search
menu

مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟

[ پنهان کردن ]
با مانیسا بیشتر آشنا شوید؟
مزایای دریافت تسهیلات از سامانه مانیسا
مدارک لازم برای دریافت وام مانیسا
نحوه دریافت چک صیادی
مراحل افتتاح حساب در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
نحوه ثبت چک صیادی در سامانه صیاد
مراحل دریافت وام از مانیسا
با وام مانیسا لوازم الکترونیک و خانگی‌ات رو نو کن
با مانیسا قسطی سفر کن
سؤالات متداول درباره نحوه دریافت وام از مانیسا
خرید اقساطی از سفرمارکت
خرید کالا با وام یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های خرید لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال است. در سال‌های اخیر مؤسسات بسیاری وام خرید کالا و خدمات را به متقاضیان عرضه کرده‌اند؛ دراین‌بین برخی از این مؤسسات روند دریافت وام را به حدی ساده کرده‌اند که متقاضیان می‌توانند در عرض زمانی کوتاه، تمام کالاهای موردنیازشان را خریداری کنند.
نحوه دریافت وام مانیسا شبیه به بانک نیست؛ شما نیاز به ضامن ندارید و می‌توانید با داشتن برخی از مدارک و شرایط اولیه، از مانیسا اعتبار لازم را دریافت کنید و خرید خود را انجام دهید.
در این مقاله قصد داریم اطلاعات جامعی را درباره مانیسا و نحوه دریافت وام از آن برای خرید لوازم الکترونیکی و خانگی از کالامارکت و خدمات گردشگری و سفر از سفرمارکت بیان کنیم.

با مانیسا بیشتر آشنا شوید؟


مانیسا یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی اعتماد است. سامانه مانیسا را می‌توان یک پلتفرم تأمین مالی خُرد در نظر گرفت که با استفاده از آن می‌توانید تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان وام دریافت کنید و به سراغ خرید لوازم مورد نیاز خود در دو وب‌سایت کالامارکت و سفرمارکت بروید. این شرکت با هدف توسعه فناوری مالی از سال ۱۴۰۱ شروع به کار کرده است. در ادامه با مزایای دریافت وام از مانیسا بیشتر آشنا می‌شویم.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟

مزایای دریافت تسهیلات از سامانه مانیسا


دریافت بام از اغلب بانک‌ها و مؤسسات مالی نیازمند روال اداری پیچیده و شرایط سختی مانند داشتن ضامن است؛ این روند معمولاً آنقدر سخت و زمان‌بر است که انگیزه لازم برای دریافت وام را از متقاضیان می‌گیرد؛ اما با استفاده از سایت مانیسا می‌توانید بدون ضامن و به صورت آنلاین، وام دریافت کنید.
برخی از مهم‌ترین مزایای وام مانیسا عبارت‌اند از:
• اکثر مراحل دریافت وام مانیسا به‌صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می‌شوند.
• اگر قصد خرید اقساطی داشته باشید، احتمالاً می‌دانید که در اغلب مؤسسات باید پولی را به‌عنوان پیش‌پرداخت بپردازید و در ادامه اقساط آن را در تاریخ‌های مشخصی پرداخت کنید؛ اما با استفاده از سامانه مانیسا دیگر نیاز به پیش‌پرداخت ندارید.
• برخلاف روش‌های رایج برای دریافت وام، از طریق وب‌سایت این شرکت می‌توانید وام خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری دریافت کنید.
• با ثبت‌نام در مانیسا وام خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد. سقف دریافت وام از این وب‌سایت ۱۵۰ میلیون تومان است.
در ادامه مدارک لازم برای دریافت وام از مانیسا را شرح می‌دهیم.

