search
menu

معرفی بهترین رستوران های چابهار

[ پنهان کردن ]
رستوران بلوچ چابهار
رستوران بام خلیفه چابهار
رستوران براسان
رستوران تهرانی چابهار
رستوران مُکران
رستوران ساحلی خلیج چابهار
کافی‌شاپ ایران زمین چابهار
رستوران کلاسیک چابهار
کافی‌شاپ ساحلی چهارفصل چابهار
در چابهار چی بخوریم؟
کی بریم چابهار؟
صرف غذایی لذیذ در رستورانی خوش‌منظره مشرف‌به چشم‌اندازی رؤیایی از نقطه‌ی تلاقی آسمان و دریا، لذتی است زائدالوصف که صرفاً می‌توان در بهترین رستوران های چابهار تجربه کرد. چابهار که تنها بندر اقیانوسی ایران است، شهری دیدنی مملو از غذاخوری‌های ممتاز محلی و دریایی. این بندر رستوران‌هایی دل‌فریب با مناظری افسونگر دارد که خود جاذبه‌هایی گردشگری محسوب می‌شوند و لذت اقامت در این خطه‌ی تماشایی را برای هر فردی دوچندان می‌سازند.
در این مطلب با برترین رستوران‌های این منطقه و شماری از بهترین غذاهای چابهار آشنا خواهید شد تا چنانچه با خرید بلیط هواپیما چابهار رهسپار این شهر دیدنی شدید، بدانید در چه مکان‌هایی می‌توانید غذاهای سالم و لذیذی نوش جان کنید.
معرفی بهترین رستوران های چابهار

رستوران بلوچ چابهار


رستوران بلوچ را باید بهترین رستوران چابهار برای عاشقان غذاهای پرادویه و تند جنوبی دانست؛ مکانی دل‌نشین با فضایی دوستانه و منویی متنوع که امکان غوطه‌ور شدن در دنیای بزرگی از طعم‌های لذیذ و عطرهای اشتهاآور را برای گردشگران فراهم کرده است.
منوی این رستوران محدوده‌ی وسیعی از غذاهای دریایی، ایرانی و مدیترانه‌ای را در برگرفته است: از قلیه‌ ماهی‌هایی تند و آتشین گرفته تا بتو ماش و میگوهایی ترد و مقوی، انواع مختلفی از غذاهای دریایی متناسب با هر ذائقه و سلیقه‌ای در این رستوران طبخ می‌شود. به‌کارگیری از سرآشپزانی ماهر با رسپی‌هایی اختصاصی و استفاده از مواد اولیه باکیفیت و ماهی‌هایی تازه و ادویه‌هایی پاکستانی و هندی و سبزی‌هایی معطر و خوش‌طعم همگی در موفقیت رستوران بلوچ چابهار در طبخ غذاهای چابهار به شیوه‌ای همه‌پسند و خوشگوار نقش دارند.
آدرس: چابهار، بلوار امام، مقابل ناحیه مرکزی شرکت نفت
تلفن: ۰۵۴۳۵۳۳۲۱۸۲
ساعت کاری: از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۱۲: ۳۰ شب

رستوران بام خلیفه چابهار


چشم‌اندازی دل‌فریب از دریایی بی‌کران، فضایی لوکس و دل‌نشین و غذاهایی دل‌پسند و رنگارنگ همگی ویژگی‌های متمایز رستوران بام خلیفه چابهار، بهترین رستوران چابهار برای فودبلاگرهایی مشکل‌پسند را تشکیل می‌دهند؛ رستورانی خوش‌منظره و ممتاز با پرسنلی مجرب و مسلط به آداب میزبانی که امکانات و خدماتی نظیر پارکینگ، سرویس بهداشتی، موسیقی زنده و سرویس برون‌بر را به گردشگران ارائه می‌دهد.
رستوران بام خلیفه چابهار از منویی پر و پیمان مملو از غذاهای محلی پرطرفدار برای جلب تمام سلیقه‌ها بهره می‌برد و انواع مختلفی از نوشیدنی‌هایی گرم و سرد را برای میهمانان خود سرو می‌نماید.
آدرس: چابهار، بالاتر از مجتمع تجاری صدف، مقابل مجتمع تجاری پردیس
تلفن: ۰۹۱۲۱۴۶۲۶۲۸
ساعت کاری: از ساعت ۸ شب تا ۲ بامداد
معرفی بهترین رستوران های چابهار

