search
menu

موزه ملی سوئیس

[ پنهان کردن ]
چرا بازدید از موزه ملی سوئیس پیشنهاد می شود؟
تاریخچه و معماری موزه
بخش ها و آثار موزه
هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از موزه ملی سوئیس چه قدر است؟
فصل مناسب برای بازدید از موزه ملی سوئیس چه زمانی است؟
چگونه به موزه ملی سوئیس برویم؟
در نزدیکی موزه ملی سوئیس از چه جاهای دیدنی دیگری می توان بازدید کرد؟
چه هتل هایی در نزدیکی موزه ملی سوئیس برای اقامت وجود دارد؟
چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک به موزه ملی سوئیس هستند؟
سوئیس یکی از رویایی ترین کشورهای اروپایی با حیرت انگیزترین طبیعت دنیا است که سفر و زندگی چند روزه در آن به رویای هر گردشگری تبدیل شده است. اهالی سیاست و خبر سوئیس را به شهر ژنو اش می شناسند و برند بازها آن را به ساعت ها و شکلات های خاصش. اگر گشت و گذاری در دنیای مجازی هم داشته باشید اکثرا به ژنو، ساعت و روستاهایی فانتزی در دل طبیعتی بکر اشاره شده و شاید کمتر کسی بوده که در مورد تاریخ این کشور و موزه هایش حرفی زده باشد. موزه ملی سوئیس یکی از شناخته شده ترین موزه های سوئیس با آثار تاریخی تماشایی از سوئیس و کشورهای مختلف دنیا است. این موزه در بنایی تاریخی و قلعه مانند در شمال منطقه ۱ سوئیس واقع شده و خلاصه ای از هنر، تاریخ و فرهنگ سوئیس را به نمایش گذاشته است.

چرا بازدید از موزه ملی سوئیس پیشنهاد می شود؟


بزرگ ترین و مهم ترین جاذبه ای است که فرهنگ و تاریخ سوئیس را یکجا به نمایش گذاشته.
محبوب ترین موزه سوئیس است.
بازدید از آن بایدی برای هر گردشگر و مسافر سوئیس است.
علاوه بر آثار تاریخی، نمایشگاه ها، کارگاه ها و گفتمان هایی درباره موضوعات مختلف برگزار می کند.
موزه ملی سوئیس

تاریخچه و معماری موزه


به طور کلی از قرن نوزدهم به عنوان قرن ملت ها و دولت های ملی یاد می شود چرا که در این دوره بیشتر کشورها سرگرم احداث بناها و یادمان های مختلفی برای نمایش افتخارات و عظمت خود بودند، اما دولت فدرال جوان سوئیس با طرح احداث موزه ملی دست و پنجه نرم می کرد. ایده اولیه احداث موزه با انتقادها و ایرادات فراوانی همراه بود و دلایل مختلفی( مانند وجود نمایشگاه ها در هر یک از کانتون های سوئیس) نیز مزید بر علت شد تا کلا ایده احداث موزه کنسل شود. اما محبوبیت نمایشگاه های هنری برگزار شده در هر شهر به اندازه ای بود که بتواند از ایده برگزاری موزه ملی حمایت کند و در نهایت در سال ۱۸۸۳ یکی از اعضای شورای ملی به نام فردریک سالومون ووگلین بحث احداث موزه ملی را مجددا مطرح کرد. این کشاکش و بحث ها بین شهرها و شوراها ادامه داشت تا این که در سال ۱۸۹۱ زوریخ پیروز میدان و طرح احداث موزه ملی به طور جدی آغاز شد.
اواخر دوره قرون وسطی معمار جوانی به نام گوستاو گول عهده دار معماری موزه ملی سوئیس شد. گوستاو برای این که بتواند به طرحی واحد و نهایی برای موزه برسد چندین طرح برگرفته از معماری های تاریخی سوئیس زد تا در نهایت با ترکیب این طرح ها طرح واحد موزه ملی سوئیس را کشید. هدف گوستاو هنگام طراحی موزه این بود که بتواند وحدت بین مجموعه ها، نمایشگاه ها و معماری را نشان دهد. در کنار موزه می توان مدرسه هنر سوئیس را هم دید که هوشمندانه با موزه ترکیب شده است. این کنار هم قرار گیری به هنرجویان این امکان را می دهد تا گذشته را به عنوان الهام بخش آثار خود پیش چشم داشته باشند. موزه ملی سوئیس امروزه اثری برجسته از قرن نوزدهم است که معماری قابل توجه و با اهمیتی دارد.
در سال ۲۰۱۶ بنای جدیدی کنار ساختمان قدیمی موزه شد تا به معنای واقعی ترکیب گذشته و حال را به نمایش بگذارد. این ساختمان توسط گروه دفتر معماری کریست و گانتبین طراحی و در فضایی ۷۹.۶۵۳ مترمربع فوت ساخته و مکملی برای ساختمان قدیمی موزه شد. دفتر معماری کریست و گانتبین در سال ۱۹۸۸ توسط امانوئل کریست و کریستوفر گانتبین ایجاد شد و آثاری مانند موزه خانه شکلات سوئیس و موزه هنرهای زیبا باسیل را در کارنامه خود دارد. ساختمان مدرن موزه ملی سوئیس نیز دیگر اثر این دفتر معماری است.