مدارک لازم برای دریافت وام مانیسا


همان‌طور که گفتیم برای دریافت وام مانیسا تنها به چند مدرک احتیاج دارید:
1. شماره تلفن همراه
برای دریافت وام از مانیسا شما باید مراحلی را طی کنید که بخشی از آن مربوط به احراز هویت شما است؛ بدین منظور باید یک خط تلفن‌همراه که با کد ملی‌تان به ثبت رسیده و به نام شما است، در اختیار داشته باشید.
2. کد پستی محل سکونت
یکی از شرایط لازم برای دریافت وام از مانیسا، اعلام محل سکونت است؛ در هنگام احراز هویت باید کد پستی محل سکونت خود را وارد کنید.
3. داشتن حساب در بانک مهر
از دیگر شرایط لازم برای استفاده از این تأمین‌کننده، افتتاح حساب در بانک مهر ایران است. بعد از دریافت ۱۵۰ میلیون تومان وام، این مبلغ به کیف پول شما در بانک مهر واریز می‌شود و برای پرداخت هزینه اقلامی که خریداری کرده‌اید، می‌توانید از درگاه این بانک استفاده کنید. در بخش‌های بعدی مراحل افتتاح حساب به‌صورت آنلاین در بانک مهر ایران را توضیح داده‌ایم.
4. چک صیادی بنفش
یکی دیگر از مهم‌ترین مدارک لازم برای دریافت وام از مانیسا چک صیادی بنفش است. در ادامه نحوه دریافت چک صیادی را شرح می‌دهیم.

نحوه دریافت چک صیادی


برای دریافت چک صیادی شما می‌توانید به یکی از شعب بانک موردنظر خود مراجعه کنید. مدارک لازم برای دریافت چک صیادی عبارت‌اند از:
• اصل شناسنامه
• مدارک شغلی (گواهی اشتغال، جواز و ...)
• اجاره‌نامه (درصورتی‌که مستأجر هستید)
• برای کسانی که صاحب‌خانه هستند سند ملک به نام خود یا اقوام درجه یک
• یک قطعه عکس
• برای افتتاح حساب جاری (دریافت دسته چک) از برخی از بانک‌ها به یک معرف نیز نیاز خواهید داشت؛ معرف در بعضی بانک‌ها کسی است که در همان بانک حساب جاری داشته باشد.
• ثبت آدرس و کد پستی: برای برخی از بانک‌ها همراه داشتن یکی از قبض‌های برق یا آب ضروری است؛ در برخی از بانک‌ها نیز برای ثبت آدرس یک نامه از طرف بانک به محل سکونت شما پست می‌شود.
بعد از این‌که این مدارک را به مسئول بانک ارائه می‌کنید، کارمندان بانک درخواست شما را در سامانه صیاد ثبت می‌کنند. بعد از ثبت مشخصات شما در این سامانه، بانک مرکزی اعتبار شما را تأیید می‌کند. پس از تأیید اعتبار، برای شما دسته چک صادر می‌شود.
نکته: برای گرفتن دسته چک صیادی شما باید یک حساب قرض‌الحسنه جاری داشته باشید که حداقل ۲ سال از باز کردن آن گذشته است.
نکته: شما نباید هیچ‌گونه سابقه چک برگشتی یا بدهی غیرجاری داشته باشید.