رستوران براسان


به اعتقاد برخی بهترین رستوران چابهار از نظر تنوع غذایی و موقعیت مکانی است: براسان سال‌هاست که با فضای دل‌فریب و غذاهای لذیذ و دل‌پذیر خود از شیفتگان غذاهای دریایی در چابهار میزبانی می‌کند و کارنامه درخشانی را در این زمینه نیز از خود برجای گذاشته است.
کرایی‌ ماهی‌های خوش رنگ و لعاب این رستوران از شهرتی بسیار زیاد و کیفیتی بسیار بالا برخوردار بوده و جزء برترین غذاهای پاکستانی این رستوران پرطرفدار بشمار می‌رود. در مورد موقعیت مکانی این رستوران نیز باید گفت که براسان در پلاژ ساحلی تیس و در نزدیکی جاهای دیدنی چابهار قرار گرفته و به چشم‌اندازی شگفت‌انگیز از منظره‌ی دلربای دریای عمان مزین شده است.
آدرس: چابهار، پلاژ ساحلی تیس
تلفن: ۰۱۵۵۴۵۲۳۳۰
ساعت کاری: از ساعت ۶ عصر تا ۱: ۳۰ بامداد

رستوران تهرانی چابهار


درحالی‌که اغلب رستوران‌های برتر چابهار شهرت خود را از طریق طبخ غذاهایی دریایی و محلی باکیفیت کسب کرده‌اند، رستوران تهرانی چابهار نام خود را با کباب‌هایی باکیفیت و طعم‌دار بر سر زبان‌ها انداخته است.
این رستوران به موهبت برخورداری از کارکنانی مجرب و سرآشپزانی کارکشته مدت‌هاست که در فهرست برترین رستوران‌های چابهار قرار گرفته است و با بهترین رستوران های چابهار رقابت می‌کند. رستوران تهرانی با امکاناتی عالی و منویی مملو از کباب‌هایی خوش عطروطعم در دو وعده غذایی ناهار و شام از گردشگران میزبانی می‌کند و تجربه‌ی شیرینی را از اقامت در منطقه زیبای چابهار برای گردشگران برجای می‌گذارد.
آدرس: چابهار، بلوار امام خمینی، مقابل مرکز بهداشت
تلفن: ۰۵۴۳۳۳۳۴۸۳۶
ساعت کاری: از ساعت ۱۱: ۳۰ صبح تا ۱۱ شب
معرفی بهترین رستوران های چابهار

رستوران مُکران


رستوران مکران نیز در نزدیکی رستوران تهرانی چابهار واقع در بلوار امام خمینی قرار گرفته است و غذاهایی باکیفیتی مشابه رستوران‌های ممتاز چابهار؛ اما قیمتی مناسب به مسافران ارائه می‌دهد.
این رستوران در هم‌جواری دریای دل‌فریب عمان قرار گرفته و با چشم‌اندازی کارت‌پستالی از افق این منطقه تماشایی، جزء برترین گزینه‌های امتحان کردن غذای محلی چابهار برای عاشقان منظره‌های دل‌انگیز به شمار می‌رود.
منوی پربار این رستوران چابهار نیز مانند کیفیت خدمات‌دهی پرسنل صبور و خوش‌برخوردش بسیار عالی و ستودنی است؛ کرائی گوشت و کباب‌های وزیری این رستوران بسیار پرطرفدار بوده و ماهی کنجدی‌های خوش‌طعم آن باب طبع تمام سلیقه‌هاست. استفاده از مواد اولیه تازه و ادویه‌جاتی معطر و خوش‌طعم موجب شده است که این رستوران باسابقه در طی پنج دهه خدمات‌دهی در این منطقه، مشتریانی پر و پا قرص را در این منطقه برای خود پیدا کند.
آدرس: چابهار، انتهای بلوار امام خمینی، جنب هتل لاله
تلفن: ۰۵۴۳۵۳۲۳۴۹۴
ساعت کاری: از ساعت ۸ صبح تا ۴ عصر

رستوران ساحلی خلیج چابهار


رستوران ساحلی خلیج چابهار از معدود رستوران‌هایی در این منطقه است که تمام معیارهای رستورانی ممتاز را دارد: از فضایی دل‌نشین با دکوراسیونی جذاب و محیطی دوستانه گرفته تا غذاهایی بسیار باکیفیت و چشم‌اندازی شگفت‌انگیز از دریای باشکوه عمان.
معماری این رستوران ترکیبی از مدرن و سنتی است؛ در بخشی از رستوران میز و صندلی گذاشته شده و در بخشی دیگر تخت‌هایی سنتی با بالشت‌هایی راحت؛ به همین دلیل این رستوران می‌تواند بهترین رسصتوران چابهار برای کسانی باشد که به حس نوستالژی خانه‌هایی سنتی علاقه دارند. منوی رستوران نیز پر و پیمان بوده و اسامی غذاها در دسته‌بندی‌های مختلفی براساس محدوده‌ی قیمتی در آن عنوان شده است.
بی‌تردید شنیدن صدای موج دریا در هنگام صرف غذایی لذیذ در محیط آرامش‌بخش و دوستانه رستوران ساحلی خلیج، این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های چابهار تبدیل کرده و لحظاتی به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.
آدرس: چابهار، میدان شیلات، خیابان دریا
تلفن: ۰۹۱۱۱۲۸۱۶۹۷
ساعت کاری: از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
معرفی بهترین رستوران های چابهار

