search
menu

هتل Amari Galle

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Amari Galle
امکانات عمومی هتل آماری گاله
امکانات تفریحی هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آماری گاله تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Amari Galle


هتل ۵ ستاره آماری گاله در شهر تاریخی گاله در جنوب کشور سری لانکا واقع شده است. این هتل بی نظیر در ۸ طبقه در سال ۲۰۱۷ تاسیس گشته است. از جاهای دیدنی نزدیک به این هتل می توان به کلیسای هلندی و قلعه گاله اشاره کرد. یکی از امکانات بسیار جالب این هتل در ارائه اتاق هایی است که قبل از تحویل یا بعد از تخلیه اتاق مورد نظرتان نیاز به استراحت دارید یا اینکه تا زمان رسیدن زمان پروازتان بخواهید استراحت کنید؛ این اتاق ها شامل فضای نشیمن، دوش، اینترنت رایگان و تختخواب هستند. همچنین هتل آماری گاله فاصله اندک ۱۶ کیلومتری تا فرودگاه دارد و از طریق شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی به فرودگاه خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل آماری گاله


از امکانات مشهور هتل آماری گاله می توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اسپا و مرکز سلامت، پارکینگ رایگان اشاره کرد. در قسمت لابی هتل تبدیل ارز، نگهداری چمدان ها و میز تور وجود دارد. پذیرش هتل Amari Galle به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و آماده استقبال از گردشگران سراسر دنیاست. خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه انجام می گیرند. اگر به قصد سفرکاری عازم این شهر شده اید، با رزرو این هتل می توانید از امکاناتی نظیر برگزاری جلسات و کنفرانس ها بهره مند شوید. برای گشت و گذار در سطح شهر می توانید از این هتل اتومبیل کرایه کنید. برای مسافران با مشکلات جسمانی و معلول نیز امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است. این هتل اجازه ورود حیوانات خانگی را نمی دهد، بنابراین بهتر است قبل از رزرو بلیط هواپیما و رزرو این هتل از این قوانین مطلع باشید.

امکانات تفریحی هتل


استخر روباز، مرکز اسپا و سالن بدنسازی جزو امکانات تفریحی ارائه شده در هتل آماری گاله است. استخر این هتل در طول سال دایر است و به صورت رایگان در حال ارائه خدمات است، همچنین در کنار استخر هتل Amari Galle نیز صندلی های آفتاب گیری قرار داده شده است. به دلیل نزدیکی به اقیانوس می توانید به ساحل اختصاصی نیز دسترسی داشته باشید. در محوطه این هتل باغ بسیار زیبایی وجود دارد که امکانات باربیکیو در این محوطه تعبیه شده است. برای کودکان نیز کلوب بازی طراحی شده تا با انواع سرگرمی ها مشغول باشند. بخشی نیز به نگهداری کودکان اختصاص دارد تا بزرگسالان با خیال راحت به گشت و گذار بپردازند. از سایر امکانات تفریحی در این هتل می توان به بدمینتون و بیلیارد اشاره کرد. اتاق های بازی برای سنین مختلف در این هتل وجود دارند. کلاس های یوگا، صندلی ماساژ، اتاق بخار نیز در این هتل قابل دسترس هستند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل آماری گاله عبارتند از اتاق کینگ دولوکس، اتاق توئين دولوکس، اتاق کینگ گرند دولوکس، سوئیت تک خوابه، سوئیت پرزیدنتال، سوئيت جونیور، اتاق توئين دولوکس هوریزن و اتاق دوبل دولوکس. همه اتاق ها و سوئیت ها در این هتل چشم انداز زیبایی رو به اقیانوس دارند.
هتل آماری گاله دارای ۱۷۲ اتاق ها و سوئیت لوکس و شیک است که برایتان اقامتی خاطره انگیز فراهم می کند. همه اتاق ها در هتل Amari Galle دارای تهویه مطبوع بوده و چشم انداز مستقیمی رو به اقیانوس هند دارند و چیدمان همگی به زیباترین شکل است. همه روزه اتاق های این هتل نظافت می شوند و در داخل همه اتاق ها می توانید به تلویزیون، اینترنت وای فای رایگان، میزکار، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق و امکانات اتو وجود دارند. در داخل همه اتاق ها می توانید به حمام اختصاصی دسترسی داشته باشید که همگی شامل دوش، توالت فرنگی، وان، حوله، لوازم آرایشی و بهداشتی و سشوار هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل آماری گاله به نام AHARA Gourmet Gallery فعالیت دارد و در تمام طول روز دایر است، در این رستوران می توانید صبحانه مفصل به صورت سلف سرویس نوش جان کنید، همچنین غذاهای آسیایی، بین المللی، آمریکایی، چینی، بریتانیایی، فرانسوی، هندی، ایتالیایی، ژاپنی، مدیترانه ای، مکزیکی، پیتزا، غذاهای دریایی، سنگاپوری، استیک، سوشی، تایلندی، آلمانی، محلی، اروپایی و گریل از بهترین و تازه ترین مواد غذایی تهیه شده و برای وعده های ناهار و شام سرو می شوند. کافی شاپ BOMMU نیز در پشت بام این هتل قرار دارد و چشم انداز فوق العاده ای از محیط اطراف قابل تماشاست، همچنین میان وعده و غذاهای لقمه ای در اینجا سرو می شوند.

فاصله هتل آماری گاله تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد میرا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه گاله: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای هلندی گاله: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گاله: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل گاله: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت گاله: ۵.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است