مراحل افتتاح حساب در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران


همان‌طور که در بخش‌های پیشین مقاله گفتیم، برای‌آنکه بتوانید از مانیسا وام دریافت کنید، باید یک حساب در بانک مهر ایران داشته باشید. یکی از مزایای مهم این بانک، امکان افتتاح حساب به‌صورت آنلاین است. برای افتتاح حساب بانک مهر کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:
1. ابتدا باید اپلیکیشن مهریران (همراه بانک مهر ایران) را دانلود و بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
2. بعد از ورود به برنامه شماره تلفن همراه و کد ملی که شماره تلفنتان با آن به‌ثبت‌رسیده است را وارد کرده و بر روی دکمه «تأیید و ادامه» کلیک کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
3. در مرحله بعد باید به این اپلیکیشن اجازه دهید تا به پیامک‌های شما دسترسی داشته باشد تا بتواند کد فعال‌سازی که یک کد ۵ رقمی است را بخواند. اگر به برنامه این دسترسی را ندهید، باید خودتان کد ۵ رقمی که توسط سامانه بانک مهر ایران برای شما ارسال شده است را وارد کنید و در ادامه گزینه «تأیید و ادامه» را کلیک کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
4. در مرحله بعد باید یک رمز که بین ۸ تا ۲۰ کاراکتر دارد را به‌عنوان رمز ورود همراه بانک خود انتخاب کنید و در ادامه بر روی گزینه «ثبت رمز» کلیک کنید. در این مرحله می‌کنید می‌توانید امکان ورود با اثر انگشت را نیز فعال کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
5. در مرحله بعد برای افتتاح حساب بر روی گزینه «افتتاح حساب» کلیک کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
6. در این مرحله باید شرایط و قوانین افتتاح حساب در بانک مهر را مطالعه کنید و درنهایت بر روی گزینه تأیید کلیک کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
7. در صفحه جدیدی که به شما نمایش داده می‌شود، باید تصویر کارت ملی و همچنین نمونه امضاء خود را در این اپلیکیشن بارگذاری کنید و مشخصات اولیه‌ای نظیر تاریخ تولد را وارد کنید و در ادامه بر روی گزینه «ارسال مدارک» کلیک کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
8. در مرحله بعد اپلیکیشن از شما درخواست دسترسی به میکروفون گوشی را می‌دهد؛ در این مرحله باید مقابل دوربین قرار بگیرید و دکمه ضبط ویدیو را انتخاب کنید و متنی که در اپلیکیشن به شما نمایش داده می‌شود را به‌صورت زنده بخوانید و آن را وارد اپلیکیشن کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
9. در مرحله بعد باید اطلاعات محل سکونت و عنوان شغلی خود را وارد کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
10. در این مرحله باید نوع حساب و شعبه را انتخاب کنید و بر روی گزینه «ثبت و ادامه» کلیک کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
11. در این مرحله باید نحوه دریافت کارت بانکی را انتخاب کنید و مبلغی که بابت تمبر مالیاتی، صدور کارت و سایر هزینه‌ها صادر شده است را پرداخت کنید. بعد از پرداخت حساب شما ایجاد می‌شود، اما باید صبر کنید تا اطلاعات شما ثبت شود و حسابتان فعال شود.
12. بعد از یک ساعت پیامک فعال سازی حساب و احراز هویت به شماره تلفنی که در ابتدای مراحل وارد کردید، ارسال خواهد شد. با دریافت این پیامک مطمئن می‌شوید که حساب شما در این بانک فعال شده است. در ادامه می‌توانید با ثبت‌نام در مانیسا وام موردنظر خود را برای دریافت خرید از کالامارکت و سفرمارکت دریافت کنید.

نحوه ثبت چک صیادی در سامانه صیاد


یکی از مراحل مهم برای دریافت وام مانیسا ثبت چک صیادی در سامانه صیاد است. بدین منظور می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:
 مراجعه به اپلیکیشن‌های پرداختی بانک نظیر اپلیکیشن تاپ
 استفاده از برنامه‌های موبایل بانک یا همراه بانک
 مراجعه به شعب بانکی و ثبت چک در محله به‌صورت حضوری
نکته: برای‌آنکه بتوانید به‌صورت آنلاین برای ثبت چک صیادی اقدام کنید، در ابتدا باید دسترسی به هر یک از این ابزارهای آنلاین را در بانک صادرکننده دسته چک فعال کنید.
نکته: روند ثبت چک صیادی در تمامی این اپلیکیشن‌ها به یک شکل است.

