search
menu

هتل The State Hermitage Museum Official Hotel Saint Petersburg

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The State Hermitage Museum Official Hotel Saint Petersburg
امکانات عمومی هتل موزه رسمی آرمیتاژ استیت سن پترزبورگ
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل موزه رسمی آرمیتاژ استیت سن پترزبورگ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The State Hermitage Museum Official Hotel Saint Petersburg


هتل موزه رسمی آرمیتاژ استیت یکی از هتل‌های خاص و منحصربه‌فرد ۵ ستاره در شهر سن پترزبورگ است. در این عمارت تاریخی اقامت به‌یادماندنی و خاص را تجربه خواهید کرد. ساختمان این هتل در زمان ۱۸۳۰ ساخته‌شده و دارای دکوراسیون شیک برای زندگی شکوهمندانه پادشان روسی بوده است. در موقعیت جغرافیایی بسیار عالی در شهر سن پترزبورگ قرار دارد و دسترسی به جاهای دیدنی از این طریق بسیار آسان است. هتل The State Hermitage Museum Official Hotel Saint Petersburg همچنین به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید به فرودگاه دسترسی داشته باشید. با اقامت در این هتل همانند حس و حال موزه را تجربه خواهید کرد. برای رفتن به خود موزه آرمیتاژ نیز باید حدوداً ۳ کیلومتر پیموده شود. برای رفتن به جاهای مختلف در این شهر می‌توانید سوار مترو شوید که این هتل حدوداً ۱.۸ کیلومتر تا ایستگاه مترو فاصله دارد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و صبحانه عالی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل موزه رسمی آرمیتاژ استیت سن پترزبورگ


با اقامت در این هتل می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید. پارکینگ مجموعه نیز رایگان بوده و مسافران بدون نیاز به رزرو قبلی می‌توانند از این پارکینگ استفاده کنند. در بخش پذیرش به صورت شبانه‌روزی از میهمانان استقبال می‌کنند. حیوانات اجازه ورود به این هتل را ندارند. همه پرسنل به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند و با مسافران ارتباط خوبی برقرار می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر شنا اشاره کرد به صورت سرپوشیده بوده و در ساعات مشخص شده می توانید شنا کنید. همچنین سایر امکانات تفریحی نیز عبارتند از باشگاه بدنسازی و مرکز سلامتی و اسپا. در بخش اسپا انواع ماساژها را می‌توانید دریافت کنید.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها


اتاق‌های موجود در این هتل لوکس بوده و از اسباب و وسایل شیک و زیبا در چیدمان آن استفاده‌شده است. همچنین در ساخت دیوارهای این هتل از طرح‌های چوبی ایتالیایی استفاده‌شده و حس و حال قدیمی به مسافران ارائه می‌دهد. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل سوپرییر، سوئیت جونیور، سوئيت پرزیدنتال، سوئیت آرمیتاژ، سوئيت امپریال، اتاق دوبل پریمیوم، سوئيت و اتاق دوبل دلوکس. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توان به مینی بار، تلویزیون، حمام اختصاصی با معماری ایتالیایی و یونانی اشاره کرد. سایر امکانات نیز عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، فرش، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، میز غذاخوری، میز کار، فضای نشیمن و بالکن. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل نیز انواع غذاها و نوشیدنی و دسرها را در زمان وعده‌های غذایی سرو می‌کنند. در هنگام ورود مسافران به این هتل با چای روسی به سبک سنتی استقبال می‌کنند. همچنین در بخشی از رستوران غذاهای تاریخی کاخ زمستانی انواع غذاهای سنتی سرو می‌کنند. رستوران اول انواع غذاهای فرانسوی، روسی و اروپایی برای گیاهخواران و برای رستوران دوم نیز انواع غذاهای ایتالیایی، سوشی و اروپایی سرو می‌شوند.

فاصله هتل موزه رسمی آرمیتاژ استیت سن پترزبورگ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای اسحاق: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ میدان: ۴ کیلومتر
فاصله تا مجسمه پتر کبیر: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا پیتروپاول: ۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است