search
menu

جاهای دیدنی میلان

[ پنهان کردن ]
کلیسای جامع (Milan Cathedral)
کلیسای آجری سانتا ماریا دله گرتزیه Santa Maria delle Grazie
قلعه اسفورزسکو Sforzesco Castle
کلیسای San Maurizio
کلیسای سن برنادینو اله اوسا San Bernardino alle Ossa
میدان مرکانتی (Piazza Mercanti)
کلیسای Basilica di Sant'Ambrogio
کانال‌های Navigli Lombardi
بازار بزرگ کوادریلاترو د ارو Quadrilatero d'Oro
گورستان مُنیومِنتال Monumental Cemetery
گالری ویتوریو امانوئل دوم Galleria Vittorio Emanuele II
پارک سمپیون Sempione Park
گالری هنری پیناکوتئا دبرِرا ( Pinacoteca di Brera)
باغ گیاه‌شناسی بررا Brera’s Botanical Garden
شهر رمانتیک و اسرار‌آمیز برگامو Bergamo City
شهر میلان به‌عنوان پنجمین شهر بزرگ در قاره اروپا و دومین شهر بزرگ در کشور ایتالیا است. شهر میلان که با نام میلانو نیز مشهور است، به‌عنوان پایتخت مد جهان و مرکز تجارت ایتالیا شناخته می‌شود و ازنظر طراحی لباس و اقتصاد شهرت خاصی دارد. در این شهر بی‌نظیر ترکیبی از مدرنیته و تاریخ را خواهید دید، البته ممکن است این شهر برای اولین بار برای گردشگران جالب به نظر نرسد، اما با بازدید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و حتی ساختمان‌های مدرن از این سفرشان سیر نخواهند شد. شهر میلان در جنگ جهانی دوم تقریباً نابود گردیده بود اما سال‌ها بعد موردبازسازی قرار گرفت و امروزه یکی از ثروتمندترین شهرهای اروپا شناخته می‌شود. میلان ازنظر موقعیت جغرافیایی در شمال ایتالیا و در نزدیکی کوه‌های آلپ واقع‌شده و دارای آب‌وهوای نیمه گرمسیری مرطوب و اقیانوسی معتدل است، بدین‌جهت دارای تابستان‌های گرم و شرجی و زمستان‌های سرد و مه‌آلود است و بهترین زمان سفر به این شهر از ماه آوریل تا مه و از سپتامبر تا اکتبر است، تاحدی که در ماه‌های بهاری و پاییزی شلوغ می‌شود و مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان با خرید بلیط هواپیما این شهر را به‌عنوان مقصدشان انتخاب می‌کنند. مراکز خرید متعدد در این شهر گردشگران را به‌سوی خود جذب می‌کند، مطمئناً همه گردشگران دست پر به شهر خودشان برمی گردند، فقط لازم به ذکر است که مراکز خرید در ماه آگوست در این شهر بسته هستند، زیرا این ماه به‌عنوان گرم‌ترین ماه سال بهترین زمان برای سفرهای تابستانی اهالی خود شهر میلان است. اما علاوه بر این‌ها، میلان به دلیل داشتن جاذبه‌های دیدنی خاصی نیز مشهور است و در میان گردشگران طرفداران خاصی دارد. با سفر به شهر میلان گویی سوار ماشین زمان می‌شوید و به گذشته سفر می‌کنید. خیابان‌های قرون‌وسطایی این شهر گویی سفر به زمان گذشته را برایتان فراهم می‌کنند، خیابان‌های زیبایی که چندین کلیسای بزرگ و کوچک دارد و ساختمان‌های قدیمی با قدمتی نزدیک به یک قرن در این شهر هنوز به چشم می‌خورند، بنابراین تاریخ را در این خیابان‌ها لمس خواهید کرد. برای معرفی جاهای دیدنی میلان تنها یک مقاله چندصفحه‌ای کافی نیست، اما ما در این مقاله می‌خواهیم به‌طور گذرا و در حد تعریف برخی از جاذبه‌های مشهور این شهر را برایتان معرفی کنیم؛ بااینکه میلان شهری مدرن و پرجنب‌وجوش است، اما برخلاف ظاهر آن جاذبه‌های دیدنی مملو از آرامش دارد؛ در ادامه با ما همراه باشید تا با جاذبه‌های دیدنی این شهر آشنا شوید و با خرید بلیط هواپیما سفری رویایی را آغاز کنید، مطمئناً سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌تان رقم خواهید زد.
جاهای دیدنی میلان

