search
menu

هتل Tanik Hotel Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Tanik Hotel Izmir
امکانات هتل تانیک ازمیر
خدمات هتل تانیک ازمیر
واحدهای اقامتی هتل تانیک ازمیر
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل تانیک ازمیر

درباره Tanik Hotel Izmir


هتل تانیک ازمیر یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر ازمیر است که با موقعیت مکانی بسیار عالی، پرسنل کار آمد و امکانات و خدمات خوبی که دارد توانسته نظر بسیاری از مهمانان شهر ازمیر را به خود جلب کند و به انتخاب دائمی عده زیادی از گردشگران این شهر برای اقامت تبدیل گردد. رستوران ها، بازار‌ها و مغازه‌های فراوانی در اطراف این هتل وجود دارند که سبب می‌شوند مسافران برای گشت و گذار و خرید در شهر ازمیر نیازی به رفت و آمدهای خسته کننده نداشته باشند و تنها با پیاده روی‌های کوتاه در اطراف هتل از خرید و تفریح در شهر ازمیر لذت ببرند. مهمانان هتل می‌توانند تنها با ۱۵-۱۰ دقیقه پیاده روی به ساحل زیبای ازمیر دسترسی داشته باشند و از مناظر جذاب و تفریحات متنوع موجود در آن بهره‌مند شوند.
شهر ازمیر یکی از شهرهای توریستی و پر رونق کشور ترکیه است که به دلیل مناطق گردشگری متعددی که دارد هرساله سهم زیادی از صنعت گردشگری کشور ترکیه را به خود اختصاص می‌دهد. در این شهر اماکن جذاب و تماشایی فراوانی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به ساختمان آسانسور، برج ساعت ازمیر، پارک حیات وحش ازمیر و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا، در Tanik Hotel Izmir اقامت داشته باشید و با سکونت در این هتل سفری دل‌انگیز و فراموش نشدنی را تجربه کنید.

امکانات هتل تانیک ازمیر


هتل تانیک ازمیر به گونه‌ای طراحی شده است که حضور در آن به دلیل فضای آرامش بخش و زیبایی که دارد می‌تواند برای مهمانان دوست داشتنی باشد. واحدهای اقامتی این هتل دارای فضای لوکس و جذابی هستند که سبب می‌شوند هزینه‌های اقامت در هتل نسبت به امکانات دریافتی، بسیار مقرون به صرفه باشند. صبحانه‌ای که در این هتل برای مهمانان سرو می‌شود برای هر روز متنوع است و طعم دل‌انگیز صبحانه‌های سنتی ترکی که در این مجموعه به مسافران ارائه می‌شوند خاطرات بسیار خوبی را در سفر برای مهمانان رقم می‌زنند. برای وعده‌های ناهار و شام نیز در این هتل یک رستوران زیبا وجود دارد که انواع غذیذ‌های لذیذ ترکی را برای مسافران سرو می‌کند. ورود حیوانات خانگی به هتل آزاد است و شما می‌توانید در صورت تمایل حیوانات خانگی خود را نیز در زمان اقامت به همراه داشته باشید. امکانات متنوع دیگری نیز در Tanik Hotel Izmir در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق‌های غیر سیگاری، مبلمان در فضای باز، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

خدمات هتل تانیک ازمیر


برخورد پرسنل هتل تانیک ازمیر با مسافران به گونه‌ای است که مهمانان را برای بازگشت دوباره به این هتل ترغیب می‌کند. کارکنان هتل مسلط به زبان انگلیسی هستند و برای برقراری ارتباط با آن‌ها نیازی به دانستن زبان ترکی نخواهید داشت. هتل دارای خدمات خانه داری روزانه است و تمام واحدهای اقامتی موجود در آن هر روز نظافت می‌شوند. خدمات لباسشویی و خشکشویی هتل در اختیار مهمانان قرار دارند و خیال آن‌ها را از بابت شست و شو و نگهداری از لباس‌هایشان راحت می‌کنند. وای فای در تمام مناطق هتل در دسترس است و مسافران می‌توانند به اینترنت رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. هتل دارای خدمات صندوق امانات است و از اشیاء گرانقیمت و ارزشمند مسافران به خوبی نگهداری می‌کند. از دیگر خدمات موجود در Tanik Hotel Izmir می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، فتوکوپی، فکس، ارائه میان وعده‌های متنوع و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل تانیک ازمیر


اگر اقامت در واحدهایی تمیز، زیبا و لوکس و در عین حال مقرون به صرفه برای شما مهم است، هتل تانیک ازمیر می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سکونت شما باشد. واحدهای اقامتی این هتل در عین زیبایی امکانات متنوعی را نیز به مهمانان ارائه می‌دهند که شرایط خوبی را برای سکونت آنان فراهم می‌کنند. از جمله امکاناتی که در این واحدها وجود دارند می‌توان به ماشین لباسشویی، کتری برقی، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان و… اشاره کرد. اتاق دونفره، اتاق لوکس، اتاق سه نفره و اتاق یک نفره اولیه نیز از انواع واحدهای اقامتی Tanik Hotel Izmir هستند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل تانیک ازمیر


فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا بندر ازمیر: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا دهکده المپیک ازمیر: ۷.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کمپ فضایی ترکیه: ۹.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible آسانسور برای طبقات بالاتر
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است