کافی‌شاپ ایران زمین چابهار


چنانچه به دنبال کافی‌شاپی دنج و آرام با نوشیدنی‌هایی دل‌چسب و منظره‌ی رؤیایی و زیبایی روبه‌دریا در چابهار مي‌گردید، کافی‌شاپ ایران زمین چابهار دقیقاً همان مکانی است که در جستجوی آنید. این کافی‌شاپ در جوار دریای دل‌فریب عمان با محدوده‌ی وسیعی از نوشیدنی‌های گرم و سرد گوارا پذیرای کسانی است که تمایل دارند در مقصدی خوش‌منظره و دور از هیاهو جرعه‌ای نوشیدنی را با آرامش کامل و در حین تماشای منظره‌ای دل‌انگیز نوش جان کنند.
منوی این کافی‌شاپ صرفاً به ارائه‌ی نوشیدنی‌هایی سرد و گرم اختصاص ندارد، بلکه غذاهایی لذیذ را نیز در برگرفته است؛ به‌طوری‌که صبحانه‌های مقوی این کافی‌شاپ از محبوبیتی فراوان برخوردار بوده و گزینه‌ای عالی برای آغاز روزی پر از تحرک و هیجان برای گردش در شهر است.
موقعیت مکانی مناسب (قرار گرفتن در نزدیکی کلبه هنری ستاره و تفرجگاه ساحلی لیپار)، غذاهایی باکیفیت متشکل از مواد اولیه تازه و امکاناتی عالی نظیر فضای باز، پارکینگ، سرویس بهداشتی و محوطه استعمال دخانیات همگی در انتخاب کافی‌شاپ ایران زمین چابهار به‌عنوان یکی از برترین کافی‌شاپ‌های این منطقه نقشی مؤثر ایفا کرده‌اند.
آدرس: چابهار، توحیدی، بلوار ریگی
تلفن: ۰۹۳۰۳۳۰۲۱۹۹
ساعت کاری: از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ شب

رستوران کلاسیک چابهار


رستوران کلاسیک چابهار که با نام فست فود کلاسیک چابهار نیز شناخته می‌شود، مکانی پرازدحام با گستره‌ی وسیعی از گزینه‌های غذایی است؛ شلوغی این رستوران نشان از طعم لذیذ غذاهای محلی چابهار دارد و بر کیفیت غذاهای طبخ شده در این رستوران صحه گذاشته است.
این رستوران چابهار در دو وعده ناهار و شام با منویی پر و پیمان پذیرای گردشگران بوده و با مجموعه‌ی بزرگی از غذاهایی دریایی و فست‌فودهایی چرب و چیلی و پرحجم زبانزد خاص و عام است. رستوران کلاسیک چابهار از پارکینگی مناسب و سرویس بهداشتی تمیز برخوردار بوده و برای دسترسی با ویلچر نیز بهینه شده است.
از ویژگی‌های متمایز رستوران کلاسیک چابهار امکان انتخاب از میان غذاهایی مختلف در محدوده‌ی قیمتی متنوع است که گزینش را به کاری ساده برای افرادی با بودجه‌ی محدود بدل می‌کند.
آدرس: چابهار، منطقه آزاد چابهار، جنب هتل لیپار
تلفن: ۰۹۱۵۹۹۷۹۲۰۲
ساعت کاری: از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
معرفی بهترین رستوران های چابهار

کافی‌شاپ ساحلی چهارفصل چابهار


چنانچه در نزدیکی بلوار امام خمینی بودید و تمایل داشتید با فنجانی قهوه اسپرسو یا دم‌نوشی آرامش‌بخش خستگی جسمی و ذهنی خود را از بین ببرید و آرامش مطلقی را تجربه کنید، کافی‌شاپ ساحلی چهارفصل چابهار بهترین گزینه‌ای است که در پیش رو دارید. این کافی‌شاپ در موقعیت مکانی عالی و در نزدیکی برخی از دیدنی‌های این منطقه نظیر موزه چابهار و پارک آزادگان قرار گرفته است و از نظر کیفیت خدمات‌دهی جزء بهترین کافی‌شاپ‌های این منطقه براساس بازخوردهای میهمانان قبلی و خریداران بلیط هواپیما محسوب می‌شود. از دسرهایی لذیذ و کیک‌های شکلاتی گرفته تا نوشیدنی‌هایی گوارا نظیر شکلات داغ و قهوه‌های دمی و اسپرسو، محدوده‌ی وسیعی از گزینه‌هایی خوشمزه برای انتخاب در کافی‌شاپ ساحلی چهارفصل چابهار پیش روی گردشگران قرار دارد.
آدرس: چابهار، ریگی، بلوار امام خمینی
تلفن: ۰۹۳۹۲۸۳۷۷۹۷

