search
menu

هتل Burj Al Arab Jumeirah Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Burj Al Arab Jumeirah Dubai
اماکن نزدیک به هتل برج العرب جمیرا دبی

درباره هتل Burj Al Arab Jumeirah Dubai


هتل برج العرب جمیرا دبی یکی از معروف‌ترین، مجلل‌ترین و باشکوه‌ترین هتل‌های ۵ ستاره دبی، امارات متحده عربی و دنیا است. این هتل در جزیره ویژه خود واقع شده و سوئیت‌های فوق لوکسش مشرف بر دریای نیلگون خلیج فارس قرار دارند. هتل برج العرب جمیرا دارای ۹ رستوران به‌نام و مجلل است که امضایشان را پای تمامی غذاهایشان می‌زنند. بهترین، خوشمزه‌ترین و لوکس‌ترین غذاها را در رستوران‌های هتل برج العرب جمیرا می‌توانید بیابید و نوش جان کنید.
از آن جایی که هتل برج العرب جمیرا به خودی خود لوکس و مجلل است، امکاناتی که در این هتل ارائه می‌گردند، یکی از لوکس ترین و باشکوه‌ترین ها هستند. در این هتل مهمانان بسیار ویژه توسط رانندگان مخصوص بزرگ‌ترین ناوگان‌های رولز رویس و یا توسط هلی‌کوپترهای اختصاصی ترانسفر می‌شوند. دو تراسی که جدیدا احداث گردیده دارای استخر شنا هستند که نظیرشان وجود ندارد. همچنین، ۳۲ سوئیت لوکس، یک رستوران و یک بار هتل برج العرب را به یک اقامتگاه کامل و مجهز تبدیل کرده‌اند.
تمامی اتاق‌های دارای پنجره‌های تمام قد با منظره فوق‌العاده زیبای پانورامیک از دریای شفاف خلیج فارس هستند. همچنین، تمامی سوئیت‌ها دارای آی‌پد، اینترنت وای فای رایگان، آی‌مک ۲۱ اینچی، آیفون استیشن (iPhone)، مدیا هاب (Media Hub) و تلویزیون‌های اچ دی (HD) با صفحه بزرگ می‌باشند.
بعدازظهرها اسکای بار هتل برج العرب که ۲۰۰ متر بر فراز دریا قرار دارد، از منظره بسیار زیبایی برخوردار می‌شود و مکان فوق‌العاده‌ای برای تفریح و نوشیدن یک فنجان چای عربی است. رستوران المنتهی هتل برج العرب جمیرا امضای اصلی هتل پای تمامی رستوران‌هایی است که غذاهای اروپایی سرو می‌کنند. بی‌شک باکیفیت‌ترین و لذیذترین غذاها را در این رستوران می‌توان تجربه کرد.
مرکز سلامت و اسپای هتل برج العرب جمیرا دبی بسیار لوکس و مجهز بوده و خدمات لوکس نیز ارائه می‌دهد. تمامی خدماتی که در این مرکز ارائه می‌گردند از لحاظ کیفیت و استاندارد در سطح عالی قرار دارند و محصولاتشان بسیار لوکس هستند. آقایان و بانوان می‌توانند از این خدمات و همچنین خدمات آبی هتل dubai Burj Al Arab Jumeirah hotel بهره‌مند شوند. این خدمات شامل استخر بی‌نهایت، جکوزی، سونا، اسپا، حمام بخار، استخرهای شیب‌دار و واحدهایی بر فراز دریای خلیج فارس می‌باشند.
هتل برج العرب جمیرا دقیقا در ساحل قرار گرفته و رستوران ساحلی ویلا (Villa) هر روز در وعده‌های ناهار و شام به روی مهمانان باز است. مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند، می‌توانند از خدمات ساحل اختصاصی هتل برج العرب جمیرا برخوردار باشند.
هرچه از تجلل و شکوه خود هتل و امکانات هتل برج العرب جمیرا تعریف شود، باز هم کم است و تمامی ندارند و البته باید از نزدیک تجربه و لمس شوند. اقامت لوکس در هتل برج العرب جمیرا چیزی است که باید تجربه کنید.

اماکن نزدیک به هتل برج العرب جمیرا دبی


فاصله هتل برج العرب جمیرا تا پارک آبی وایلد وادی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله هتل برج العرب جمیرا تا مدینة جمیرا: ۰.۹ کیلومتر
فاصله هتل برج العرب جمیرا تا پارک گلد اند دیاموند: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل برج العرب جمیرا تا برج خلیفه دبی: ۱۰.۹ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است