search
menu

مراکز خرید مونیخ

[ پنهان کردن ]
بهترین مراکز خرید مونیخ را انتخاب کنید
مرکز خرید المپیک
ریم آکاردن
پاساژ استاکوس
پپ مونیخ
کوفینگرتر
هافستات
فانف هاف
خیابان ماکسیمیلیان
خیابان تیتینر
خیابان سندلینگر
مراکز خرید مونیخ یکی از جاهایی است که گردشگران در هنگام سفر به آلمان از آن بازدید می‌کنند. زیرا این مرکزهای خرید مونیخ مجموعه‌ای متنوع از کالاهای لوکس و ارزشمند از بهترین برندهای جهان و آلمان را به شما عرضه می‌کنند. در این مقاله با برخی از مهمترین مراکز خرید مونیخ آشنا می‌شویم.

بهترین مراکز خرید مونیخ را انتخاب کنید


مونیخ به عنوان یکی از شهرهای بزرگ و ثروتمند آلمان، دارای اقتصاد پویایی است. مراکز خرید مونیخ جایی است که شما می‌توانید بازرگانی و تجارت این شهره بزرگ آلمان را ببینید و با خرید بهترین‌ها از فروشگاه‌های مونیخ لذت ببرید.

مرکز خرید المپیک


در شمالی‌ترین منطقه مونیخ، در کنار استادیوم المپیک مونیخ، شما فروشگاهی بزرگ را با برندهایی مشهور به نام مرکز خرید المپیک می‌بینید. هر دو فروشگاه و عرضه‌کننده بزرگ آلمان، کوفهوف و کارسدات، در مرکز خرید Olympia Einkaufszentrum شعبه دارند.
مراکز خرید مونیخ

ریم آکاردن


در فاصله ۲۵ دقیقه از شرق میدان مارین، مرکز خرید ریم آکاردن با ۱۱۲ مغازه فروشگاهی با شهرت جهانی است. در مرکز خرید Reim Arcaden برندهای مشهور جهانی عرضه می‌شود و یک فروشگاه لگوی بزرگ هم دارد.

پاساژ استاکوس


یک خیابان بالاتر از ایستگاه قطار مونیخ، مرکز خرید استاکوس به عنوان یکی از معروف‌ترین مراکز خرید مونیخ قرار گرفته است. در مرکز خرید (Stachus Passagen)، دکاتلون فروشگاه زنجیره‌ای کالاهای ورزشی، یک شکلات‌فروشی سوئیسی و برندهای لباس زنان قرار دارند.

پپ مونیخ


اگر ۲۰ دقیقه از میدان مارین با خط متروی U5 حرکت کنید، مرکز خرید Pep Munich را با مجموعه‌ای از برندهای مشهور جهان پیدا می‌کنید.

کوفینگرتر


اگر تنها ۲۰۰ متر از میدان مارین در راستای پاساژ استاکوس حرکت کنید، به یکی دیگر از مراکز خرید مونیخ به نام کوفینگرتر می‌رسید. در مرکز خرید Kaufingertor می‌توانید لباس‌های مد روز را در دو فروشگاه هالهابر، جواهرات را در فروشگاه آرنتز، انواع روغن زیتون را در فروشگاه الیویر و چیزهای دیگر را در شعبه دیگری از فروشگاه کوفهاف پیدا می‌کنید.

هافستات


در مرکز شهر مونیخ، مرکز خرید هافستات می‌تواند جایی لذت‌بخش برای خرید کودکان باشد. گانت، هالیستر، توماس و غیره از فروشگاه‌های مرکز خرید Hofstatt هستند.

فانف هاف


مجتمع چندمنظوره فانف هاف، چندین کافه، فروشگاه و یک سالن کنسرت دارد. Fünf Höfe همچنین یک فضای سبز سرپوشیده و گلخانه‌ای دارد که احساس خرید در یک جنگل سرسبز را به شما القا می‌کند. چند گالری هنری و فروشگاه لوازم خانگی هم در آن وجود دارد.
مراکز خرید مونیخ

خیابان ماکسیمیلیان


خیابان ماکسیمیلیان یکی از مهمترین مراکز خرید مونیخ است که بخش عمده خرده فروشی در این شهر را به واسطه مغازه‌ها و فروشگاه‌های متعددش را بر عهده دارد. خیابان Maximilianstrasse با طولی نزدیک به ۱ کیلومتر، برندهایی همچون کارتیر، مونتبلان، گوچی و والنتینو و برندهای لوکس دیگر را میزبانی می‌کند. در کنار این فروشگاه‌های لاکچری، کالاهای بیرون از فصل توسط دستفروشان در کنار این خیابان و با تخفیف عرضه می‌شوند.

خیابان تیتینر


خیابان Theatinerstrasse هم یکی از مراکز خرید لوکس مونیخ است. این خیابان میدان مارین را به میدان ادوئنز وصل می‌کند. مرکز خرید فانف هاف که در بالاتر به آن اشاره کردیم در همین خیابان قرار گرفته است. تعدادی کافه و رستوران در کنار بوتیک‌های مختلف، این خیابان را جایی مناسب برای گردش و خرید کرده است.

خیابان سندلینگر


یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های خرید مونیخ سندلینگر است که برندها و طراحان بین‌المللی را در شکل متفاوت از خیابان ماکسیمیلیان عرضه می‌کند. بسیاری از ساختمان‌های خیابان Sendlinger با فروشگاه‌های کوچکتری که بیشتر به تولیدکنندگان آلمانی تعلق دارد اشغال شده‌اند. بیشتر این فروشگاه‌ها توسط خانواده‌ها اداره می‌شوند و تجربه خرید ویژه‌ای را برای بازدیدکنندگان پدید می‌آورند. در این خیابان همچنین می‌توانید کتابفروشی، کافه، جواهرفروشی و مغازه یادگاری و کالای عتیقه نیز پیدا کنید.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است