search
menu

هتل Golden Tulip Deira Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Golden Tulip Deira Hotel
امکانات عمومی هتل گلدن تولیپ دیرا دبی
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلدن تولیپ دیرا دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره Golden Tulip Deira Hotel


هتل گلدن تولیپ دیرا هتلی ۴ ستاره در مرکز دیره دبی واقع شده است که تا مرکز شهر ۱ کیلومتر فاصله دارد. این هتل بی نظیر با ۷ طبقه و ۱۳۵ اتاق در سال ۲۰۱۱ تاسیس گردیده و برایتان اقامتی راحت فراهم می کند، همچنین یکی از هتل های مناسب برای سفرهای کاری و تفریحی همراه با خانواده است. ایستگاه متروی Al Riqa Metro در سیصد متری هتل گلدن تولیپ دیرا دبی قرار دارد و به وسیله مترو به راحتی می توانید به دهکده جهانی دبی بروید. به دلیل موقعیت مکانی این هتل در دیره دبی چندین مرکز خرید بسیار بزرگ و رستوران های بی نظیر در فاصله اندکی از این هتل قرار دارند، همچنین در عرض چند دقیقه به ساحل دبی نیز می توانید دسترسی داشته باشید. در واقع، هر آنچه برای اقامتی بی نظیر از هتل انتظار دارید، در Golden Tulip Nihal Palace Hotel برایتان فراهم گردیده است. لازم به ذکر است که فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی حدودا ۴ کیلومتر است که برای دسترسی به فرودگاه ترانسفر فرودگاهی با هزینه مجزا وجود دارد.

امکانات عمومی هتل گلدن تولیپ دیرا دبی


کارکنان قسمت پذیرش شبانه روزی آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی هستند، همچنین خدمات گوناگونی مانند خدمات تور و بلیط، تبدیل ارز، انبار چمدان در این بخش ارائه می شود. در ورودی لابی هتل گلدن تولیپ دیرا دبی دستگاه واکس کفش تعبیه شده است. اینترت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. بخش نظافتی هتل گلدن تولیپ دیرا دبی مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو با پرداخت مبلغی جداگانه انجام می گیرد. بخشی تحت عنوان کرایه خودرو در این هتل دایر است که می توانید از جاذبه های دیدنی شهر بازدید کنید، البته لازم به ذکر است که در این هتل برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ دایر گردیده است که باید هزینه مجزا پرداخت نمایید. ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست و اینکه سیگار کشیدن در محوطه و اتاق ها نیز ممنوع اعلام شده است؛ البته برای افراد سیگاری بخش مخصوصی به دور از مسافران فراهم گردیده است. برای آن دسته از مسافرانی که به قصد سفر کاری با خرید بلیط هواپیما دبی عازم دبی می شوند، رزرو این هتل پیشنهاد می شود، بخشی برای انجام فکس و کپی و محلی برای برگزاری جلسات تدارک دیده شده است. در هتل گلدن تولیپ دیرا دبی خدمات مربوط به مهمانان با مشکلات جسمانی و ویلچری نیز سرویس بهداشتی و شرایط ویژه ای در نظر گرفته شده است.

امکانات تفریحی هتل


هتل Golden Tulip Nihal Palace Dubai برایتان امکانات بی نظیری آماده کرده است. اگر سری به پشت بام هتل بزنید، استخر روباز همراه با صندلی های آفتاب گیری را خواهید دید. این استخر برای بزرگسالان و کودکان مناسب بوده و همچنین نوشیدنی و بستنی های خوشمزه ای از این بخش قابل سفارش است. در ضمن از امکانات تفریحی دیگر در این هتل می توانید از سونا، باشگاه بدنسازی و جکوزی نیز بهره مند شوید، مطمئنا لحظات خوشی را در این هتل تجربه خواهید کرد. موسیقی زنده و بازی های جهانی فوتبال نیز در این هتل پخش می شوند که می توانید برای ساعتی سرگرم شوید. علاوه بر اینها، در قسمت رستوران میز بیلیارد وجود دارد و در ۳ کیلومتری هتل گلدن تولیپ دیرا دبی زمین گلفی واقع شده است که در صورت علاقه مندی می توانید با پرداخت هزینه مربوطه از این بازی بهره مند شوید.

انواع اتاق هتل


در هتل گلدن تولیپ دیرا دبی چندین نوع اتاق و سوئيت وجود دارد که عبارتند از اتاق دولوکس، اتاق استاندارد، اتاق سوپرییر، سوئیت اکسکیوتیو، اتاق دوبل جونیور.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در هتل گلدن تولیپ دیرا دبی بسیار بزرگ همراه با تجهیزات کامل هستند و برایتان سفری به یادماندنی به ارمغان می آورند. اتاق ها همه روزه به صورت رایگان نظافت می شوند و همگی دارای تهویه مطبوع، مبلمان به سبک اروپایی، مینی بار، تلفن، تلویزیون، اینترنت وای فای، میزکار، یخچال و گاوصندوق هستند. برای رفتن به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور استفاده نمایید. حمام های موجود در اتاق های هتل گلدن تولیپ دیرا دبی نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و سشوار هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل گلدن تولیپ دیرا دبی غذاهای محلی و بین المللی به صورت حلال سرو کرده و به صورت ۲۴ ساعته دایر است. همچنین در کافی شاپ Al Riqa نیز نان تازه پخته می شود و علاوه بر وعده های اصلی می توانید کیک و شیرینی و میان وعده سفارش دهید.

فاصله هتل گلدن تولیپ دیرا دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دبی: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱۱.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم و دنیای زیر آب دبی: ۱۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبنمای دبی: ۱۴.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است