search
menu

هتل Jumeirah Emirates Towers Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Jumeirah Emirates Towers Dubai
فاصله تا جاهای دیدنی

هتل Jumeirah Emirates Towers Dubai


هتل جمیرا امارات تاورز دبی با دارا بودن ۴۰۰ اتاق مبله، آماده میزبانی از مسافرانی است که شهر دبی را برای گذراندن تعطیلات انتخاب کرده‌اند. همچنین هتل Jumeirah Emirates Towers با فراهم کردن بهترین امکانات ممکن، گزینه مناسبی برای افرادی است که جهت گذراندن سفر‌های کاری، در این شهر اقامت دارند.
قرار گرفتن هتل جمیرا امارات تاورز در جاده شیخ زاید و دسترسی به مراکز تجاری و جاذبه‌های گردشگری شهر، یکی از بزرگترین امتیازهایی است که ساکنین هتل از آن بهره مند خواهند شد. به عنوان نمونه می‌توان به مرکز خرید دبی مال، برج الخلیفه و همچنین آکواریوم و باغ وحش بزرگ دبی اشاره کرد که در فاصله ۲ کیلومتری از هتل جمیرا تاورز قرار دارند و دسترسی به آن‌ها، به سادگی انجام می‌شود.
از جمله امکاناتی که در تمامی اتاق‌های این هتل وجود دارد می‌توان به مبلمان راحتی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با قابلیت گیرنده ماهواره‌ای، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی مجزا اشاره کرد. همچنین لوازم استحمام نیز مانند حوله، شامپو و صابون هم در تمامی اتاق‌ها تعبیه شده است. بنابراین مسافران نیازی به حمل چنین لوازمی ندارند و می‌توانند با خیال راحت، فضای چمدان‌های خود را به وسایل ضروری‌تری اختصاص دهند.
مسافران برای سرو صبحانه می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح، به رستوران هتل مراجعه کنند. علاوه بر این، چندین رستوران مختلف نیز انواع غذا‌های محلی و بین المللی را عرضه می‌کنند و افراد متناسب با سلیقه، می‌توانند غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنند. کافی شاپ هتل هم انواع کیک و دسر به همراه آبمیوه‌های طبیعی و نوشیدنی‌های گازدار را عرضه می‌کند و ساکنین هتل می‌توانند برای صرف میان وعده، به آن مراجعه کنند.
از امکانات تندرستی هتل جمیرا امارات تاورز هم می‌توان به سالن بدنسازی و استخر اشاره کرد. کلاس‌های ورزشی و یوگا هم در مجموعه هتل برگزار می‌شود و افراد در صورت تمایل، می‌توانند در آن‌ها شرکت کنند. ضمنا خدمات اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی هم در هتل ارائه می‌شود که افراد برای بهره مندی از آن، می‌بایستی هزینه جداگانه‌ای پرداخت کنند.
برای رفاه حال مسافران، سرویس رفت و برگشت از هتل به مقصد ساحل جمیرا و چندین مکان پربازدید دیگر، در نظر گرفته شده است. مسافرانی هم که با خودروی شخصی به دبی سفر کرده باشند، می‌توانند با هماهنگی پذیرش، به صورت رایگان از پارکینگ اختصاصی هتل جمیرا امارات تاورز استفاده کنند. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی، آماده خدمت رسانی به مسافران است و سرویس‌هایی از قبیل تبدیل ارز، دستگاه خودپرداز را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.
بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، کاربران از کیفیت خدمات هتل جمیرا امارات تاروز رضایت کامل داشته‌ و امتیاز ۹.۱ از ۱۰ را برای آن در نظر گرفته‌اند. همچنین آن‌ها باور داشتند که خدماتی فرا تر از هزینه‌ای که بابت آن پرداخته‌اند، دریافت نموده‌اند. به این ترتیب، تردیدی در کیفیت سرویس دهی این هتل باقی نخواهند و با خیال راحت، می‌توانید هتل جمیرا امارات تاورز را برای اقامت در شهر دبی انتخاب کنید.

فاصله تا جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید بلوار مال: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک گاردن گلو دبی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا دینو پارک: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی مال:۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه:۲.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است