search
menu

هتل Landmark Hotel Baniyas Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Landmark Hotel Baniyas Dubai
فاصله تا جاهای دیدنی

درباره هتل Landmark Hotel Baniyas Dubai


هتل لندمارک بنی یاس دبی در ناحیه الراس، یکی از مناطق قدیمی شهر قرار گرفته است که تنها ۲ ایستگاه اتوبوس با بازار سنتی Gold Souk فاصله دارد. این هتل 3 ستاره، گزینه‌ای مقرون به صرفه برای گذراندن تعطیلات در دبی است که با فراهم آوردن تمامی امکانات لازم، اوقات خوشی را برای مسافران رقم می‌زند.
از جمله امکاناتی که تمامی اتاق‌های هتل لندمارک بنی یاس دبی به آن مجهز هستند می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، دسترسی رایگان به اینترنت رایگان، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی جداگانه اشاره کرد. لازم به یادآوری است که لوازم مورد نیاز حمام، مانند حوله و شامپو هم در داخل اتاق‌ها تعبیه شده است و مسافران نیازی به حمل چنین لوازمی نخواهند داشت و می‌توانند فضای چمدان‌های خود را به وسایل ضروری‌تر اختصاص دهند.
صبحانه به صورت رایگان و به شکل بوفه در هتل سرو می‌شود. همچنین افراد برای صرف سایر وعده‌های غذایی مانند ناهار و یا شام می‌توانند به رستوران هتل لندمارک بنی یاس دبی مراجعه کنند. این رستوران علاوه بر طبخ بهترین غذا های محلی، انواع خوراک‌ها و غذا های بین المللی را نیز سرو می‌کند و ساکنین هتل لندمارک بنی یاس دبی، متناسب با هر سلیقه‌ای می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند.
همچنین کافی شاپ رستوران هم انواع میان وعده‌های لذیذ و نوشیدنی‌های مختلف را در منوی خود، جای داده است و مسافران می‌توانند برای صرف اسنک و یا نوشیدنی، به آن مراجعه کنند. علاوه بر این، چندین رستوران مختلف نیز در نزدیکی هتل لندمارک بنی یاس دبی قرار دارند و مسافران می‌توانند برای صرف ناهار و یا شام، به آن‌ها مراجعه کنند.
نزدیکی به ایستگاه مترو بن یاس، سبب شده است که دسترسی ساکنین هتل لندمارک بنی یاس دبی به نقاط مختلف شهر به سادگی امکان پذیر باشد. علاوه بر این، فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله ۵ کیلومتری هتل لندمارک بنی یاس دبی قرار دارد و مسافران می‌توانند با هماهنگی پذیرش، درخواست سرویس فرودگاهی نمایند. پذیرش هتل لندمارک بنی یاس دبی به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران است و تسلط کارمندان این بخش به چندین زبان زنده دنیا سبب شده است تا افراد نگرانی خاصی برای برقراری ارتباط با کارمندان این بخش، وجود نداشته باشند.

فاصله تا جاهای دیدنی


فاصله تا بازار نایف: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید برج های دوقلو: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار ماهی دیره: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی مال: ۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است