کلیسای جامع (Milan Cathedral)


کلیسای جامع میلان یکی از بزرگ‌ترین کلیساهای گوتیک دنیا به شمار می‌رود و قدمت آن به زمان امپراطوری روم و قرن ۱۴ میلادی برمی گردد که از پشت‌بام این کلیسا می‌توانید چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از شهر میلان را تماشا کنید. سفر به شهر میلان بدون بازدید از این کلیسا امکان‌پذیر نیست. در داخل این کلیسا یک صلیب واقعی قرار دارد که برخی از اهالی معتقدند این صلیب متعلق به حضرت عیسی بوده است. همچنین این کلیسا را با نام Duomo di Milano می‌شناسند که به‌عنوان پنجمین کلیسای جامع بزرگ در کل جهان است. این کلیسا یکی از مهم‌ترین جاذبه دیدنی شهر میلان است که ساخت آن در سال ۱۳۸۶ میلادی آغاز گردیده و در سال ۱۴۱۸ به پایان رسیده است، در این مدت سبک‌های معماری مختلفی به‌کاررفته است. درنهایت، در سال ۱۹۶۵ با ایجاد تغییراتی جزئی بر روی ساختار این کلیسا بسیار تماشایی‌تر و بی‌نظیرتر از قبل شده است. کلیسای جامع میلان به‌عنوان شاهکار هنری و معماری یکی‌ از فوق‌العاده‌ترین کلیسا‌های گوتیکی اروپا محسوب می‌شود. این کلیسا برای بزرگداشت Saint Mary Nascent ساخته‌شده و نمای کلیسا نیز از جنس سنگ مرمر است که قبل از ورود توجه همه را به‌سوی خود جلب می‌کند، مناره‌های مخروطی شکل و مجسمه‌های اطراف در نمای ورودی بی‌نظیر هستند. همچنین قبل از ورود به کلیسا می‌توانید تاج زیبای پادشاهی را در بالای بنا تماشا کنید که همانند قصرهای افسانه‌ای به نظر می‌آید. بازدید از کلیسای جامع میلان جزو اولین جاهایی است که به توریست‌ها معرفی می‌شود و لازم به ذکر است چیزی که این کلیسا را با بقیه جاهای دیدنی میلان متفاوت کرده است، پشت‌بام این کلیساست که چشم‌انداز بی‌نظیری از تمام شهر را خواهید دید و تصویری بی‌انتها از میلان در ذهن شما حک خواهد شد. این قسمت از کلیسا برای دوستداران عکاسی یکی از بی‌نظیرترین جاها به شمار می‌رود. همچنین به‌وسیله آسانسور می‌توانید به کنار مناره‌های مخروطی بروید و تجربه‌ای تکرار نشدنی را به دست آورید. علاوه بر بازدید از خود کلیسا می‌توانید به بخش کلکسیون کلیسا رفته و از شاهکارهای قرون‌وسطی و هنر مذهبی و سردابه کلیسا بازدید کنید. همچنین مومیایی چند پاپ و قدیس نیز در تابوت‌های شیشه نگهداری می‌شوند. درنهایت، بازدید از این کلیسا به همه توریست‌ها پیشنهاد می‌شود. برای بازدید از این کلیسا می‌توانید همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر مراجعه کرده و برای بازدید از قسمت‌های مختلف این کلیسا نیز باید بلیط ورودی تهیه کنید.

