search
menu

موزه های زوریخ

[ پنهان کردن ]
موزه ملی زوریخ National Museum Zurich
موزه ریتبرگ Museum Rietberg
کونستهاوس زوریخ Kunsthaus Zurich
موزه پول Money Museum
موزه ساعت بایر Beyer Clock and Watch Museum
موزه تراموای زوریخ Zurich Tram Museum
موزه فوتبال جهانی فیفا FIFA World Football Museum
موزه طراحی Museum für Gestaltung (Design Museum)
موزه جانور شناسی دانشگاه زوریخ Musée zoologique de l’Université de Zurich
موزه فوکس ترا focusTerra
زوریخ در میان بسیاری از جاذبه های جذاب آن، تعدادی موزه متنوع، جالب و درجه یک را در خود جای داده است. موسسات کوچک و بزرگ ظاهراً هر جنبه ای از تاریخ و فرهنگ را از ابتدای پیدایش سوئیس تا زندگی در عصر دیجیتال در زوریخ بررسی می کنند. موزه های زوریخ در کشور سوئیس جز بهترین جاذبه های گردشگری آن بوده و هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کنند.اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر زوریخ سوئیس را داشته باشید، پیشنهاد می شود که فرصت بازدید از موزه های آن را از دست ندهید. در ادامه لیستی از برترین موزه های زوریخ را برای بازدیدکنندگان از هر سن و علاقه مشاهده می کنید.

موزه ملی زوریخ National Museum Zurich


موزه ملی زوریخ در پشت ایستگاه اصلی واقع شده است و بزرگترین مجموعه مستند تاریخ فرهنگی سوئیس را در خود جای داده است. مجموعه های گسترده و نمایشگاه های موقت موزه، تاریخ سوئیس را از نخستین شواهد انسانی تا امروز بررسی می کند. نمایشگرهایی وجود دارد که به صنایع دستی، اشیا خانگی و آثار باستانی اختصاص یافته است. فروشگاه موزه همچنین مکانی عالی برای یافتن سوغاتی از زوریخ است که توسط صنعتگران سوئیسی ساخته و طراحی شده اند. نمایشگاه دائمی Simply Zurich در طبقه اول قسمت تاریخی موزه رایگان است. در قلب این نمایشگاه یک ویترین وجود دارد که شامل ۶۰ شی است که همه آنها داستانی درباره گذشته غنی زوریخ را روایت می کنند. حیاط داخلی و زیبا موزه ملی اغلب برای کنسرت و سایر رویدادها استفاده می شود. این امر باعث ایجاد تضادی جذاب به خصوص بین تاریخ، زمان کنونی، پیر و جوان می شود. راهنماهای صوتی به زبان های مختلف، در دستگاه اجاره ای یا از طریق برنامه تلفن هوشمند موزه ملی در دسترس هستند. ورود برای دارندگان کارت زوریخ رایگان است.
آدرس: Museumstrasse 2, 8001 Zürich, Switzerland
ساعت بازدید: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ عصر و پنج شنبه ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر می توانید از این موزه دیدن کنید. موزه ملی زوریخ روز های دوشنبه تعطیل است.
موزه های زوریخ

موزه ریتبرگ Museum Rietberg


موزه ریتبرگ به عنوان تنها موزه سوئیس است که به هنرهای غیر اروپایی اختصاص دارد و هنرهای قاره های آمریکا، آسیا، آفریقا و اقیانوسیه را به نمایش می گذارد. مجموعه ها ترکیبی از مطالب مردم نگاری فرهنگ های گذشته و همچنین هنر معاصر از سراسر جهان است. این موزه سه ویلا در قرن نوزدهم و یک غرفه شیشه ای قرن ۲۱در Rieterpark، یک پارک عمومی بزرگ در ضلع غربی دریاچه زوریخ را اشغال کرده است. موزه ریتبرگ از نظر معماری نیز جالب توجه است. یک ساختمان مدرن و چشم نواز را تشکیل می دهد که در نتیجه مقیاس سخاوتمندانه، وضوح و ظرافت محدودش متقاعد کننده است. همچنین در تابستان کافه موزه سبدهای پیک نیک را برای یک بعد از ظهر آرام در پارک ارائه می دهد.
آدرس: Gablerstrasse 15, 8002 Zürich, Switzerland
ساعت بازدید: چهارشنبه ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب و روز های سه شنبه تا یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ عصر می توانید از این موزه زیبا دیدن کنید.

