search
menu

هتلEmirates Grand Hotel Apartments Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Emirates Grand Hotel Apartments Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Emirates Grand Hotel Apartments Dubai


هتل امارات گرند دبی در سال ۲۰۱۴، مورد تعمیرات و بازسازی اساسی قرار گرفته و با فراهم نمودن تمامی امکانات لازم، پذیرای میهمانان و مسافرانی است که برای تفریح و یا سفر‌های کاری به دبی آمده باشند. قرار گرفتن در فاصله ۲ کیلومتری مرکز شهر سبب شده است تا دسترسی ساکنین هتل به مراکز تفریحی و جاذبه‌های گردشگری، به سادگی امکان پذیر باشد.
در همین راستا می‌توان به برج خلیفه و مرکز خرید بلوار اشاره کرد که در فاصله ۱.۲ کیلومتری هتل امارات گرند دبی قرار دارند. علاوه بر این چندین مرکز تجاری معتبر، اکواریوم و پارک آبی و همچنین مسجد بزرگ دبی هم در نزدیکی هتل هستند که به صورت پیاده می‌توانید ظرف چند دقیقه به آن‌ها دست یابید.
از جمله امکانات رفاهی Emirates Grand Hotel می‌توان به مبلمان راحتی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام اختصاصی اشاره کرد. مجموعه‌ای از امکانات تندرستی هم مانند استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی در محوطه هتل تعبیه شده است که امکان استفاده رایگان از آن‌ها، برای تمامی ساکنین هتل وجود دارد.
فرودگاه بین المللی دبی در فاصله ۹ کیلومتری از هتل امارات گرند قرار دارد و مسافران در صورت هماهنگی با پذیرش هتل و پرداخت هزینه مربوطه، می‌توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی استفاده نمایند. افرادی که با خودروی شخصی سفر کرده باشند هم از امکانات پارکینگ رایگان بهره مند خواهند شد. به این ترتیب نگرانی خاصی برای نگهداری اتومبیل هم وجود ندارد و مسافران می‌توانند از دوران اقامت خود، نهایت لذت را ببرند.
کارمندان پذیرش Emirates Grand Hotel Apartments Dubai به چندین زبان مختلف از جمله انگلیسی، عربی، هندی و اردو مسلط هستند و ارتباط برقرار کردن با آنان، به سادگی امکان پذیر است. این بخش به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی است و برای رفاه بیشتر ساکنین، دستگاه خودپرداز و همچنین خدمات تبدیل ارز هم در آن تعبیه شده است تا مسافران برای بر طرف کردن چنین نیاز‌هایی، احتیاجی به خروج از هتل نداشته باشند.
خدمات خشکشویی و سفیدشویی هم در هتل ارائه می‌شود و افراد با پرداخت هزینه جداگانه می‌توانند از آن استفاده نمایند. همچنین افرادی که برای سفر‌های کاری به شهر دبی سفر کرده باشند می‌توانند از سالن کنفرانس، خدمات فکس و کپی استفاده نمایند. به این ترتیب هتل امارات گرند دبی، گزینه‌ایده آل برای تمام افرادی است که برای تفریح و یا سفر‌های کاری به این شهر سفر کرده‌اند.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید بلوار مال: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۱۱.۸ کیلومتر
فاصله تا اکواریوم شارجه: ۱۵.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است