search
menu

هتل Yesilyurt Residence Izmir

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Yeşilyurt Residence Izmir
امکانات عمومی هتل رزیدنس یشیل یورت ازمیر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان رزیدنس یشیل یورت ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Yeşilyurt Residence Izmir


هتل رزیدنس یشیل یورت از محل‌های اقامت مشهور در ازمیر است که به‌عنوان هتل‌آپارتمان دو ستاره در این شهر شناخته‌شده و سالانه از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. این هتل‌آپارتمان دارای موقعیت قرارگیری بسیار خوبی بوده و به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید بسیار نزدیک است، به‌طوری‌که در میان توریست‌ها و گردشگران به شهرت خاصی رسیده است. با توجه به موقعیت هتل Yeşilyurt Residence Izmir تا برج ساعت ازمیر ۴ کیلومتر و تا میدان کوناک نیز حدوداً ۴ کیلومتر فاصله دارد، منطقه مشهور کادیفکاله نیز با پنج کیلومتر فاصله از این هتل جزو جاهای دیدنی مشهور شهر به شمار می‌رود و اینکه بازدید از این جاذبه‌های دیدنی به همه گردشگران توصیه می‌شود. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر با ۱۲ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل‌آپارتمان عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، رستوران، آزاد بودن ورود حیوانات، اتاق‌های ضد سیگاری و بار.

امکانات عمومی هتل رزیدنس یشیل یورت ازمیر


ازجمله امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باغ اشاره کرد که محوطه را فراگرفته و فضای بی‌نظیر و تماشایی برای مسافران خلق کرده‌اند. اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل Yeşilyurt Residence Izmir قابل‌دسترس است و از دیگر امکانات ارائه‌شده در داخل هتل می‌توان به کرایه اتومبیل اشاره کرد که در اختیار مسافران قرار داده می‌شود تا به جاذبه‌های دیدنی شهر دسترسی راحتی داشته باشند. همچنین پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. ازجمله خدمات مربوط به شستشو در این هتل می‌توان به لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد که هریک از این‌ها با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس مانند برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها و بهره‌مندی از فکس و فتوکپی نیز در بخش مربوطه در لابی این هتل با هزینه مجزا انجام می‌گیرند.
بر اساس قوانین رایج در داخل این هتل به حیوانات خانگی اجازه ورود داده می‌شود و در این راستا نیازی به پرداخت هزینه جداگانه نخواهید داشت. در محوطه هتل فضایی برای پیک‌نیک تعبیه‌شده و مبلمان چیده شده که می‌توانید در هنگام عصر یا شب لحظات خوشی را تجربه کنید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، فارسی و ترکی استانبولی تسلط دارند که همین امر سبب گشته تا در میان ایرانیان طرفداران زیادی داشته باشد. امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل نیز عبارت‌اند از پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز و اتاق چمدان.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در داخل این هتل‌آپارتمان دو نوع واحد اقامتی وجود دارد که عبارت‌اند از آپارتمان دلوکس با دو تخت خواب تک‌نفره و یک تخت خواب دونفره بسیار بزرگ و اتاق دوبل دلوکس با تخت خواب دونفره بسیار بزرگ. شما در هنگام رزرو بلیط هواپیما می‌توانید با رزرو این هتل برای خود و خانواده‌تان اقامتی بی‌نظیر رقم بزنید. توجه داشته باشید که در هنگام رزرو هتل Yeşilyurt Residence Izmir می‌توانید نسبت به تعداد نفرات و سلیقه‌تان واحد موردنظر را انتخاب کنید. همه واحدهای اقامتی در داخل این هتل امروزه به‌صورت رایگان نظافت می‌شوند. هریک از واحدهای اقامتی در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون، مینی بار و حمام اختصاصی.
از سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی هتل می‌توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، میز کار، فضای غذاخوری، کف پارکت شده با پنجره‌ها و دیوارهای عایق صدا اشاره کرد. همچنین در ورودی هریک از واحدها محل مناسبی برای عبور افراد ویلچری تعبیه‌شده است. تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل واحد موردنظرشان را انتخاب کنند.

رستوران هتل


در رستوران هتل رزیدنس یشیل یورت ازمیر وعده صبحانه همه‌روزه به‌صورت منویی برای میهمانان سرو می‌شود. علاوه بر آن در وعده‌های ناهار، شام و میان وعده می‌توانید انواع غذاهای ترکی محلی را به‌صورت سلف‌سرویس و منویی سفارش دهید.

فاصله هتل‌آپارتمان رزیدنس یشیل یورت ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاترک: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا روستای المپیک ازمیر: ۳.۸ کیلومتر
فاصله ازمیر لیمانی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا کمپ اسپیس ترکیه: ۷.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است