کلیسای آجری سانتا ماریا دله گرتزیه Santa Maria delle Grazie


کلیسایی از جنس آجر در سال ۱۴۶۵ میلادی در کورسو ماژنتا به سبک گوتیک در اوایل دوره رنسانس ساخته‌شده است. این کلیسا و گنبد عظیم آن توسط یکی از معماران برجسته رنسانس به نام برامانته ساخته‌شده و در این کلیسا می‌توانید آثار باشکوهی مانند تابلوی شام آخر و تابلویی از لئوناردو داوینچی را تماشا کنید. کلیسایی بسیار زیبا که هر بیننده‌ای را به‌سوی خود جذب می‌کند و نکته موردتوجه در رابطه با این کلیسا این است که هر بار فقط ۲۵ نفر بازدیدکننده باید وارد کلیسا شوند و برای این کار نیز باید از قبل رزرو کنند. با توجه به اینکه این کلیسای معروف در قلب میلان قرار دارد و در سال ۱۴۹۰ ساخته‌شده و درنهایت در سال ۱۹۸۰ در فهرست جهانی یونسکو قرار گرفته است. از نکات موردتوجه در رابطه با این کلیسا این است که هر بخش از آن در زمان‌های جداگانه طراحی و ساخته‌شده‌اند، به‌عنوان‌مثال، بخش نمای کلیسا به سبک رمانس و با طاق‌های مدور و زیبا آثار خاندان اسفورزا هستند و در بخش پشتی نیز معبدی به سبک گوتیک بناشده است، همچنین آرامگاهی برای خاندان اشرافی اسفورزا به بنای این کلیسا اضافه گردیده است. بازدید از این جاذبه دیدنی همه‌روزه به‌جز دوشنبه‌ها از ساعت ۸:۱۵ صبح تا ۷ عصر امکان‌پذیر است، توجه داشته باشید که بازدید از این کلیسا رایگان و بدون هزینه است.
جاهای دیدنی میلان

قلعه اسفورزسکو Sforzesco Castle


قلعه‌ای باشکوه و بی‌نظیر در شهر میلان قرار دارد که در قرن ۱۴ به‌عنوان دژ با ساختاری قدرتمند ساخته‌شده است و بازدید از آن به همه دوستدار تاریخ، هنر و فرهنگ پیشنهاد می‌شود. این قلعه متعلق به خانواده اسفورزسکو بوده و با معماری لئوناردو داوینچی ساخته‌شده است، همچنین چند نقاشی از داوینچی بر روی دیوارهای داخل قلعه به چشم می‌خورند، به‌عنوان‌مثال، آخرین کار میکلانج و مجسمه Pieta به‌صورت نیمه‌کاره به دلیل مرگ میکلانج یا لباس و سپر شوالیه‌ها، سلاح‌ها قابل‌تماشا هستند. در این قلعه خانواده‌های سلطنتی متعددی زندگی می‌کردند که مشهورترین آن‌ها لودویکو ایل مورو بیاتریس بوده است. امروزه این قلعه به‌عنوان موزه هنری از آثار قدیمی است که در داخل آن می‌توانید آخرین شاهکار میکلانژ را تماشا کنید. بنای این قلعه در سال ۱۴۵۰ به شکل یک برج ساده با ۴ دیوار بازسازی شده‌اند و سپس حاکمان میلان چندین بار این قلعه را بازسازی و مرمت کرده‌اند و به شکل قصری مجلل و باشکوه درآورده‌اند. توجه داشته باشید که بازدید از این قلعه همه‌روزه از ساعت ۷ صبح تا ۷:۳۰ عصر امکان‌پذیر بوده و ورودیه به باغ این قلعه رایگان است و روز خوبی در این قسمت در انتظار شماست، زیرا فواره بزرگی در داخل حیاط این قلعه به چشم می‌خورد که محل مناسبی برای عکاسی است، اما اگر بخواهید به موزه‌های داخل قلعه بروید، باید بلیط ورودی تهیه کنید. امروزه این قلعه نظامی چندین موزه و کلکسیون ارزشمند دارد. در هنگام خرید بلیط هواپیما به یاد داشته باشید که اگر سفرتان در روزهای نخستین ماه باشد، یکشنبه‌های اول هر ماه بازدید از موزه‌های میلان رایگان بوده و دوشنبه‌ها نیز بسته‌ هستند.

