search
menu

رستوران ولی اوستا بالیک پیشیریجیسی ازمیر

$$
رستوران ولی اوستا بالیک پیشیریجیسی ازمیر یکی از بهترین رستوران‌های شهر ازمیر به شمار می‌آید. همان‌طور که از نام این رستوران پیداست Balik به معنای ماهی بوده و یکی از تخصص‌های Izmir veli usta balik pisiricisi restaurant طبخ حرفه‌ای ماهی در مدل‌های مختلف سرخ‌کرده، تنوری، کبابی و ... است. علاوه بر غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای که تمرکز اصلی این رستوران است غذاهای محلی ترکیه‌ای نیز در رستوران ولی اوستا سرو می‌شود.

طراحی فضای باز رستوران ولی اوستا بالیک پیشیریجیسی ازمیر بسیار زیبا و چشم‌نواز است، چرا که دورتادور میز و صندلی‌‎هایی که بیرون چیده شده‌اند را گل و گیاه احاطه کرده و سایبان بسیار زیبایی روی آن قرار دارد. اگر به شهر زیبای ازمیر سفر کرده باشید، بدون شک می‌دانید که شب‌های ازمیر چقدر زیبا و رویایی است و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای وعده شام به این رستوران بروید تا زیبایی خارق‌العاده نورپردازی رستوران و شهر ازمیر شما را حیرت‌زده کند. اگر در فصل تابستان به کشور ترکیه سفر کنید و تصمیم داشته باشید به رستوران ولی اوستا بروید باید بگوییم که میزوصندلی‌های فضای بیرون رستوران به‌سرعت پر شده و ممکن است مجبور شوید داخل رستوران غذا بخورید که فضای داخلی آن نیز دست‌کمی از محیط بیرون ندارد می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. اما اگر می‌خواهید خیالتان راحت شود، می‌‌توانید قبل از رفتن، با رستوران تماس گرفته و یک میز و صندلی در هرجایی که دوست دارید رزرو کنید.

غذاهای رستوران ولی اوستا بالیک پیشیریجیسی ازمیر تازگی و کیفیت بسیار بالایی دارد و بدون شک اگر یک‌بار ماهی‌های خوشمزه رستوران ولی اوستا را امتحان کنید، هرگز پشیمان نخواهید شد. خوشبختانه فقط یک نوع ماهی در این رستوران طبخ نمی‌شود و شما انتخاب‌های بسیاری پیش روی‌تان خواهید داشت. مثلا اگر طرفدار ماهی سالمون یا غزل آلا باشید می‌توانید همان‌ها را سفارش بدهید. اگر خیلی روی رژیم غذایی و هیکلتان حساس هستید، بهتر است از خیرِ ماهی‌های لذیذ و اغواکننده سرخ‌شده بگذرید و ماهی‌ کباب شده و بی‌نظیرش را سفارش بدهید.
پیش‌غذاها، سالاد، سوپ و نوشیدنی‌های رستوران ولی اوستا نیز بسیار باکیفیت و لذیذ بوده و نظر همه مشتریان را به خود جلب می‌کند. علاوه بر ماهی‌های خوشمزه، این رستوران میگوهای بسیار لذیذی دارد و اگر علاقه‌ زیادی به خوردن میگو دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما میگوهای رستوران ولی اوستا را امتحان کنید.

به‌ غیر از غذاهای مدیترانه‌ای و دریایی در رستوران ولی اوستا بالیک پیشیریجیسی ازمیر خوراکی‌های بسیار لذیذ ترکیه‌ای هم سرو می‌شود که می‌توانید بسته به نوع سلیقه‌تان هرکدام را که دوست داشتید امتحان کنید. اگر در انتخاب هر غذایی شک و یا سوال داشتید، کارکنان خوش‌برخورد رستوران ولی اوستا شهر ازمیر شما را با صبر و حوصله راهنمایی می‌کنند تا دقیقا چیزی را که دوست داشتید را نوش جان کنید.

امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است