بخش ها و آثار موزه


موزه ملی سوئیس شامل ۸۴۰.۰۰۰ هزار اثر مختلف درباره تاریخ سوئیس است. اتاق ها و تالارهای موزه ملی سوئیس بزرگ ترین مجموعه اطلاعات درباره فرهنگ و تاریخ سوئیس را در دل خود دارند: صنایع دستی، اشیاء مورد استفاده روزانه، مجسمه ها و نقاشی هایی از دوران ماقبل تاریخ تا کنون، همگی ماجراها و اتفاقات جالب دنیا را تعریف می کنند. علاوه بر این موزه ملی سوئیس موضوعات مرتبط اجتماعی را در قالب نمایشگاه های مختلف بررسی می کند. راهنماهای صوتی نیز در موزه برای افراد مورد نیاز ایجاد شده که از طریق اپلیکیشن"" موزه ملی"" در گوشی ها قابل دسترسی هستند. بد نیست بدانید که نمایشگاه دائمی"" Simply Zurich"" در طبقه اول بخش تاریخی موزه به صورت رایگان برای بازدید قرار داده شده است. این نمایشگاه نشان دهنده تنوع شهرها و کانتون های زوریخ است. در دل نمایشگاه ویترینی شامل ۶۰ اثر تاریخی وجود دارد که داستان ها و ماجراهای تاریخی زوریخ را روایت می کند. تالار اسلحه ها علاوه بر سلاح های مختلف تاریخی نقاشی دیواری باشکوهی دارد که توسط فردیناند هودلر در قرن نوزدهم میلادی کشیده شده و نشان دهنده میدان نبردی بین سوئیس و فرانسه است. اگر به سکه ها و واحدهای پولی علاقه مندید یکراست به بخش Münzkabinett رفته و از مجموعه سکه ها و پول های قدیمی لذت ببرید. بخش حیاط داخلی موزه فضایی نسبتا بزرگ است که از آن برای برگزاری کنسرت ها و رویدادهای مختلف استفاده شده و تضاد جالبی بین تاریخ و دنیای امروزی است. موزه ملی سوپیس فروشگاهی هم دارد که محصولات باکیفیت و ساخته دست هنرمندان و صنعتگران سوئیسی را به فروش می رساند.
موزه ملی سوئیس

هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از موزه ملی سوئیس چه قدر است؟


برای بازدید از موزه ملی سوئیس مانند هر موزه دیگری باید هزینه ورودی پرداخت شود البته بخشی از موزه با عنوان"" فقط سوئیس"" به صورت رایگان در معرض نمایش قرار گرفته است. این موزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ عصر میزبان بازدیدکنندگان است و شما می توانید یک تا دو ساعت از زمان خود را به بازدید از بخش های مختلف موزه اختصاص دهید هرچند که آثار موجود در موزه به اندازه ای جذابند که گذر زمان را حس نکرده و ممکن است ساعت ها صرف تماشای بخش های مختلف آن کنید.

فصل مناسب برای بازدید از موزه ملی سوئیس چه زمانی است؟


فصل مناسب بازدید از موزه کاملا بستگی به خود شما دارد که با چه هدفی بلیط هواپیما خریده و به سوئیس سفر کرده اید. اگر جزو اسکی بازان هستید طبعا در فصل زمستان سفر خواهید کرد اما اگر صرفا قصد بازدید از جاهای دیدنی سوئیس را دارید، بهترین زمان برای شما فصل بهار و تابستان خواهد بود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که تابستان فصل پیک گردشگری است و هر موزه و جاذبه ای از سوئیس پر از گردشگر خواهد بود به همین دلیل شاید بد نباشد اوایل فصل بهار که هوا هنوز خنکای خود را از دست نداده و در عین حال درختان و گل ها در حال جوانه زدن و بیدار شدن از خواب زمستانی هستند به بازدید از موزه ملی سوئیس بروید.

چگونه به موزه ملی سوئیس برویم؟


اولین گام و شاید سخت ترین کار برای رفتن به موزه خرید بلیط هواپیما خارجی سوئیس است. بعد از آن رسیدن به موزه کار چندان سختی نیست چون موزه درست نزدیک ایستگاه مرکزی سوئیس قرار دارد و می توانید به راحتی با استفاده از وسیله های حمل و نقل عمومی به بازدید از موزه ملی سوئیس رفته و پس از آن از طریق این ایستگاه به تماشای دیگر جاذبه ها و جاهای دیدنی سوئیس بروید.
موزه ملی سوئیس

در نزدیکی موزه ملی سوئیس از چه جاهای دیدنی دیگری می توان بازدید کرد؟


میدان پلتزپیتزبرونن: ۰.۵ کیلومتر
منطقه لیندنهوف: ۲.۹ کیلومتر
بنای یادبود اولریش تسوینگلی: ۳.۳ کیلومتر
دریاچه پرامونده: ۵.۱ کیلومتر
مقبره جیمز جویس: ۵.۸ کیلومتر

چه هتل هایی در نزدیکی موزه ملی سوئیس برای اقامت وجود دارد؟


هتل لیماتبلیک: ۲.۳ کیلومتر
هتل ماریوت زوریخ: ۲.۳ کیلومتر
هتل سنت گاتهارد: ۲.۳ کیلومتر
هتل سنترال پلازا: ۲.۴ کیلومتر
هتل سیتیزن ام زوریخ: ۲.۷ کیلومتر
هتل موتل وان زوریخ: ۲.۹ کیلومتر

چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک به موزه ملی سوئیس هستند؟


رستوران بیرون بر تیپ اند مور: ۲.۵ کیلومتر
رستوران دکتر داگ: ۳.۶ کیلومتر
رستوران کیندی: ۲.۹ کیلومتر
رستوران انگری سومو:۱.۴ کیلومتر
رستوران گیاهخواری هاوس هیلتل: ۲.۳ کیلومتر
رستوران فرانسوری پاویلیون: ۳.۲ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است