search
menu

هتل Ibis Deira City Centre Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ibis Deira City Centre Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Ibis Deira City Centre Dubai


هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی ، اقامتگاهی مقرون بصرفه برای گذراندن تعطیلات در این شهر است با توجه به امکانات مناسبی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، جزو گزینه‌های اقتصادی است که مسافران در سفر به دبی می‌توانند انتخاب کنند. ترکیب بافت سنتی شهر و قرار گرفتن در نزدیکی مرکز شهر و آسمان خراش‌های مدرن، اقامتی خاطره انگیز از سفر به این شهر را برای مسافران به ارمغان می‌آورد.
تمامی اتاق‌های هتل Ibis Deira City Centre به امکاناتی از قبیل میز کار، سیستم تهویه مطبوع، دسترسی رایگان به اینترنت پر سرعت، تلویزیون ال سی دی و همچنین حمام اختصاص مجهز اند. بهره گیری از معماری مدرن و وجود رنگ‌های گرم در دکوراسیون اتاق‌ها، احساس راحتی و صمیمیت فوق العاده‌ای به آن‌ها بخشیده است.
مسافران می‌توانند برای صرف صبحانه که به صورت رایگان سرو می‌شود، به رستوران هتل مراجعه کنند. سایر وعده‌های غذایی مانند ناهار و یا شام هم در این رستوران سرو می‌شود. کافی شاپIbis Deira City Centre Dubai به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به افراد است که انواع میان وعده‌های لذیذ، نوشیدنی‌های مختلف و میوه‌های تازه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
نزدیکی به چندین ایستگاه مترو، دسترسی مسافران به نقاط مختلف شهر را به سادگی امکان پذیر کرده است. البته هتل ایبیس دیره سیتی سنتر فاصله چندانی با مرکز شهر و پر بازدیدترین جاذبه‌های گردشگری ندارد و رفت و آمد در شهر کار دشواری نخواهد بود. به عنوان مثال آکواریوم دبی، دبی مال، برج الخلیفه و مرکز خرید صحرا برخی از نقاط دیدنی شهر هستند که در نزدیکی هتل قرار دارند.
پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران گرامی است. تسلط کارمندان این بخش به زبان‌های انگلیسی، عربی و فرانسوی، ارتباط برقرار کردن با آنان را به سادگی امکان پذیر کرده است. از جمله خدماتی که پذیرش هتل ارائه می‌کند نیز می‌توان به تبدیل ارز، نگهبان شبانه روزی و خدمات خشکشویی و سفیدشویی اشاره کرد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیره:۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۸.۶ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است