در ادامه مراحل دریافت ثبت چک صیادی از طریق اپلیکیشن یا همراه بانک‌های معرفی شده توسط بانک مرکزی را مشاهده می‌کنید.
1. در ابتدا باید وارد پنل کاربری اپلیکیشن موردنظر خود شوید و بخش سامانه چک صیادی مراجعه کنید. سپس باید گزینه ثبت را انتخاب کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
2. در مرحله بعد باید شناسه صیادی که روی چک شما به‌صورت دستی نوشته‌شده است را وارد کنید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
3. در مرحله بعد باید مشخصات زیر را در اپلیکیشن وارد کنید:
• شماره‌حساب برگ چک
• شماره سری و سریال
• تاریخ سررسید چک
• مبلغ چک
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
4. در مرحله بعدی باید کد ملیِ گیرنده حقیقی یا کد حقوقی شرکت را برای گیرنده حقوقی وارد کنید. (در این مرحله باید کد حقوقی شرکت اعتبار گستره هوشمند کارا (مانیسا) را وارد کنید).
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
5. در ادامه اطلاعات وارد شده شما به نمایش درمی‌آید. اگر این اطلاعات درست است، بر روی گزینه «ثبت» کلیک کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
6. بعد از پایان این مراحل چک شما در سامانه ثبت می‌شود و نوبت به شرکت مانیسا می‌رسد که چک شما را تأیید یا رد کند.
درصورتی‌که بانک مهر حساب باز گردید و چک صیادی خود را دریافت کردید، نوبت به آن می‌رسد که در سایت مانیسا ثبت‌نام کنید تا بتوانید وام خود را دریافت کنید. در ادامه نحوه ثبت‌نام در مانیسا برای دریافت وام را مشاهده می کنید.

مراحل دریافت وام از مانیسا


1. در ابتدا باید به سایت مانیسا به نشانی "moneysa.ir" وارد شوید. بعد از ورود بر روی گزینه «ورود/عضویت» کلیک کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
2. برای‌آنکه بتوانید وارد سامانه مانیسا شوید باید شماره موبایل خود را وارد کنید و پس‌از دریافت کد فعال-سازی، آن را وارد کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
3. بعد از این مراحل یک حساب کاربری در وب‌سایت مانیسا برای شما باز می‌شود. اما این حساب غیرفعال است و برای فعال کردن آن باید بر روی گزینه «احراز هویت» کلیک کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
4. برای احراز هویت باید کد ملی و تاریخ تولد درج شده در شناسنامه تان را وارد کنید و بر روی گزینه «تأیید» کلیک کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
5. پس‌از احراز هویت می‌توانید از مانییسا وام دریافت کنید. بدین‌منظور باید بانک مهر را انتخاب کنید و بر روی گزینه درخواست اعتبار کلیک کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
6. سپس می‌توانید مبلغ وام موردنظرتان را مشخص کنید که تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان است. همچنین در این صفحه این امکان برای شما وجود دارد که بین دو گزینه اقساط 12ماهه و ۱۸ ماهه یک کدام را انتخاب کنید و ببینید که میزان مبلغ اقساط شما و کارمزد آن به چه صورت است. سپس بر روی گزینه «تأیید و ادامه» کلیک کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
7. در مرحله جدید باید توافق‌نامه مانیسا را مطالعه کنید و سپس گزینه موافقت با شرایط و قوانین را انتخاب کنید و بر روی دکمه «ادامه» کلیک کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
8. در مرحله بعد یک کد ۵ رقمی به شماره تلفن همراه شما ارسال می‌شود و با وارد کردن این کد درخواست اعتبارسنجی بانکی خود را ثبت می‌کنید. در این مرحله بانک مرکزی سوابق اعتباری شما را چک می‌کند این سوابق شامل دو مورد ذیل می‌شود:
• نحوه پرداخت اقساط
• نحوه وصول چک
درصورتی‌که سابقه اقساط معوق یا چک برگشتی داشته باشید، احتمالاً نتوانید مرحله اعتبارسنجی را به‌خوبی پشت سر بگذرانید. بعد از آنکه از بانک مرکزی نتایج اعتبارسنجی شما مشخص شد یک پیامک به شماره تلفن شما ارسال می‌شود.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
9. اگر این مرحله را با موفقیت بگذرانید وارد مرحله بعد می‌شوید که باید کد پستی خود را وارد کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
10 در مرحله جدید شما نیاز به چک صیادی بنفش دارید ( در بخش‌های پیشین نحوه دریافت چک صیادی را شرح دادیم) و مطابق با توضیحاتی که در وب‌سایت به شما نمایش داده می‌شود، باید بخش خالی چک صیادی خود را پر کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
11. در این مرحله است که باید به سراغ ثبت چک صیادی در سامانه صیاد بروید. بدین منظور می‌توانید از راهنمایی‌هایی که در بخش پیشین مقاله نوشته‌شده است، استفاده کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
12 بعد از ثبت چک صیادی در سامانه صیاد شما باید تصویر چک صیادی خود را در سایت بارگذاری کنید و همچنین شناسه آن را وارد کنید.
مانیسا چیست؟ چطور از مانیسا وام بگیریم؟
13. درصورتی‌که تمامی این مراحل را به‌درستی انجام دهید کیف پول شما شارژ خواهد شد.
در مرحله بعد می‌توانید به دو وب‌سایت کالامارکت یا سفرمارکت مراجعه کنید و اقلام مورد نیاز خود را به‌صورت اقساطی خرید کنید. نحوه‌ی خرید اقساطی از این دو وب‌سایت را در بخش بعدی مقاله مشاهده می‌کنید.

