search
menu

هتل Conrad Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Conrad Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Conrad Dubai


هتل کنراد دبی Hotel Conrad Dubai واقع در تجاری‌ترین و اصلی‌ترین مناطق شهر، گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامت در دبی است. اتاق‌های مبله و مجهز این هتل با چشم اندازی پانوراما رو به خلیج فارس و جاده شیخ زاید، نمایی فوق العاده در اختیار مسافران می‌گذارد که مشابه آن را به سختی می‌توان در جایی دیگر یافت.
هر یک از اتاق های هتل Conrad Dubai ضمن بهره گیری از طراحی و دکوراسیون مدرن، به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام اختصاصی، دستگاه قهوه ساز و سیستم صوتی پیشرفته مجهز هستند. همچنین در رستوران بین المللی هتل کنراد، انواع غذا‌های مختلف را می‌توانید سفارش بدهید و نوشیدنی‌های متفاوت را امتحان کنید. خدمات اسپا، سونا و ماساژ در هتل کنراد دبی ارائه می‌شود که مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه مربوطه، از آن استفاده کنند.
موقعیت قرار گیری مناسب هتل کنراد در شهر هم یکی از ویژگی‌های مثبت آن به شمار می رود. به عنوان مثال، مرکز تجارت جهانی دبی تنها ۲ دقیقه به صورت پیاده با هتل فاصله دارد و رسیدن به فرودگاه بین المللی دبی هم فقط ۲۰ دقیقه رانندگی زمان بر است. مرکز تجارت جهانی، گزینه‌ای ایده‌آل برای علاقه مندان به خرید برند‌های لوکس و رستوران گردی است. علاوه بر این، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو هم در فاصله ۱۰۰ متری هتل قرار دارد و مسافران می‌توانند به راحتی، به گشت و گذار در شهر بپردازند.
اگر فردی با خودروی شخصی به شهر دبی سفر کرده باشد هم امکان استفاده رایگان از پارکینگ هتل را دارد و برای این کار تنها کافی است، هماهنگی لازم را با پذیرش هتل انجام دهند. قابل ذکر است پذیرش هتل کنراد دبی نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. تسلط به چندین زبان زنده دنیا هم یکی از ویژگی هایی است که نگرانی چندانی در هنگام رزرو و یا تحویل اتاق باقی نمی گذارد.
مسافران به خدمات هتل کنراد دبی، امتیاز ۸.۶ از ۱۰ را داده اند و معتقدند که ارزش بیشتری در مقایسه هزینه پرداختی، از این هتل دریافت کرده‌اند. موردی که نشان از کیفیت فوق العاده آن دارد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا پارک گاردن گلو: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا دینوپارک: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه:‌۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۱۳.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است