search
menu
سنگاپور keyboard_arrow_down close

سنگاپور

hotel
هتل های سنگاپور ۳۴

درباره سنگاپور

سنگاپور (Singapore) پایتخت و بزرگترین شهر کشور سنگاپور در جنوب شرقی آسیا است. سنگاپور که تنها ۷۲۵ کیلومتر مربع مساحت دارد در اصل یک کشور-شهر (city-state) است.
بخش کلیدی و مرکزی شهر سنگاپور به نام (Downtown Core) شناخته می‌شود و قدیمی‌ترین و کلیدی‌ترین بخش شهری سنگاپور به شمار می‌رود. در مرکز شهر سنگاپور بیشتر ساختمان‌های تجاری و اداری که هویت اقتصادی منحصر به فرد سنگاپور را تشکیل می‌دهند گردآمده‌اند. اهمیت این منطقه از شهر به حدی است که برخی از ساختمان‌های قرار گرفته در آن مانند (Marina Bay Sands)، از گران قیمت‌ترین ساختمان‌های جهان به شمار می‌روند.
سنگاپور
سنگاپور یکی از مدرن‌ترین و هدفمندترین شهرهای جهان است که به طور دقیقی توسعه آن برنامه‌ریزی شده است. سنگاپور همچنین به طور پیوسته در حال افزایش مساحت خود با پیشروی در اقیانوس است و سواحل مصنوعی زیادی را پدید آورده است.

تاریخچه سنگاپور


سنگاپور از مجموعه کشورها و مناطق جنوب شرقی آسیا است که دوران استعمار را پشت سر گذاشته و به استقلال رسیده است. مرکز شهر سنگاپور هم در همان دوران استعمار، به عنوان مرکز تجاری و بازرگانی هدفگذاری و انتخاب شد و متناسب با این هدف توسعه پیدا کرد.

جاهای دیدنی سنگاپور


به جز مراکز دولتی و سیاسی مانند پارلمان و دادگاه عالی سنگاپور و نهادهای مالی و بازرگانی مثل مرکز اوراق بهادار سنگاپور، در بخش شهری سنگاپور، جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری متنوعی قرار دارد. به سبب مساحت محدود سنگاپور، در این شهر-کشور، همه چیز به طور دقیقی و با بیشترین بهره‌وری برنامه‌ریزی و ساخته شده است.
سنگاپور
موزه هنر سنگاپور، موزه ملی سنگاپور، مسجد سلطان، معبد بودایی تانگ هود، مرکز میراث فرهنگی هندی سنگاپور و معبد هندو سری ویراماکالیامان از جمله مکان‌های گردشگری اصلی سنگاپور هستند و تنوع آنها نشانی از تنوع فرهنگی کشور مدرن سنگاپور است.

دیدنی های سنگاپور