search
menu

هتل Horidome Villa Tokyo

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Horidome Villa Tokyo
امکانات و خدمات عمومی هتل هریدم ویلا توکیو
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌ها
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هریدم ویلا تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Horidome Villa Tokyo


هتل هریدم ویلا در ناحیه چوئو در توکیو قرار دارد و به ایستگاه مترو نزدیک است به طوری تنها با چند دقیقه پیاده روی به ایستگاه‌های مختلف دسترسی خواهید داشت. چوئو جزو مناطقی از توکیو است که دفاتر اداری و شرکت‌های مختلف در آن مستقر‌اند و درنتیجه علاوه بر آسمان خراش‌های مختلف باید انتظار جمعیت بیشتری را در طول روز داشته باشید. البته خود چوئو از نظر جمعیتی جزو مناطق کم جمعیت توکیو است. مراکز خریدی مانند لالاپورت تویوسو مال و روپونگ هیل نیز در این منطقه هستند و برای خرید سوغات و یادگاری مناسب خواهند بود. اگر هم به دنبال تماشای جاذبه‌ها هستید، کیدزانیا توکیو و برج توکیو جزو جاذبه‌های محبوب‌اند. مهمانان از دسترسی راحت هتل به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار راضی‌اند: ایستگاه کدماچو تنها ۳ دقیقه و نینگیوچو تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی با هتل فاصله دارند.افرادی که قبلا با خرید بلیط هواپیما به توکیو رفته‌اند می‌دانند دسترسی به ایستگاه‌های مترو در شهری مانند توکیو بسیار کاربردی است چون مسیر دسترسی‌تان به مراکز مختلف و جاهای دیدنی توکیو را آسان می‌کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل هریدم ویلا توکیو


Horidome Villa Tokyo شاید جز هتل‌های رده پایین باشد اما مجموعه امکانات و خدمات آن به گونه‌ای بوده که بتواند رضایت مهمانانش را جلب کند. یکی از امکانات خوب هتل هریدم وجود دستگاه وندینگ نوشیدنی است. وندینگ‌ها دستگاه‌های فروش خودکاری هستند که به مهمانان این امکان را می‌دهند تا در هر ساعت از شبانه روز که تمایل داشتند به نوشیدنی مورد علاقه‌شان دسترسی داشته باشند. میر پذیرش هریدم نیز با کارکنانی خوش برخورد به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و تمامی تلاش خود را برای تحویل سریع و بدون معطلی اتاق‌ها انجام می‌دهد. البته شما می‌توانید در طول مدت انتظارتان برای تحویل اتاق، از دیگر خدمات هتل مانند اتاق چمدان نیز استفاده کنید. هتل ماشین لباسشویی هم دارد که برای استفاده از آن باید شخصا به اتاق رخت‌شویی رفته و با پرداخت هزینه از ماشین لباسشویی استفاده کنید. خدمات اتو و دستگاه فکس و فتوکپی دیگر امکانات و خدمات این هتل هستند. شاید بد نباشد بدانید که این خدمات و امکانات در کنار خوش برخوردی کارکنان در سال ۲۰۱۹ توانسته جایزه انتخاب بهترین هتل را برای هریدم بیاورد.

اتاق‌های هتل


هریدم دارای ۹۲ اتاق در ۳ نوع مختلف است که ۸۴ تای آن اتاق سینگل، ۴ اتاق تویین و ۴ اتاق دابل هستند. اتاق‌های سینگل هتل فضایی ۱۱ مترمربعی و اتاق‌های دابل و تویین آن دارای فضایی ۱۷ مترمربعی هستند.

امکانات اتاق‌ها


در تمامی اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع ایجاد شده و برای آسایش بیشتر یخچال نیز در اتاق‌ها قرار داده شده است. برای سرگرمی و تفریح در اتاق‌ها نیز تلویزیون وجود دارد تا بتوانید برنامه‌های تلویزیونی را تماشا کنید. تمامی اتاق‌ها مجهز به دوش و سرویس بهداشتی آن‌ها مجهز به حوله، مسواک و خمیردندان، شامپو، صابون، سشوار و شانه هستند. مهمانان در اتاق‌ها امکان دسترسی به اینترنت را خواهند داشت. اگر لپ تاب همراه خود نداشته باشید می‌توانید با پرداخت هزینه از لپ تاب کرایه‌ای هتل استفاده کنید.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


هریدم فاقد امکانات سرگرمی تفریحی است اما شما می‌توانید با استفاد از راهنمای سفر به توکیو به تماشای موزه‌ها و جاهای دیدنی توکیو بروید.

رستوران هتل


هریدم ویلا با اینکه رستوران ندارد اما دستگاه قهوه ساز در لابی هتل قرار داده تا مهمانانش قهوه صبحشان را به صورت رایگان داشته باشند.

فاصله هتل هریدم ویلا تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا پارک کودکان هریدم: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ اوزو: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه توکیو: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ امپراتوری ژاپن: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو اسکای تری: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است