کلیسای San Maurizio


یکی دیگر از مهم‌ترین کلیساهای کشور ایتالیا کلیسای سان ماریزیو است که در مجاورت صومعه زنان و فرقه بندیکت در میلان قرار دارد. جالب اینجاست که در حال حاضر این صومعه به موزه باستان‌شناسی تبدیل‌شده است. در هنگام ورود به این کلیسا اولین چیزی که توجه توریست‌ها را به‌سوی خود جلب می‌کند معماری بی‌نظیر و در و دیوار مملو از آثار هنری قدیمی و بی‎نظیری هستند که هرکدامشان نشان‌دهنده سبک معماری و هنری قرن شانزدهم هستند؛ در هر سوی این کلیسا با شگفتی جدیدی از هنر روبرو خواهید شد. همچنین تزیینات محراب کلیسا توسط یکی از برجسته‌ترین پیروان لئونارو داوینچی به نام برناردینو لوئینی نقاشی شده است که همه توریست‌ها را مدهوش خود می‌کند. این کلیسا همه‌روزه به‌جز دوشنبه‌ها از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۵:۳۰ عصر دایر است. اگر دوست دارید حال و هوای معنوی کلیسا را از نزدیک ببینید، بهتر است یکشنبه به این محل سر بزنید و مورد دیگر در رابطه با این کلیسا اینست که بازدید از آن رایگان است.
جاهای دیدنی میلان

کلیسای سن برنادینو اله اوسا San Bernardino alle Ossa


کلیسایی زیر سایه کلیسای جامع میلان در مرکز شهر واقع‌شده است و به‌عنوان یکی از مکان‌های دیدنی این شهر به شمار می‌رود. بازدید از این کلیسا به دوستداران داستان‌ و فیلم‌های ترسناک پیشنهاد می‌شود، زیرا فضای داخلی کلیسای سن برنادینو چندین داستان ترسناک را نشان می‌دهند. دیواره‌های کلیسا پوشیده از اسکلت و جمجمه‌های انسان‌هاست که توجه همگان را به‌سوی خود جلب می‌کند و این جمجمه‌ها مربوط به قربانیان طاعون هستند، زیرا در آن زمان به دلیل تعداد زیاد متوفی جای خالی در گورستان نبوده است، بدین‌جهت یکی از محراب‌های کلیسای سن برنادینو را به‌عنوان مقری برای نگه‌داری استخوان و جمجمه مردگان انتخاب کرده‌اند و اکنون نیز یکی از جاهایی است که سالانه توریست‌های زیادی برای بازدید از این محراب با خرید بلیط هواپیما عازم شهر میلان می‌شوند. توجه داشته باشید که ساعت بازدید از این کلیسا همه‌روزه از ۸ صبح تا ۶ عصر و رایگان است، اما برای تأمین هزینه حفظ و نگهداری کلیسا صندوقی برای کمک‌های مردمی قرار داده‌شده است.

میدان مرکانتی (Piazza Mercanti)


این میدان یکی از قدیمی‌ترین میدان‌های شهر میلان است که نشان‌دهنده زندگی در دوران قرون‌وسطی است. این میدان دارای چهار ساختمان اصلی است که ساختمان‌های اطراف این میدان مانند قرن‌های قبلی باقی‌مانده‌اند و در زمان کریسمس نیز به یک بازار کریسمس تبدیل می‌شود. در ضلع جنوبی این میدان نیز سازه Loggia degli Osii قرار دارد که در زمان گذشته از تراس برای مردم عادی شهر سخنرانی می‌کردند. دریاچه لوگانو و درخت‌های نخل از سال ۱۲۷۲ میلادی از قسمت‌های دیگر این میدان به شمار می‌روند که نشان‌دهنده فضای قرون‌وسطی هستند. بازدید از این میدان به‌صورت ۲۴ ساعته امکان‌پذیر است که در هر ساعتی زیبایی خاص خود را دارد.
جاهای دیدنی میلان