کونستهاوس زوریخ Kunsthaus Zurich


علاقه مندان به هنر باید مستقیماً به كونستهاوس زوریخ بروند تا شاهد مجموعه قابل توجهی از آثار قرن های ۲۰ و ۲۱ باشند. این مجموعه ها علاوه بر آثار مهم هنرمندان سوئیسی مانند آلبرتو جاکومتی، شامل قطعاتی از پیکاسو، شاگال و مونه است. کونستهاوس زوریخ مهمترین مجموعه مدرنیسم کلاسیک در زوریخ، همراه با نمایشگاه های موقت جذاب است. سالن مرکزی گسترده فضاهای جدیدی را برای عموم فراهم می کند. از یک سالن ضیافت چند منظوره می توان برای کنسرت نیز استفاده کرد. علاوه بر این، "باغ هنری" ارتباط ارگانیک با محله اطراف ایجاد می کند.
آدرس: Heimplatz 1, 8001 Zürich, Switzerland
ساعت بازدید: روزهای شنبه، سه شنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر و روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر می توانید از این مجموعه زیبا دیدن کنید.
موزه های زوریخ

موزه پول Money Museum


موزه پول در زوریخ، در یكی از مراكز اصلی مالی سوئیس واقع شده است و به مسائل پیرامون پول و ارز می پردازد. جورگ کانزت تحلیلگر امور مالی، موزه پول را در سال ۱۹۹۹ تأسیس کرد که اولین موزه سکه شناسی جهان بود. بودجه این موزه توسط بنیاد غیرانتفاعی آفتابگردان تأمین می شود. همه چیز حول پول و قدرت در موزه پول زوریخ با نمایشگاه هایی که توسعه پول و تأثیر آن بر امور جهانی را برجسته می کند، می چرخد. این موزه ارزهای گذشته و فعلی را در مناطق مختلف جهان بررسی می کند. علاوه بر این، یک ارائه جامع چندرسانه ای با گالری عکس ها، فیلم ها و انتشارات دیجیتال، شما را به کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع پول دعوت می کند.
آدرس: Hadlaubstrasse 106, 8006 Zürich, Switzerland
ساعت بازدید: روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب

موزه ساعت بایر Beyer Clock and Watch Museum


یکی از مجموعه های خصوصی برجسته ساعت های جهان را می توان در موزه ساعت Beyer یافت. حدود ۲۶۰ نمایشگاه بسیار ارزشمند از ۱۴۰۰ سال قبل از میلاد مسیح تا به امروز تاریخچه زمان سنجی را ارائه می دهند. انواع ساعت های آفتابی، ساعت های آبی و برج، اتومات های دوره رنسانس، ساعت های آویز با شکوه، ساعت های جیبی با تزئینات دقیق و نمونه اولیه اولین ساعت مچی کوارتز به طور گسترده ای در موزه ساعت زوریخ وجود دارند. در این موزه برخی از ساعت های اتوماتیک بسیار شکننده نیز در حال کار دیده می شوند. همچنین بازدیدکنندگان می توانند با استفاده از iPad های ارائه شده اطلاعات بیشتری در مورد اکثر ساعت ها و ساعت های به نمایش درآمده به شش زبان مختلف پیدا کنند. دنیای شگفت انگیز ساعت ها و هنر جذاب ساخت آنها را می توانید در قلب زوریخ در زیرزمین مغازه در Bahnhofstrasse تجربه کنید.
آدرس: Bahnhofstrasse 31, 8001 Zürich, Switzerland
ساعت بازدید: روزهای دوشنبه و جمعه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ۶ عصر

موزه تراموای زوریخ Zurich Tram Museum


تراموا در زوریخ سنتی دیرینه دارد. در موزه تراموا، علاقه مندان به تراموا می توانند از تاریخچه این شکل حمل و نقل شهری اطلاعاتی کسب کنند. وسایل نقلیه اصلی با قدمت ۱۸۹۷تا ۱۹۶۸، لباس فرم، دستگاه بلیط، طرح بزرگ تراموا و تراموای مخصوص کودکان تنها برخی از موارد برجسته این موزه است. قدیمی ترین وسیله نقلیه، ساخته شده در سال ۱۸۹۷، در خط ۲۱ موزه حرکت می کند. این مسیر به طور خاص به شبکه سیستم حمل و نقل زوریخ اضافه شد و بین موزه تراموا و مرکز شهر کار می کند. کودکان و بزرگسالان به طور یکسان در این موزه که به شکل همه گیر به حمل و نقل عمومی زوریخ اختصاص داده شده است ، لذت می برند.
موزه های زوریخ

آدرس: Forchstrasse 260, 8008 Zürich, Switzerland
ساعت بازدید: روزهای دوشنبه، چهارشنبه، شنبه و یکشنبه از ساعت۱۰ صبح تا ۶ عصر می توانید از این موزه دیدن کنید.

