search
menu

هتل Milestone Hotel Apartment Dubai

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Milestone Hotel Apartment Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان مایلستون دبی
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان مایلستون دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Milestone Hotel Apartment Dubai


هتل آپارتمان مایلستون از هتل‌های معروف دبی به شمار می‌رود. در هتل آپارتمان مایلستون امتیازات متعددی برای مهمانان فراهم شده است. یکی از امتیازات اقامت در این هتل موقعیت مکانی آن است. با انتخاب Milestone Hotel Apartment Dubai دسترسی راحتی به جاهای دیدنی دبی خواهید داشت. خانه شیخ سعید آل مکتوم در ۳.۵ کیلومتری هتل قرار دارد. نزدیکی به ایستگاه‌های مترو از دیگر مزیت‌های این هتل به شمار می‌رود؛ با استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی، سفری آسان و ارزان خواهید داشت. جای دیدنی دیگر مانند پارک تفریحی گاردن گلو در این کلان‌شهر معروف قرار داردد که با خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی می‌توانید از آن بازدید کنید. با اقامت در این هتل اوقات جذابی پیش رو خواهید داشت. مایلستون دبی گزینه خوبی برای سفرهای خانوادگی و دونفره است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان مایلستون دبی


در هتل آپارتمان مایلستون امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش هتل آپارتمان مایلستون ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات تور، کانسیرج و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در Milestone Hotel Apartment Dubai چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی، فیلیپینی، روسی و اردو هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. آسانسور و پارکینگ رایگان از امکانات اساسی دیگر هتل به شمار می‌روند. هتل آپارتمان مایلستون پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی و لاندری برخوردار شوید. فرودگاه بین‌المللی دبی در ۷ کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. پیشنهاد می‌کنیم از استعمال دخانیات در مناطق عمومی خودداری کرده و برای این منظور به اتاق سیگار تشریف ببرید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل آپارتمان مایلستون دارای ۵۶ واحد اقامتی ساده و زیبا است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل سوئیت، استودیو و آپارتمان دلوکس است. هریک از واحدها دارای آشپزخانه با وسایل پخت‌وپز هستند و مهمانان عزیز می‌توانند در هر زمان که تمایل داشتند غذای مورد علاقه‌شان را تهیه و نوش جان کنند. تمام واحدهای اقامتی Milestone Hotel Apartment دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به پرده‌های ضد نور، میز، صندوق امانات و اتو اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش و لوازم بهداشتی است. ناگفته نماند برخی از واحدهای این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود. ارائه گهواره به کودکان رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کنید. برای کودکان عزیز استخر جداگانه‌ای اختصاص یافته است. پس از گذراندن یک روز شلوغ با دریافت خدمات اسپا خستگی را از تنتان برهانید. از دیگر امکانات تفریحی Milestone Hotel Apartment می‌توان به سونا و اتاق بخار اشاره کرد. علاقه‌مندان تناسب‌اندام می‌توانند تمرینات ورزشی‌شان را در باشگاه هتل دنبال کنند.

رستوران هتل


صبحانه کانتیننتال هر روز از ساعت ۷.۳۰ تا ۱۰ صبح سرو می‌شود. برای صرف ناهار و شام می‌توانید از غذاهای بین‌المللی رستوران نوش جان کنید. البته این رستوران خدمات روم سرویس نیز به مهمانان ارائه می‌کند و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان میل نمایید. با توجه به موقعیت مکانی Milestone Hotel Apartment، رستوران و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای محلی دبی هستند. رستوران‌های Aryaa's و Pita Restaurant به ترتیب ۲ و ۴ دقیقه تا هتل آپارتمان مایلستون دبی فاصله ‌دارند.

فاصله هتل آپارتمان مایلستون دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا منطقه تاریخی الفهیدی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه قهوه دبی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه شیخ سعید آل مکتوم: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا دهکده جهانی دبی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیرا: ۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است