کلیسای Basilica di Sant'Ambrogio


کلیسایی قدیمی در شهر میلان با نام خود اسقف ساخته‌شده است که وی فردی حامی و قدیس بوده است، حتی برخی از وسایل ایشان نیز در داخل کلیسا وجود دارند. این کلیسای منحصربه‌فرد در قرن ۱۱ ساخته‌شده و به‌عنوان دومین کلیسای مهم شهر به شمار می‌رود. ساخت این کلیسای زیبا به زمان امپراطوری روم در سال ۳۷۹ برمی گردد و جزو کلیساهای اختصاص داده‌شده به St. Ambrose است. در طول سال‌های متمادی، ساختار بنای این کلیسا تغییراتی را تجربه کرده و موردبازسازی و مرمت قرارگرفته است. امروزه این کلیسا شامل طاق زیبایی از طلا و منبری مرمری با ستون‌هایی در میان راهرو به شکل یک درخت و همراه با یک عبادتگاه کوچک و موزاییک‌های خیره‌کننده‌ای است که همگان را به‌سوی خود جلب می‌کند. بازدید از این کلیسا به‌صورت دو تایمه است، به‌طوری‌که از دوشنبه تا شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۲ صبح و از ۲:۳۰ ظهر تا ۶ عصر دایر بوده و روزهای یکشنبه نیز از ساعت ۳ ظهر تا ۵ عصر دایر است.

کانال‌های Navigli Lombardi


کانال‌های شهر میلان در قرن ۱۲ برای آبیاری ساخته‌شده‌اند و در سال‌ ۱۳۰۰ گسترش‌یافته و برای حمل‌ونقل کالا مورداستفاده قرارگرفته‌اند. این روزها، گردشگران می‌توانند سفری ۵۵ دقیقه‌ای را روی آب‌های این کانال‌ها داشته باشند. همچنین تورهای متعددی برای قایق‌سواری در این کانال برگزار می‌شود و در اطراف آن نیز کافه‌ها و رستوران‌های متعددی به چشم می‌خورند. این تورها از ایستگاه تاریخی این شهر به نام Darsena شروع می‌شوند و به یکی‌ از مهم‌ترین کانال‌های دیگر به نام Naviglio Grande می‌رسند که در طول مسیر می‌توانید نمای شهر میلان را تماشا کنید.
جاهای دیدنی میلان

بازار بزرگ کوادریلاترو د ارو Quadrilatero d'Oro


بازار مشهور میلان به‌عنوان مستطیل طلایی معروف است، این بازار نه‌تنها محلی برای خرید شهرت داشته بلکه یکی از مهم‌ترین مراکز خرید و دنیای مد در جهان به شمار می‌رود. این بازار بسیار بزرگ بوده و از بلوک‌های متعددی تشکیل‌شده است. در این بازار برخی از مهم‌ترین برندهای دنیای مد نمایندگی دارند که عبارت‌اند از هرمس، آرمانی، شنل و مایکل کورس. یکی از موارد موردتوجه در این بازار این است که حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، بازهم دست‌خالی به هتل برنمی‌گردید بازدید از این بازار همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷:۳۰ عصر امکان‌پذیر است.

