search
menu

هتل Landmark Plaza Hotel Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Landmark Plaza Hotel Dubai
فاصله تا جاهای دیدنی

درباره هتل Landmark Plaza Hotel Dubai


هتل لندمارک پلازا دبی واقع در منطقه دیره و مشرف به میدان الناصر است. تمام اتاق‌های این هتل بر اساس آخرین متد‌های معماری روز دنیا طراحی شده‌اند و مجهز به امکاناتی از قبیل مبلمان راحتی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با قابلیت گیرنده ماهواره‌ای، مینی بار و حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی جداگانه هستند.
مسافران می‌توانند هر روز صبح برای صرف صبحانه، به رستوران هتل مراجعه کنند. صبحانه‌ای که به صورت بوفه سرو می‌شود و افراد برای صرف آن، نیازی به پرداخت هزینه ندارند. رستوران بین المللی هتل لندمارک پلازا هم انواع خوراک‌های بین المللی را سرو می‌کند و مسافران از هر نقطه‌ای از دنیا که به دبی سفر کرده باشند، می‌توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.
از جمله مهم‌ترین مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری که در نزدیکی Landmark Plaza Hotel قرار دارند می‌توان به مرکز خرید صحرا، آکواریوم بزرگ دبی، برج الخلیفه و دبی مال اشاره کرد. همچنین ۳ ایستگاه مترو نیز در شعاع ۱ کیلومتری هتل لندمارک پلازا قرار دارند و از این بابت، نگرانی خاصی برای رفت و آمد در شهر وجود نخواهد داشت.
فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله ۵.۵ کیلومتری هتل Landmark Plaza Hotel Dubai قرار دارد و مسافران می‌توانند با هماهنگی پذیرش، درخواست سرویس رفت و برگشت فرودگاهی بدهند. البته لازم به یادآوری است که استفاده از این سرویس مستلزم پرداخت هزینه می‌باشد. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است و خدماتی مانند خشکشویی، سفیدشویی و اتو البسه نیز در محوطه هتل ارائه می‌شود که برای بهره مندی از آن، تنها کافی است هماهنگی لازم را انجام دهند.
افرادی که برای سفر‌های کاری به دبی آمده باشند نیز می‌توانند از خدمات منحصربفرد هتل لندمارک پلازا مانند اتاق ملاقات، سالن کنفرانس و یا خدمات فکس و کپی استفاده نمایند. همچنین امکان تبدیل ارز هم در پذیرش هتل وجود دارد و مسافران برای برطرف کردن نیاز‌های ارزی خود، احتیاجی به خروج از هتل ندارند.

فاصله تا جاهای دیدنی


فاصله تا بازار نایف: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید برج های دوقلو: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار ماهی دیره: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۸.۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است