search
menu

هتل Volley Hotel Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Volley Hotel İzmir
امکانات عمومی هتل ولی ازمیر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ولی ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Volley Hotel İzmir


هتل ولی یکی از هتل‌های باکیفیت در شهر ازمیر ترکیه است. این هتل در منطقه خوبی از ازمیر واقع‌شده است و همین امر سبب می‌شود تا به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری فاصله اندکی داشته باشد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه عدنان مندرس نیز بسیار کم بوده و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. خدمات و امکانات ارائه‌شده در این هتل بسیار مناسب هستند و مطمئناً مسافران از انتخاب و اقامتشان در این هتل زیبا پشیمان نخواهند شد، حتی برای سفرهای بعدی نیز مشتاق خواهند شد و از طریق خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودشان را برای سفری بی‌نظیر آماده می‌کنند. با اقامت در هتل Volley Hotel İzmir حدوداً ۵۰۰ متر تا ایستگاه وسایل حمل‌ونقل عمومی فاصله خواهید داشت که از طریق آن‌ها می‌توانید از نقاط مختلف شهر و جاذبه‌های گردشگری بازدید کنید. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد این هتل در مرکز شهر واقع‌شده و از این مکان تا جاذبه‌های دیدنی مشهور مانند موزه هنر و تاریخ ازمیر، موزه آتاتورک ازمیر، برج ساعت، بازار ازمیر، ساختمان آسانسور ازمیر و غیره فاصله بسیار اندکی وجود دارد و بازدید از همه این‌ها به گردشگران توصیه می‌شود.

امکانات عمومی هتل ولی ازمیر


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به روم سرویس اشاره کرد که به‌صورت ۲۴ ساعته دایر است و انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را می‌توانید سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. همچنین خدمات مربوط به خشک‌شویی و لباسشویی و اتوکشی در لابی این هتل انجام می‌گیرند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر نقاط این هتل، محوطه و اتاق‌ها و رستوران قابل‌دسترس است. در ابتدا در هنگام ورود به این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند. در بخش بیزینس هتل Volley Hotel İzmir می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های کاریتان را برگزار کنید. پارکینگ مجموعه نیز به‌صورت پارکینگ خیابانی در نزدیکی این هتل تعبیه‌شده است. برای دسترسی به‌تمامی طبقات آسانسور تعبیه‌شده است. خدمات مربوط به باربری نیز در این هتل دایر شده و مسافران با خیالی راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند. همچنین اتاق چمدان موجود در داخل این هتل برای نگهداری از وسایل و چمدان‌های مسافران دایر شده است. با توجه به اینکه پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی استانبولی تسلط دارند، بدین‌جهت با تمامی مسافران از سراسر جهان ارتباط خوبی برقرار می‌کنند.
امکانات تفریحی هتل
در این هتل استخر روباز وجود دارد و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود تا به تفریح بپردازند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل ازمیر عبارت‌اند از اتاق خانواده، اتاق سینگل، اتاق خانواده استاندارد، اتاق دوبل استاندارد و سوئیت سوپرییر. ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل Volley Hotel İzmir سبب می‌گردد تا افراد سیگاری به دور از سایر مسافران و در محل مشخص‌شده سیگار بکشند. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی با آرامش خواهید داشت. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، تختخواب‌های استاندارد، تلویزیون، مینی بار، گاوصندوق و حمام اختصاصی مجهز.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید از رستوران آن بهره‌مند شوید، اما ممکن است تمایل به امتحان غذا در خارج از هتل داشته باشید که در این صورت به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار عالی این هتل چندین رستوران مشهور در این منطقه وجود دارند که مراجعه به آن به همه مسافران توصیه می‌شود.

فاصله هتل ولی ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای سنت پلی کارب: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آگورا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا ساختمان آسانسور: ۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است