با وام مانیسا لوازم الکترونیک و خانگی‌ات رو نو کن


کالامارکت یک بازارگاه یا پلتفرم آنلاین برای خرید لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، صوتی تصویری و طلای گرمی است. از طریق این وب‌سایت می‌توانید تمامی این کالاها را به‌صورت آنلاین خریداری کنید و قیمت آن را با دریافت وام از مانیسا قسطی پرداخت کنید و کالای موردنظرتان را تا ۷ روز بعد درب منزل تحویل بگیرید.
درصورتی‌که در زمان خرید سؤالی داشتید، می‌توانید از تیم پشتیبانی کالامارکت که ۷ روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد مشغول به کار است، کمک بگیرید.
کالاهایی عرضه شده در کالامارکت دارای گارانتی هستند و شما می‌توانید درصورت بروز مشکل، آن را تا ۷ روز باز پس دهید.
شما می‌توانید در این وب‌سایت مشخصات، امکانات، عکس و قیمت هر کالا را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید و همچنین نظرات خریداران قبلی را نیز ببینید.

در ادامه نحوه خرید اقساطی از کالامارکت را مشاهده می‌کنید:
1. طی کردن مراحل دریافت وام از وب‌سایت مانیسا
2. ورود به وب‌سایت کالامارکت و وارد کردن شماره تلفن همراه برای ثبت‌نام در این وب‌سایت
3. انتخاب کالای موردنظر و ثبت سفارش
4. درهنگام پرداخت می‌توانید پرداخت اعتباری را انتخاب کنید و از طریق درگاه بانک مهر ایرانیان از کیف پول خود هزینه کالاهایی را که خریداری کرده‌اید را پرداخت کنید.

با مانیسا قسطی سفر کن


سفرمارکت یک بازارگاه آنلاین برای پیدا کردن بهترین قیمت اقلام سفر نظیر بلیط هواپیما، بلیت قطار، هتل، تور گردشگری، ویلا و اقامتگاه است. موتور جستجوی هوشمند سفرمارکت به شما کمک می‌کند تا بتوانید با وارد کردن اطلاعات اولیه خود از میان چند ده وب‌سایت فروش اقلام سفر یک لیست جامع از محصول موردنظرتان را در یک صفحه و یک‌جا مشاهده کنید.
شما می‌توانید برای خرید تور گردشگری، بلیط هواپیما، هتل و ویلا و اقامتگاه از مانیسا اعتبار دریافت کنید و از سفرمارکت خرید اقساطی انجام دهید.
نکته: تمامی محصولات ارائه‌شده در وب‌سایت سفرمارکت شامل خرید اقساطی نمی‌شود. اگر در هنگام خرید گزینه «پرداخت اعتباری» را مشاهده کردید، به این معنی است که شما می‌توانید آن محصول را با وام مانیسا خریداری کنید.

