search
menu

هتل Svalinn Hotel Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Svalinn Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل سوالین
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوالین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Svalinn Hotel


یکی از هتل‌های مجلل و راحت شهر زیبای ازمیر در کشور ترکیه، هتل سوالین است. هتل چهار ستاره و لوکس Svalinn Hotel در نزدیکی یک پارک وسیع به نام (Sarnıç Piknik Alanı) قرار دارد که مکانی عالی برای پیک‌نیک کردن همراه با خانواده و دوستان است و می‌توان ساعاتی خوش و خاطره‌انگیز را سپری کرد. اگر قصد دارید بلیط هواپیما ازمیر خریداری کنید؛ خوب است توجه داشته باشید که فاصله فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تا هتل اسوالین تنها ۴.۳ کیلومتر است و به راحتی می‌توانید با ماشین در مدت زمانی‌ کوتاه از فرودگاه به هتل Svalinn Hotel برسید. در طول مدت زمان اقامت خود در هتل سوالین در شهر دیدنی ازمیر، حتما از شهر باستانی افه سوس ازمیر بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سوالین


امکانات عالی و متنوعی در هتل سوالین ازمیر قرار دارد که همگی برای اقامتی راحت و آسوده طراحی شده‌اند. لابی وسیع و مجلل، محوطه‌ای سرسبز، رستوران باشکوه، کافی‌شاپ، استخر سرپوشیده، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، بیزینس سنتر، سالن کنفرانس و جلسات، سالن مراسمات، فکس، فتوکپی، بخش اسپا و ماساژ، باشگاه ورزشی، آسانسور و زمین بازی کودکان از جمله امکانات و تجهیزات هتل Svalinn Hotel هستند. خدماتی که هتل سوالین ارائه می‌کند شامل مواردی است از قبیل: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات ویژه معلولین، خدمات اتاق، خدمات شاتل، نگهداری از چمدان، اجاره خودرو، فروش بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی، خدمات ارائه و فروش تور و خدمات نظافتی شامل نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو. اگر بلیط هواپیما چارتر رزرو دارید؛ حتما از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل اسوالین ازمیر استفاده کنید تا ترددی آسان داشته باشید. کارکنان باتجربه هتل سوالین قادر هستند علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های انگلیسی و روسی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


۱۱۰ اتاق متنوع و شیک در هتل سوالین ازمیر قرار دارد که هر کدام طراحی و دکوراسیونی منحصربه‌فرد و چشم‌نواز دارند. انواع اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که در هتل Svalinn Hotel ازمیر قرار دارند شامل اتاق‌ یک نفره، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل، اتاق چهار نفره با یک تخت دابل، یک مبل تخت‌خواب شو و یک تخت سینگل، سوئیت‌ جونیور دو نفره با یک تخت بزرگ دابل، سوئیت معمولی با یک اتاق خواب و یک اتاق نشیمن، اتاق دلوکس چهار نفره،‌ اتاق کینگ در طبقه بالایی هتل با یک تخت دابل.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و وسایل متنوع و خوبی در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سوالین ازمیر وجود دارند که برای آسودگی و راحتی مسافران تعبیه شده‌اند. تجهیزات هتل Svalinn Hotel که به آنها دسترسی دارید شامل مواردی است از قبیل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، کتری برقی، سشوار، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام شامل حوله، صابون و شامپو، مبلمان، تلفن، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، دمپایی و صندلی است. قابل ذکر است که در داخل اتاق‌های هتل سوالین نمی‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل مجلل سوالین ازمیر محال است که احساس بی‌حوصلگی کنید و تفریحی نباشد که با آن سرگرم شوید. می‌توانید از استخر سرپوشیده و یا سالن ورزشی مجهز استفاده کنید و حس شادابی را به خود هدیه کنید. بخش اسپا، ماساژ، حمام، سونا و جکوزی هتل Svalinn Hotel ازمیر برای از بین بردن خستگی‌های روحی و جسمی بسیار ایده‌آل است و ساعاتی خوش را سپری خواهید کرد. حتی کودکان شما هم امکاناتی برای سرگرمی و بازی دارند از جمله زمین بازی در داخل و فضای باز هتل سوالین و بازی‌های فکری و پازل. فرصت‌های دیگر تفریح در هتل سوالین ازمیر شامل وقت گذراندن در کتابخانه و اتاق بازی، بازی کردن دارت و بیلیارد و دوچرخه‌سواری در خارج از هتل است. همچنین می‌توانید در فضای باز و سرسبز هتل سوالین در فضایی مطبوع و گوارا بنشینید و از هوای تازه لذت ببرید.

رستوران هتل


رستوران دنج و باشکوه هتل سوالین ازمیر برای نشستن به همراه خانواده و دوستان و میل کردن خوراک‌هایی متنوع و لذیذ در تمام وعده‌های غذایی بسیار عالی است. کافی‌شاپ هتلSvalinn Hotel انواع نوشیدنی‌های سرد‌ و گرم و خوراکی‌های خوشمزه را سرو می‌کند.

فاصله هتل سوالین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا کادیفکاله: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک ازمیر: ۱۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ماوی باغچه ازمیر: ۱۶.۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است