search
menu

هتل Kempinski Hotel Mall of the Emirates Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kempinski Hotel Mall of the Emirates Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Kempinski Hotel Mall of the Emirates Dubai


هتل کمپینسکی امارات مال دبی واقع در مرکز خرید امارات مال و در نزدیکی مکان‌های پربازدید دبی مانند مرکز شهر و جزیره مصنوعی پالم جمیرا، آماده میزبانی از مسافرانی است که برای گذراندن تعطیلات به دبی آمده‌اند. مجاورت هتل با مرکز خرید امارات مال، آن را به بهترین گزینه برای افرادی که اهل خرید هستند، تبدیل کرده است. به نحوی که ساکنین می‌توانند ظرف کمتر از چند دقیقه، به بیش از ۷۰۰ واحد تجاری و فروشگاه‌های مجلل دسترسی داشته باشند.
Kempinski Hotel Mall of the Emirates شامل ۳۹۳ اتاق مجزا است و از جمله امکاناتی که در تک تک اتاق‌های آن تعبیه شده، می‌توان به مبلمان راحتی، سیستم تهویه مطبوع، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای و حمام اختصاصی اشاره کرد. مزیت دیگر Kempinski Hotel Mall of the Emirates Dubai، چشم انداز فوق العاده‌ شهر است که لذت اقامت در آن را دو چندان کرده است.
از جمله نزیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری هتل کمپینسکی امارات مال هم می‌توان به پیست اسکی مصنوعی دبی و پارک آبی اشاره کرد. تجربه اسکی در شهر گرم دبی، تجربه فوق العاده‌ای است که مشابه آن را در کمترین نقطه‌ای از دنیا می‌توان امتحان کرد. برای ساکنین هتل کمپینسکی هم تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده که با پرداخت هزینه‌ای کمتر، بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.
ساکنین می‌توانند برای صرف صبحانه که به صورت بوفه سرو می‌شود، به رستوران هتل مراجعه کنند. همچنین چندین رستوران مختلف نیز در محوطه هتل کمپینسکی امارات مال مشغول به فعالیت هستند که انواع غذا‌ها و خوراک‌های بین المللی را طبخ می‌کنند. کافی شاپ رستوران هم در کنار میان وعده‌های لذیذ و متنوع، انواع کوکتل و آبمیوه‌‌های طبیعی را عرضه می‌کند.
لازم به یادآوری است که مسافران مجاز به همراه داشتن حیوانات خانگی در هتل کمپینسکی دبی نخواهند بود. افرادی که بدون خودروی شخصی به دبی سفر کرده باشند، می‌توانند درخواست سرویس رفت و برگشت فرودگاهی داشته باشند. همچنین خدمات اتومبیل کرایه هم توسط پذیرش هتل ارائه می‌شود و مسافران دغدغه‌ای از بابت رفت و آمد در شهر نخواهند داشت.
پذیرش هتل کمپینسکی امارات مال دبی به صورت شبانه روزی، آماده خدمت رسانی به مسافران و مراجعه کنندگان است. افراد می‌توانند با هماهنگی این بخش و پرداخت هزینه مربوطه، از امکاناتی مانند خدمات خشکشویی، سفیدشویی و اتو البسه نیز استفاده نمایند. افرادی که به قصد سفرهای کاری به دبی آمده باشند هم می‌توانند با هماهنگی پذیرش، از خدماتی مانند اتاق ملاقات و سالن کنفرانس استفاده کنند.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید امارات: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آکواونچر: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی مال: ۱۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است