search
menu

چله نارنجی و رکوردی دیگر در صنعت گردشگری

شب چله یا شب یلدا، بلندترین شب سال است که برای همه ایرانیان خاطره خوشی با خود دارد. چله نارنجی هم که دومین پویش و جشنواره فروش سفر مارکت بود، با استقبال چشمگیر کاربران و سفردوستان ایرانی، تبدیل به خاطره خوبی برای سفرمارکت و رکوردی جدید در صنعت گردشگری آنلاین شد. شب چله برای ما ایرانی‌ها ارزش و اهمیت زیادی دارد و شبی است که خانواده‌های ایرانی گرد هم می‌آیند و پیوندهای خانوادگی را زنده می‌کنند. به همین دلیل هم سفر مارکت، شب یلدا را برای برگزاری جشنواره چله نارنجی انتخاب کرد تا در این شادمانی سهیم و شریک باشد. چله نارنجی همزمان با شب چله در ۳۰ آذرماه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز سوم دی ماه به درازا کشید.
چله نارنجی و رکوردی دیگر در صنعت گردشگری
سفر مارکت تنها به شب چله برای برگزاری این جشنواره فروش اکتفا نکرد و تا شب سوم دی‌ماه، چله نارنجی ادامه داشت. زیرا بیشتر خانوارهای ایرانی در بازه اول تا پنجم هر ماه حقوق و دستمزد خود را دریافت می‌کنند و سفر مارکت که عرضه کننده ارزان‌ترین بلیط هواپیما است خواست تا بدین وسیله، امکان استفاده و خرید بیشتر شهروندان از این بلیط های ارزان قیمت را فراهم کند.
چله نارنجی به عنوان دومین جشنواره فروش سفر مارکت، با تخفیف‌ها و هدیه‌های ویژه تلاش کرد سهم کوچکی در شادمانی اهالی سفر و خریداران آنلاین خدمات سفر داشته باشد. سفر مارکت، پویش چله نارنجی را با مشارکت و همراهی شماری از برندها و کسب و کارهای خوشنام و موفق تجارت آنلاین کشور یعنی شاتل موبایل، تپسی، اسنپ فود، الوپیک و فیلیمو اجرا کرد.
سفر مارکت در چله نارنجی روی ویژگی منحصر به فرد خود یعنی موتور جستجوی بلیط هواپیما تمرکز کرد و هدایا و کدهای تخفیف مختلفی را در وبسایت خود به کاربران هدیه داد.
اما مهمترین و چشمگیرترین هدیه سفر مارکت در چله نارنجی، بلیط های هواپیما ۴۰ هزار تومانی به مقاصد محبوب گردشگری داخلی و خارجی مانند دبی، استانبول، مشهد، کیش، شیراز، اهواز و اصفهان بود.
از دید آماری، تعداد چشمگیری بلیط هواپیما ۴۰ هزارتومانی، کدهای تخفیف سفر مارکت و همکاران چله نارنجی به کاربران ارایه شد.

در مجموع ۹۱ عدد بلیط ۴۰ هزار تومانی به مقصد دبی، استانبول، مشهد، کیش، شیراز، اهواز و اصفهان به کاربران ارایه شد. یعنی در هر روز جشنواره چله نارنجی، در حدود ۲۴ عدد بلیط VIP ارایه شد که به طور میانگین می‌شود هر ساعت ۱ عدد.

علاوه بر این، ۱۸۰۰۰ کد تخفیف با مبالغ مختلف برای خرید بلیط هواپیما توسط سفر مارکت به کاربران ارایه شد. همکاران سفر مارکت در جشنواره چله نارنجی هم کدهای تخفیف زیادی را توزیع کردند: اسنپ فود، بیش از ۲۰۰۰۰ کد تخفیف، تپسی، ۵۱۰۰ کد تخفیف، فیلیمو، ۱۵۰۰۰ کد تخفیف، الوپیک ۹۰۰۰ کد تخفیف و شاتل موبایل هم ۱۰۰۰۰ هزار کد تخفیف خرید و استفاده از خدمات را به کاربران و شرکت کنندگان در پویش چله نارنجی ارایه کردند.

منتظر رویدادهای نارنجی سفرمارکت موتور جستجوی ارزانترین بلیط هواپیما باشید.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است