search
menu

هتل Fortune Park Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fortune Park Hotel Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل فورچون پارک دبی
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فورچون پارک دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Fortune Park Hotel Dubai


هتل فورچون پارک در سال ۲۰۱۶ در شهر دبی افتتاح شده است. فورچون پارک از هتل‌های ۴ ستاره دبی به شمار می‌رود و گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامت است. با انتخاب هتل فورچون پارک دسترسی خوبی به جاهای دیدنی دبی مانند برج العرب، برج خلیفه، موزه دبی، قاب دبی، آکواریوم دبی و چندین جای دیگر خواهید داشت. امکانات تفریحی متعدد Fortune Park Hotel را به گزینه مناسبی برای سفرهای تفریحی تبدیل کرده است. این هتل به دلیل خدمات باکیفیت از محبوبیت زیادی بین گردشگران برخوردار است. دبی به عنوان یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان گردشگران زیادی را به بازدید تشویق می‌کند. شما هم با خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی می‌توانید به این شهر زیبا سفر کرده و تعطیلاتی رویایی را تجربه کنید. هتل فورچون پارک انتخاب مناسبی برای سفرهای دونفره است.

امکانات و خدمات عمومی هتل فورچون پارک دبی


در هتل ۴ ستاره فورچون پارک دبی امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. با استفاده از اینترنت رایگان و پرسرعت ارتباط راحتی را تجربه خواهید کرد. استفاده از پارکینگ برای مهمانان عزیز رایگان است. پذیرش هتل فورچون ۲۴ ساعته است، در این قسمت خدمات چک‌این/اوت خصوصی، چک‌این/اوت سریع، کمد، اتاق چمدان، فاکتور، کانسیرج و صرافی به مهمانان ارائه می‌شود. تیم‌ حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی، فیلیپینی، روسی و اردو هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. انواع خدمات آرایشی و پیرایش در سالن زیبایی هتل به مهمانان ارائه می‌شود. هتل فورچون پارک پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. فکس، فتوکپی و مرکز همایش هتل فورچون را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. لازم به ذکر است هتل Fortune Park Hotel Dubai برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری، خشک‌شویی، اتو و پرس شلوار استفاده نمایید. فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل فورچون است و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل فورچون پارک دارای ۱۱۴ واحد اقامتی زیبا و راحت است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دلوکس، اتاق دلوکس تویین، سوئیت جونیور خانواده و اتاق خانواده است. تمام واحدهای اقامتی عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، چای‌ساز، میز و تلفن اشاره کرد. هر واحد دارای ۱ حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. برخی از اتاق‌ها ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و سرویس اضافه در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود. ارائه‌ی گهواره به کودکان زیر ۲ سال رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


در هتل فورچون پارک تمام امکانات لازم برای یک سفر تفریحی تمام عیار موجود است. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کنید. استخر این مجموعه در بام هتل قرار دارد و استفاده از آن برای تمامی مهمانان رایگان است. برای رفاه مهمانان عزیز در کنار استخرها صندلی‌های مخصوص قرار داده شده است. برای سرگرمی بیشتر، فعالیت‌هایی نظیر بیلیارد و پخش مسابقات ورزشی به صورت زنده تدارک دیده شده است. کودکان عزیز اوقات دلپذیری در اتاق بازی هتل Fortune Park Hotel Dubai سپری خواهد کرد. باشگاه ورزشی از دیگر امکانات تفریحی فورچون پارک به شمار می‌رود. با مراجعه به مرکز اسپا آرامش و انرژی فراوانی کسب خواهید کرد. این مرکز دارای سونا و اتاق بخار است و خدماتی نظیر ماساژ به مهمانان ارائه می‌کند.

رستوران هتل


صبحانه‌های کانتیننتال، آمریکایی، انگلیسی، آسیایی و حلال از گزینه‌های موجود برای صرف صبحانه در هتل فورچون پارک هستند. برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای هندی رستوران نوش جان کنید. انواع غذای رژیمی، غذای کودک و اسنک نیز موجود است. در کافی‌شاپ هتل انواع دسر و نوشیدنی‌های لذیذ سرو می‌شود. البته رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی نیز در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان کنید.

فاصله هتل فورچون پارک دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم ثینک فیش: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج‌های دریاچه جمیرا: ۸ کیلومتر
فاصله تا باغ گل میراکل گاردن: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا پارک البرشا پوند: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است