search
menu

هتل Hyatt Place Dubai Baniyas Square

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hyatt Place Dubai Baniyas Square
امکانات عمومی هتل حیات پلیس دبی بانیاس اسکوئر
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل حیات پلیس دبی بانیاس اسکوئر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hyatt Place Dubai Baniyas Square


هتل حیات پلیس دبی بانیاس اسکوئر یکی از هتل‌های زیبا و باشکوه ۴ ستاره در این منطقه است که در جاده دیره واقع‌شده و دسترسی آسانی به ایستگاه مترو دارد. این هتل به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در میان گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است، مسافرانی که از نقاط مختلف جهان در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند. این هتل زیبا در منطقه تاریخی میدان ناصر واقع‌شده است که در شرقی‌ترین سمت دبی واقع‌شده و این منطقه به محل تجارت و تفریحی دبی مشهور است، بنابراین مسافرانی که قصد کار یا تفریح عازم منطقه دبی می‌شوند، با انتخاب هتل Hyatt Place Dubai Baniyas Square می‌توانند بهترین اقامت را تجربه کنند و از جاذبه‌های دیدنی مانند آکواریوم دبی، پارک آبی وایلد وادی و پارک آبی آکواونچر بازدید کنند. مرکز خرید برج‌های دوقلو ۴۰۰ متر تا این هتل فاصله دارد، درحالی‌که مسجد جامع یک کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی دبی نیز در شش کیلومتر هتل واقع‌شده و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخرشنا، اینترنت وای فای رایگان، باشگاه بدن‌سازی، اتاق‌های ضد سیگاری و اتاق‌های خانواده اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل حیات پلیس دبی بانیاس اسکوئر


مسافران با اقامت در این هتل می‌توانند از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوند. همچنین برای دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شاتل فرودگاهی به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. با توجه به اینکه در این هتل پارکینگ وجود ندارد، مسافران باید بدین موردتوجه داشته باشند. در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات ارائه خدمات به مسافران است و سایر قسمت‌های موجود در لابی عبارت‌اند از اتاق چمدان، میز تور گردشگری، صرافی برای تبدیل ارز و خدمات مربوط به باربری. همچنین برای گشت‌وگذار در محوطه و منطقه دبی می‌توانید از لابی هتل Hyatt Place Dubai Baniyas Square اتومبیل کرایه کنید. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند و در صورت نیاز به فکس و فتوکپی می‌توانید به بخش مربوطه سر بزنید. برای دسترسی به طبقات مختلف آسانسور تعبیه‌شده است. همچنین برای مهمانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، روسی، فیلیپینی، اوکراینی و چینی تسلط دارند، همین امر سبب شده تا با مسافران از هر قسمت از جهان به راحتی ارتباط برقرار کنند.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی موجود در داخل هتل Hyatt Place Dubai Baniyas Square عبارت‌اند از استخر شنا که روباز بوده و در طبقه آخر تعبیه‌شده است. ساعت کاری این استخر از ۸ صبح تا ۸ شب است و مسافران می‌توانند لحظات خوشی را در این قسمت تجربه کنند. همچنین در کنار استخر می‌توانید از صندلی‌ها و چترهای آفتاب‌گیری بهره‌مند شوند. علاوه بر آن، باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها دایر شده و مسافران ورزش دوست می‌توانند در این باشگاه ورزش کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق کینگ، اتاق توئین، سوئیت کینگ. تمامی اتاق‌ها دارای دکوراسیون شیک با اسباب و وسایل خوبی بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر فرش، کمد لباس، وسایل شستشو، میز کار، کاناپه تخت شو، مینی بار، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون و تلفن بهره‌مند شوید. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود و از پنجره اتاق‌های هتل Hyatt Place Dubai Baniyas Square می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از منطقه را تماشا کنید.

فاصله هتل حیات پلیس دبی بانیاس اسکوئر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قاب دبی: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز تجارت جهانی دبی: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۱۰.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است