موزه فوتبال جهانی فیفا FIFA World Football Museum


این موزه در سال ۲۰۱۶ در یک ساختمان مکعبی شکل هدفمند در محله Enge در زوریخ افتتاح شد. موزه جهانی فوتبال فیفا که در سه طبقه گسترش یافته و تقریباً ۳۰۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی را پوشش می دهد و تمام جوانب دنیای فوتبال را بررسی می کند. تقریباً نیمی از فضا به نمایشگاه هایی اختصاص دارد که بازی را جشن می گیرند که از جمله آن ها می توان به پیراهن بازیکنان مشهور، یادگاری های تاریخی و جام جهانی فیفا اشاره کرد. نیمه دیگر کاملاً تعاملی است با بازی ها، شبیه سازها و فعالیت های عملی که به بازدیدکنندگان امکان می دهد مهارت های خود را در زمین آزمایش کنند. این موزه هم برای جوانان و هم افراد پیر جالب است. از فروشگاه موزه که مانند رستوران ها برای بازدید عموم آزاد است می توان مجموعه ای از هدایا و سوغاتی های عالی را برای هر رده سنی تهیه کرد.
آدرس: Seestrasse 27, 8002 Zürich, Switzerland
ساعت بازدید: علاقمندان می توانند روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر و روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۲ تا ۶ عصر از این موزه بازدید کنند.

موزه طراحی Museum für Gestaltung (Design Museum)


بنای ذکر شده مربوط به دهه ۱۹۳۰ و نمونه برجسته ای از معماری مدرن سوئیس است که بازدید از آن برای علاقمندان به معماری توصیه می شود. این موزه در محل استقرار خود در Ausstellungsstrasse، نمایشگاه های موقت با مضامین طراحی و ارتباط تصویری را در خود جای داده است. مجموعه ها و نمایشگاه های موقت موزه طراحی چهار زمینه طراحی از جمله طراحی و بسته بندی محصولات، هنرهای تزئینی، هنرهای گرافیکی و پوستر را جشن می گیرند.
آدرس: Pfingstweidstrasse 96, 8005 Zürich, Switzerland
ساعت بازدید: چهارشنبه ها از ساعت ۱۰ صبح الی ۸ شب و روز های سه شنبه تا یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ عصر می توانید از موزه طراحی زوریخ دیدن کنید.
موزه های زوریخ

موزه جانور شناسی دانشگاه زوریخ Musée zoologique de l’Université de Zurich


بهترین موزه سوئیس در این زمینه موزه جانور شناسی دانشگاه زوریخ است. موزه جانورشناسی دانشگاه زوریخ با نمایشگاه دائمی، نمایشگاه های ویژه و رویدادهای متعدد، علاوه بر پیشنهادات ویژه برای مدارس و گروه ها، سهم مهمی در آموزش و شکل گیری مستقل افکار عمومی دارد. این باعث افزایش آگاهی و اشتیاق نسبت به زیبایی، تنوع و ارزش طبیعت می شود. این موزه خود را ویترین دانشگاه می داند و درک تحقیقات دانشگاه و عملکرد آن را در بین عموم مردم ارتقا می دهد. دنیای حیوانات در اینجا طیف گسترده ای از اشکال و رنگ ها را نشان می دهد. چیزهای زیادی برای تجربه وجود دارد که از جمله آن ها می توان به شنیدن آواز نهنگ و وزوز حشرات، دیدن دهان کوچک مورچه یا پاهای مودار عنکبوت از طریق ذره بین و و نوازش خز گوزن یا گراز وحشی اشاره کرد.
آدرس: Karl-Schmid-Strasse 4, 8006 Zürich, Switzerland
ساعت بازدید: همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ عصر

موزه فوکس ترا focusTerra


زمین چگونه شکل گرفت؟ چرا آتشفشان ها فوران می کنند؟ سنگ های قیمتی از کجا آمده اند؟ این سوالات و بسیاری از سوالات دیگر در focusTerra ، مرکز تحقیقات و اطلاعات علوم زمین ETH زوریخ با توضیحاتی بر اساس یافته های علمی پاسخ داده می شوند. این نمایشگاه همچنین به بازدیدکنندگان از بحث های امروزی و موضوعات زیست محیطی، پرداختن به موضوعاتی مانند تغییر اقلیم، خطرات طبیعی و دفع زباله های خطرناک کمک می کند. همچنین به لطف شبیه ساز زلزله می توانید احساس یک زلزله واقعی را نیز تجربه کنید و این تجربه می تواند کمی شما را وحشت زده کند. فوکس ترا یک موزه سر گرم کننده به خصوص برای کودکان شما به شمار می آید.
آدرس: Sonneggstrasse 5, 8006 Zürich, Switzerland
ساعت بازدید: روز های دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر و یکشنبه ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ عصر می توانید از این موزه دیدن کنید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است