss Hotel Dubai می‌توانید با پرداخت هزینه موردنظر جلسه کاریتان را برگزار کنید و از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. برای استفاده از اتاق چمدان تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان باید هزینه موردنظر را پرداخت کنید. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی موجود سر بزنید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی و اردو تسلط دارند. برای عبور و مرور افرادی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است. همچنین در لابی می‌توانید از سالن آرایش و زیبایی بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق کینگ سوپرییر، اتاق توئین سوپرییر، اتاق کینگ دلوکس، سوئیت خانواده و سوئیت اکسکیوتیو. اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، کتری برقی و میز کار هستند. یکی از امکانات اصلی اتاق‌ها گاوصندوق است که می‌توانید وسایل گران‌بها و ارزشمند خود را در آن بگذارید. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن بوده در تختخواب‌های استاندارد در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است. در میان اتاق‌های این هتل‌های خانواده از اهمیت زیادی برخوردار هستند و برای سفرهای دسته‌جمعی و خانوادگی گزینه مناسبی به شمار می‌رود. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Pearl Swiss Hotel Dubai عبارت‌اند از کمد لباس، مینی بار، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی. همچنین در داخل اتاق‌ها دیوارها و پنجره‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. در ورودی همه اتاق‌ها مسیری برای عبور و مرور ویلچر تعبیه‌شده است. برای دسترسی به طبقات مختلف می‌توانید از آسانسور استفاده کنید.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز و باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که مجهزترین دستگاه‌ها در این باشگاه قرار داده‌شده و همراه با مربی خصوصی می‌توانید ورزش کنید. برای کودکان نیز کلاب بازی در نظر گرفته‌شده که می‌توانند ساعت‌ها در این قسمت سرگرم شوند. در مرکز سلامتی و اسپا هتل Pearl Swiss Hotel Dubai می‌توانید از انواع ماساژها بهره‌مند شده و یا به سونا مراجعه کنید که استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه هستند.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل از امکانات ویژه به شمار می‌رود که می‌توانید انواع غذاها را سفارش داده و میل کنید. همه روز در هنگام صبح وعده صبحانه در هتل پرل سوئیس سرو می‌شود.

فاصله هتل پرل سوئیس دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دبی: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا دهکده جهانی دبی: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۹ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است