گورستان مُنیومِنتال Monumental Cemetery


شهر میلان با جاذبه‌های دیدنی خاص خود سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیاست، یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری در این شهر گورستان منیومنتال است که پس از کلیسای جامع جزو پربازدیدترین جاذبه‌های دیدنی میلان به شمار می‌رود. این گورستان توسط نخبگان و هنرمندان به سبک نئوکلاسیک ساخته‌شده است. با توجه به اینکه، این گورستان در اواسط قرن نوزدهم ساخته‌شده و علت اصلی نامتعارف بودن آن نیز تعداد زیاد بناهای هنری، تندیس‌های تاریخی و مقبره‌هاست. مقبره‌ها و مجسمه‌های موجود در این گورستان تصاویری از اهرام، شام آخر در یک مقبره خانوادگی و مجسمه‌های دیگر هستند که هرکدامشان نشان‌دهنده هنرهای معماران معروف آن دوران به شمار می روند. بااینکه گورستان تاریخی منیومنتال در فاصله کمی از مرکز شهر واقع‌شده است، اما دسترسی به آن آسان است. این گورستان به‌عنوان مکانی عجیب‌وغریب و با معماری و مجسمه‌سازی بسیار خاص و شیک است و مجسمه‌های موجود بر سر هر مزار با یکدیگر متفاوت هستند که در کنار هم دیگر مجموعه‌ شگفت‌انگیزی را خلق کرده‌اند. برای بازدید از این گورستان می‌توانید همه‌روزه به‌جز دوشنبه‌ها از ۸ صبح تا ۶ عصر می‌توانید مراجعه کنید.
جاهای دیدنی میلان

گالری ویتوریو امانوئل دوم Galleria Vittorio Emanuele II


یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید در میلان همین‌جاست که در لیست جاهای دیدنی به شمار می‌رود و بازدید از این محل به همه توریست‌ها و گردشگران توصیه می‌شود. این مکان در زمان‌های قدیم به‌عنوان بزرگ‌ترین مراکز خرید اروپا محسوب می‌شد، اما در حال حاضر محلی برای خرید، جمع شدن و گپ زدن همراه با سرو غذا یا قهوه است. این گالری به خاطر فضای خاص و رنگ‌های دل‌نشین خود به‌عنوان سالن پذیرایی در شهر میلان معروف گشته است. در این مکان علاوه بر مغازه‌ها به موزاییک‌های رنگی زیر پایتان نیز توجه کنید که همراه با سقف شگفت‌انگیز و گنبد شیشه‌ای چشم هر بیننده‌ای را به‌سوی خود جذب می‌کند. در مرکز این گالری طرح گاو گالری ویتوریو امانوئل دوم قرار داده‌شده است و در طی یک مراسم روی تصویر گاو می‌چرخند که بر اساس افسانه‌های قدیمی در میان مردم میلان شایع شده است که اگر شخصی سه بار با پاشنه پا دور این گاو بچرخد برایش خوش‌شانسی به ارمغان می‌آورد؛ شما نیز در هنگام بازدید از این مکان شانستان را امتحان کنید و خوش‌شانسی را به همراه خود به خانه‌تان بیاورید. همچنین یکی از هتل‌های مشهور و هفت ستاره جهان به نام هتل تاون هاوس در این نگارخانه قرار دارد.

پارک سمپیون Sempione Park


این پارک جزو جاهای دیدنی و دوست‌داشتنی در میان پارک‌های شهر میلان است. این پارک زیبا در نزدیکی قلعه اسفورزا به سبک نئوکلاسیک ساخته‌شده است و دارای جاذبه‌های دیدنی مانند دریاچه، طاق صلح و آمفی‌تئاتر به سبک رومی است. علاوه بر این‌ها، رویدادها و فعالیت‌های تفریحی متنوعی در این پارک برگزار می‌شوند که شرکت در این‌ها به همه توصیه می‌شود. همچنین مسیرهای پیاده‌روی، زمین‌بازی، زمین‌های ورزشی والیبال و بسکتبال جزو تفریحات دیگر در این پارک هستند. برای بازدید از این پارک بی‌نظیر می‌توانید همه‌روزه از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۹ شب سر زده و توجه داشته باشید که قدم زدن در محوطه این پارک رایگان است ولی برای استفاده از امکانات موجود در این پارک باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید.
موزه ملی علم و تکنولوژی داوینچی میلان Leonardo da Vinci National Museum of Science and Technology
یکی از جاذبه‌های مشهور میلان برای خانواده‌ها موزه ملی علم و تکنولوژی است که در این مکان با پیشرفت علم روبرو خواهید شد و اینکه محل مناسبی برای آموزش فرزندانتان خواهد بود. این موزه شما را به سفری در درون ذهن داوینچی می‌برد و تمامی نقشه‌ها و اختراعات این هنرمند و مخترع بزرگ را می‌توانید تماشا کنید. علاوه بر اختراعات داوینچی می‌توانید صنایع مختلف مانند هواپیما‌سازی، لوکوموتیو، ماشین‌آلات و… را نیز ببینید. بازدید از این موزه برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. با توجه به اینکه، این موزه در مرکز شهر میلان واقع‌شده و دسترسی به آن آسان است، برای بازدید از این موزه باید حدوداً ۲ الی ۳ ساعت وقت بگذارید. بازدید از این موزه همه‌روزه به‌جز دوشنبه‌ها از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۵ عصر است.
جاهای دیدنی میلان