در چابهار چی بخوریم؟


موقعیت مکانی چابهار و قرار گرفتن در نزدیکی کشور دیدنی پاکستان موجب شده است که این منطقه به پلی ارتباطی میان دو فرهنگ مختلف ایران و پاکستان مبدل گردد و غذاهایی محلی متأثر از فرهنگ غذایی مردم پاکستان در این منطقه محبوبت فراوانی داشته باشد.
شاید بتوان گفت که وجه مشترک اغلب غذاهای چابهار وجود سبزی‌هایی معطر و ادویه‌هایی تند و آتشین است. خرما نیز که عنصر اصلی غذاهای مردمان جنوبی کشور بشمار می‌رود، در غذای محلی چابهار نیز جایگاهی ویژه دارد و جزء لاینفک غذاهای پرطرفدار مردمان این خطه محسوب می‌شود.
در ادامه با فرهنگ آشپزی و غذای محلی چابهار آشنا خواهید شد.

خوراک خرما
این غذا چابهار از ارزش غذایی بسیار بالا و طعم بسیار لذیذی برخوردار است و جزء پرطرفدارترین غذاهای چابهار محسوب می‌شود. خوراک خرما ترکیبی است از نان، برنج، خرما و حبوباتی پرخاصیت.

تخلان
تخلان غذایی است بسیار ساده متشکل از دنبه گوسفند، گوشت بره و گندم که در روزهای سرد سال در چابهار طبخ می‌گردد. این غذای محلی چابهار دستور پخت ساده‌ای دارد و در رستوران‌هایی معمولی نیز در این منطقه ارائه می‌شود.
معرفی بهترین رستوران های چابهار

کباب تنورچه
همان‌طور که از نام این غذا نیز قابل حدس است، در طبخ آن از تنور استفاده می‌کنند؛ بدین طریق که گوشت را به تکه‌هایی خُرد برش می‌دهند و به سیخ می‌کشند و برای مدتی حدود یک ساعت در تنور می‌پزند. روش دیگری نیز در طبخ این غذای محلی چابهار وجود دارد که برخی رستوران‌ها از آن بهره می‌برند: شکم گوسفند را خالی و از مواد غذایی و سبزیجاتی مختلف انباشته می‌کنند و در تنوری بزرگ می‌پزند.

کراهی میگو
این غذای محلی چابهار مختص عاشقان غذاهای دریایی است: خوراکی لذیذ با میگوی معطر تفت داده شده در پیاز و سبزیجات. ازآنجایی‌که طبخ این غذا چابهار بسیار ساده و سریع‌ است، در برخی میهمانی‌ها از این غذا برای پذیرایی استفاده می‌کنند.

بت ماش
این غذا از نظر روش پخت شباهت زیادی به دم پختک دارد و با ماش و برنج و سبزیجاتی معطر طبخ می‌شود. طعم لذیذ و عطر مدهوش‌کننده بت ماش موجب شده است که به غذایی محبوب برای گردشگران و مردمان خطه چابهار مبدل شود.

کی بریم چابهار؟


چابهار به منطقه‌ی همیشه‌بهار یا چهار بهار معروف است؛ دلیل این نامگذاری هم این است که چابهار با میانگین دمای هوای ۲۴ درجه سانتی‌گراد، جزء مناطق معتدل کشور محسوب می‌شود و همیشه آب‌وهوای مطلوبی دارد.
البته گاهی چابهار در تابستان‌ها گرم شده و دمای هوای آن تا ۳۸ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد؛ بااین‌حال این منطقه بهترین شرایط آب‌وهوایی خود را در فصول پاییز و زمستان تجربه می‌کند؛ زمانی که دمای هوای این منطقه بین ۱۵ تا ۲۰ درجه سانتی‌گراد ثابت می‌ماند و به مقصدی عالی برای شهرگردی و طبیعت‌گردی مبدل می‌گردد.
معرفی بهترین رستوران های چابهار

کلام آخر
در این مطلب با بهترین رستوران های چابهار و کافی‌شاپ‌های برتر این شهر و همچنین شماری از معروف ترین غذا های محلی چابهار آشنا شدیم. چابهار به موهبت داشتن آب‌وهوایی معتدل و قرار گرفتن در نزدیکی پاکستان، مقصدی عالی و منحصربه‌فرد برای سفر در تمام طول سال بشمار می‌رود و قادر است تجربه‌ی متمایزی از سفرهای داخلی را برای شرکت‌کنندگان در تور مسافرتی چابهار به ارمغان آورد.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است