به طور مثال برای خرید اقساطی بلیط هواپیما از سفرمارکت ابتدا باید به وب‌سایت سفرمارکت وارد شوید.
1. سپس از سمت راست صفحه بر روی گزینه «بلیط هواپیما» کلیک کنید.
2. در صفحه جدید باید مشخصات اولیه نظیر شهر مبدأ، شهر مقصد، تاریخ رفت، تاریخ برگشت، تعداد مسافرین و کلاس پروازی را مشخص کنید و در ادامه بر روی گزینه «جستجوی بلیط» کلیک کنید.
3. در صفحه جدید می‌توانید یک لیست جامع از بلیط ارائه‌شده توسط چند ده وب‌سایت مختلف را مشاهده کنید. در سمت راست صفحه بخش فیلترها و بالای صفحه تقویم قیمتی برای پیدا کردن مناسب‌ترین بلیط به شما نمایش داده می‌شود.
4. اگر بلیت موردنظر خود را پیدا کردید بر روی گزینه «خرید از بین ... وب‌سایت» کلیک کنید.
5. در صفحه جدید می‌توانید لیستی از وب سایت‌های عرضه‌کننده آن بلیط را مشاهده کنید. اگر در یک وب‌سایت امکان خرید اقساطی وجود داشته باشد، جلوی نام آن گزینه «پرداخت اعتباری» را مشاهده می‌کنید.
6. ادامه مراحل خرید را باید در آن وب‌سایت طی کنید و در انتها درهنگام پرداخت هزینه، می‌توانید از طریق درگاه بانک مهر خرید خود را به‌صورت اقساطی انجام دهید. به این صورت که اگر مبلغ بلیط شما کم‌تر از میزان وامی بود که دریافت کردید، تمامی آن پرداخت می‌شود و شما تنها باید اقساط وام خود را بپردازید. اما اگر مبلغ بلیت بیشتر از میزان وام شما باشد، مابقی را باید همان زمان پرداخت کنید.

سؤالات متداول درباره نحوه دریافت وام از مانیسا



اگر خط تلفن به نام خودمان نباشد، بازهم می‌توانیم وام دریافت کنیم؟



خیر؛ حتماً باید خط تلفن به نام فردی باشد که در هنگام احراز هویت در سایت کد ملی او ثبت می‌شود.

اگر چک صیادی نداشته باشیم، می‌توانیم با استفاده از چک فرد دیگری درخواست وام کنیم؟



خیر؛ چک صیادی حتماً باید با نام خود شما گرفته شود.

آیا می‌توانیم بعد از بارگذاری تصویر چک در وب‌سایت مانیسا، مراحل دریافت تسهیلات را لغو کنیم؟



تا زمان بارگذاری چک در وب‌سایت مانیسا این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید درخواست وام از مانیسا را لغو کنید؛ اما بعد از آن، حتماً باید به پشتیبانی این وب‌سایت تماس بگیرید تا شرایط شما را بررسی کنند و در صورت امکان درخواست شما را لغو کنند.

آیا با وام مانیسا می‌توان بیشتر از یک کالا خریداری کرد؟



بله؛ تا سقف اعتبار وامتان می‌توانید هر تعداد کالا که خواستید را خریداری کنید.

امکان استفاده از وام مانیسا در کدام استان ها وجود دارد؟



در تمامی استان‌ها می‌توانید وام دریافت کنید و از کالامارکت و سفرمارکت خرید خود را انجام دهید.

تا چند بار می‌توانیم از مانیسا اعتبار دریافت کنیم؟



در حال حاضر تنها می‌توان یک‌بار برای دریافت اعتبار از مانیسا استفاده کرد.

منظور از هزینه عملیات که درهنگام دریافت وام از سایت مانیسا گرفته می‌شود، چیست؟



هزینه عملیات شامل هزینه‌های مربوط به تشکیل پرونده، انجام پروسه‌های اداری و همچنین تخصیص اعتبار است.

برای دریافت وام از این وبسایت نیاز به ضامن است؟



شما تنها با داشتن چک صیادی بنفش می‌توانید از این سایت اعتبار دریافت کنید و نیاز به ضامن ندارید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است