گالری هنری پیناکوتئا دبرِرا ( Pinacoteca di Brera)


این گالری بی‌نظیر در داخل یک قصر زیبا و بزرگ قرارگرفته است و سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیاست. ساختمان این قصر باشکوه در قرن ۱۴ و ۱۵ ساخته‌شده و بسیار خاص و منحصربه‌فرد است. این ساختمان در ابتدا به‌عنوان موسسه مجسمه‌سازی و معماری تأسیس گردیده و شامل کلکسیون زیبایی از آکادمی هنرهای زیبای میلان بوده است، اما در قرن ۱۸ ام ناپلئون نقاشی‌های معروف دنیا را به این شهر آورد و این مجموعه را به یکی‌ از کامل‌ترین کلکسیون‌های نقاشی دنیا تبدیل کرد. در این موزه گنجینه ارزشمندی از آثار نقاش‌های معروف مانند لبخند ژکوند داوینچی، آثار چندین هنرمند ایتالیایی مانند Raphael, Tintoretto, Veronese ،Caravaggio ، Rembrandt, van Dyck ، Goya به نمایش گذاشته‌شده‌اند. این گالری همه‌روزه به‌جز چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۷:۱۵ عصر دایر است.

باغ گیاه‌شناسی بررا Brera’s Botanical Garden


محله معروف بررا جزو جاهای دیدنی پرطرفدار در شهر میلان است که به خاطر خیابان‌های جذاب خود جزو مناطق پر رفت‌وآمد شهر به شمار می‌رود. باغ گیاه‌شناسی بررا نیز دقیقاً پشت کاخ بزرگ بررا واقع‌شده است و بازدید از این باغ همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر دایر است. باغی سرسبز با گیاهان بی‌نظیر و چشم‌نواز مکان مناسبی برای تفریح و گردش‌های دوستانه محسوب می‌شود و برای بازدید از این باغ زیبا باید هزینه مربوطه را پرداخت کرده و بلیط ورودی تهیه کنید.
جاهای دیدنی میلان

شهر رمانتیک و اسرار‌آمیز برگامو Bergamo City


علاوه بر جاذبه‌های دیدنی در شهر میلان می‌توانید یک روز فراموش‌نشدنی را در شهر اسرارآمیز برگامو سپری کنید. این شهر کم‌تر از یک ساعت با میلان فاصله دارد و از طریق قطار قابل‌دسترس است. برگامو یکی از شهرهای بی‌نظیر در شمال ایتالیا است که به دو بخش بالایی و پایینی تقسیم‌شده است. بخش پایینی شهر با معماری قرن هجدهم میلادی و بخش بالایی شهر به‌عنوان گنجینه حقیقی برگامو است. بنابراین در هنگام سفرتان به این شهر بی‌نظیر بازدید از برگامو را نیز در اولویت برنامه‌های خود قرار دهید. یکی از جذابیت‌های این شهر بناهای باستانی و تاریخی است که می‌توانید به ارتفاعات رفته و طلوع و غروب را تماشا کنید و این محل به عنوان یکی از بی‌نظیرترین مناظر برای عکس گرفتن به شمار می‌رود.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است