search
menu

هتل Jumeirah Creekside Hotel Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Jumeirah Creekside Hotel Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Jumeirah Creekside Hotel Dubai


هتل جمیرا کریک دبی، هتلی ۵ ستاره است که با فراهم کردن تمام امکانات لازم، پذیرای مسافرانی است که این شهر را برای گذراندن تعطیلات انتخاب کرده‌اند. تمامی ۲۹۲ اتاق هتل Jumeirah Creekside به امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با قابلیت گیرنده ماهواره‌ای، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، مبلمان راحتی، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی جداگانه مجهز هستند.
از جمله امکانات تندرستی هتل جمیرا کریک دبی نیز می‌توان به ۲ استخر روباز مجزا، سالن بدنسازی مجهز به پیشرفته‌ترین لوازم ورزشی، خدمات ماساژ و اسپا اشاره کرد. همچنین کلاس‌های یوگا نیز در محوطه برگزار می‌شود و برای شرکت در آن، تنها کافی است هماهنگی‌های لازم را با پذیرش هتل انجام دهید. انواع خدمات زیبایی و بهداشتی هم از قبیل پیرایش موی سر، میکاپ صورت، مانیکور و پدیکور هم از جمله دیگر خدماتی است که در هتل ارائه می‌شود.
مسافران برای صرف صبحانه می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح به رستوران هتل مراجعه کنند که به شکل بوفه و به صورت رایگان سرو می‌شود. همچنین انواع غذاهای محلی و بین المللی هم در منوی این رستوران یافت می‌شود که افراد می‌توانند سفارش خود را از میان آن‌ها انتخاب کنند. علاوه بر این، یک کافی شاپ هم در پشت بام هتل قرار دارد و انواع میان وعده، کوکتل‌های مختلف و آبمیوه‌های طبیعی را سرو می‌کند.
در محوطه هتل جمیرا کریک، چهار زمین تنیس مجزا و همچنین دو سالن اسکواش وجود دارد که مسافران در اوقات فراغت خود می‌توانند به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنند. علاوه بر این، زمین گلف دبی کریک هم تنها ۱۰ دقیقه با خودرو از هتل فاصله دارد و افراد می‌توانند برای این بازی مهیج، خود را به آنجا برسانند.
فاصله هتل جمیرا کریک تا منطقه دیره و مرکز شهر هم تنها ۵ دقیقه است و مسافران برای رفتن به فرودگاه بین المللی دبی هم همین زمان را باید سپری کنند. افرادی که با خودروی شخصی سفر کرده باشند می‌توانند به صورت رایگان از پارکینگ اختصاصی هتل استفاده کنند. ساکنین هتل همچنین می‌توانند با هماهنگی پذیرش، درخواست سرویس فرودگاهی نمایند.
لازم به یادآوری است که پذیرش هتل جمیرا کریک به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی است و تسلط کارمندان این بخش به چندین زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی و عربی هم نگرانی خاصی از بابت برقراری ارتباط با آنان، باقی نمی‌گذارد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۵ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۱۰.۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است