search
menu

هتل Grand Wien

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Wien
انواع اتاق های هتل گرند وین و امکانات آن ها
رستوران های هتل
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل گرند وین تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Wien


هتل گرند وین هتلی لاکچری و ۵ ستاره در وین اتریش است که از سال ۱۸۷۰ با مهمان نوازی خود توجه گردشگران را جلب و با ارائه خدمات و امکاناتی فراتر از حد تصور، رویای گردشگران از اقامت در اتریش را به واقعیت تبدیل می کند. این هتل لوکس به دلیل قرارگیری در قلب اتریش موقعیت مکانی خوبی را هم به خود اختصاص داده است و گردشگران موقعیت خوب آن را با دادن بالاترین امتیاز ممکن تایید کرده اند؛ به طور مثال مهمانان این هتل تنها با یکی دو دقیقه پیاده روی به سالن اپرای مشهور وین خواهند رسید. هتل گرند وین ۵ رستوران و ۲ کافه بار دارد و تراس پشت با آن چشم اندازی پانورامایی از مناظر اطراف و جاهای دیدنی وین دارد که قطعا فضای خوبی برای عکاسی تان خواهد بود. اسپا، پارکینگ اختصاصی و دسترسی به اینترنت رایگان از دیگر خدمات و امکانات این هتل است.
گراند هتل وین به سبب جایگاه ویژه ای که دارد محل برگزاری برخی از مهمترین نشست‌های بین‌المللی از جمله مذاکرات هسته‌ای ایران و قدرت‌های خارجی هم بوده است.

انواع اتاق های هتل گرند وین و امکانات آن ها


گرند وین ۲۰۵ واحد اقامتی مختلف از انواع اتاق های سوپریور، دلوکس، اکسکلوسیو، سوئیت های جونیور، سنیور، دلوکس و پرزیدنتال را دارد. سوئیت عروس، اتاق های خانواده و اتاق های بدون سیگار از دیگر انواع اتاق های این هتلند. اتاق های عایق صدای این هتل آرامش کامل را برایتان خواهند داشت. طراحی تمامی اتاق ها به گونه ای است که حس اقامت در هتلی شاهانه و قدیمی را به شما خواهد داد. همه اتاق ها دارای مبلمانی زیبا و تلویزیونی صفحه تخت و بزرگ با کانال های بین المللی و قهوه سازند. سرویس های بهداشتی و حمام اتاق ها مجهز به دمپایی و حوله تن پوش ها هستند.

رستوران های هتل


رستوران ژاپنی" اونکای" انواع غذاهای سنتی ژاپنی را در دل وین برایتان سرو می کند اما اگر به دنبال تجربه غذایی در سطح ستاره های میشیلن هستید باید سری به" لو سیل" بزنید. برای اینکه گلویی تازه کنید کافه بار کاوالیر مجموعه ای از انواع نوشیدنی ها و کوکتل های میوه ای را برایتان فراهم کرده است. رستوران گرند براسیر گلیچینی از غذاهای مخصوص وینی را با مواد اولیه تازه را برای مهمانان هتل فراهم کرده است.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


اسپای ۲۰۰ متر مربعی هتل با سونا و اتاق بخار و غیره مجموعه ای بزرگ از انواع امکانات را برای آسایش و آرامش مهمانان ایجاد کرده است. حتی برای راحتی بیشتر بانوان بخش جداگانه ای برای آن ها در اسپا ایجاد شده است. برای ورزش دوستان باشگاهی پر امکانات ایجاد شده تا ورزشکاران در طول اقامتشان از برنامه ورزشی خود جدا نیافتند. مهمانانی که اهل آشپزی اند می توانند با شرکت در کلاس های آشپزی هتل درباره سبک طبخ اتریش و ذائقه مردم آن ها اطلاعات بیشتری کسب کنند. هتل دارای خدمات زیبایی و مراقب های پوست و مو هم هست. Grand Wien برای سرگرم شدن کودکان شبکه تلویزیونی مخصوص کودکان دارد و علاوه بر این مادران می توانند در صورت تمایل از خدمات پرستاری کودک هتل هم استفاده کنند.

خدمات و امکانات هتل


گرند وین خدمات و امکاناتی مطابق با آخرین استاندارهای مهمانداری وهتلداری روز دنیا را ارائه می دهد و مهمانان با اقامت در این هتل به خدمات لباسشویی و خشک شویی، خدمات شاتل فرودگاهی، فروشگاه کادویی، روزنامه و خدمات کرایه خودرو دسترسی خواهند داشت. بخش کانسیرج، خدمات تور و خدمات تهیه بلیط هتل برایتان بلیط رستوران ها و جاهای دیدنی وین و وسیله های حمل و نقل عمومی را تهیه خواهند کرد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر با حیوان خانگی خود را دارید اما هتلی را پیدا نمی کنید که اجازه اقامت با حیوان خانگی را به شما بدهد بد نیست سری به گرند هتل وین بزنید. این هتل در قبال دریافت هزینه اجازه اقامت به حیوانات خانگی را داده و برای آن ها کاسه و سبد مخصوص حیوانات نیز تدارک دیده است.
برای خرید سوغات هم نیاز نیست به راه دوری بروید از فروشگاه کادویی هتل می توانید سوغات مورد نظر خود را تهیه کنید. بد نیست بدانید که کارکنان هتل به زبان های مختلف دنیا مانند انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، عربی، ترکی و غیره آشنا هستند و کارکنان بخش پذیرش ۲۴ ساعته فعال و آماده پاسخگویی خواهند بود.

فاصله هتل گرند وین تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا سالن کنسرت موزیک وِرن: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه خانه موسیقی وین: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا تالار اُپرای وین: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه وین: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت چارلز وین: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه خزانه داری وین: ۰.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است