search
menu

هتل Smart Hotel İzmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Smart Hotel İzmir
امکانات عمومی هتل اسمارت ازمیر
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسمارت ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Smart Hotel İzmir


هتل اسمارت ازمیر یکی از هتل‌هایی است که امکانات بسیار خوبی دارد و فضای داخلی آن بسیار مدرن و شیک است. این هتل چهار ستاره بسیار شیک می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای اقامت در ازمیر باشد. امکانات متنوعی در هتل Smart Hotel İzmir برای مسافران ارائه می‌شود که فقط کافیست تا انتهای این متن با ما همراه باشید تا از این امکانات مطلع شوید. افراد ممکن است به طرق مختلفی سفر کنند و خود را به ازمیر برسانند ولی اگر قصد شما سفر هوایی است، می‌توانید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری به راحتی به ازمیر سفر کنید. اقامت راحت در این هتل و بازدید از جاهای دیدنی ازمیر همچون: ساحل ازمیر، میدان و برج ساعت ازمیر، ساختمان تاریخی آسانسور و ... می‌تواند سفر شما را بسیار به یادماندنی کند. موقعیت مکانی هتل اسمارت ازمیر طوری است که تنها ۱۰۰ متر با ایستگاه مترو فاصله دارد.

امکانات عمومی هتل اسمارت ازمیر


هتل چهار ستاره اسمارت ازمیر امکانات مختلفی را برای مهمانانش ارائه می‌دهد و شما می‌توانید با آگاهی از این امکانات هتل مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید. از جمله بارزترین امکاناتی که در هتل وجود دارد نظافت روزانه هتل است که بصورت تمام و کمال انجام می‌شود و تمیزی در جای جای هتل مشهود است. هتل Smart Hotel İzmir یک لابی بسیار بزرگ و مبله دارد که دکوراسیون آن بسیار شیک و مدرن است و جای بسیار خوبی برای استراحت کوتاه همراه با همسفرانتان است. اینترنت و امکان اتصال و دسترسی به اینترنت رایگان در کل بخش‌های هتل وجود دارد. باشگاه بدنسازی نیز برای شما ارائه خواهد شد و خیالتان از جهت ورزش در طول مدت سفرتان راحت باشد. از نکات بارزی که در این هتل وجود دارد اجازه ورود حیوانات به این هتل است و هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت. برای مسافران و گردشگران خارجی صرافی نیز در هتل وجود دارد و امکان تبدیل ارز در هتل برای شما وجود دارد. برای کسانیکه بخواهند جلسات کاری در هتل داشته‌باشند نیز امکانات و تسهیلاتی در نظر گرفته شده‌است. برای افرادیکه سیگاری هستند و افرادیکه آلرژی دارند نیز هتل بخش‌های مجزایی را در نظر گرفته‌است. امکاناتی مانند خشکشویی، لاندری و اوتو با هزینه اضافی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد البته برای استفاده از هر کدام از آن‌ها باید هزینه اضافی پرداخت شود. ترکی، فرانسه و انگلیسی از جمله زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل به آن‌ها تسلط دارند. نکته جالب توجه دیگری که در هتل وجود دارد پذیرش ۲۴ ساعته هتل است و این امکان را فراهم می‌کند که در تمام طول شبانه روز بتوانید با هتل در ارتباط باشید. برای کسانیکه علاقه‌مند به کتاب خواندن هستند باید بگوییم که هتل بخشی بعنوان کتابخانه دارد و مسافران می‌توانند در این بخش کتاب دلخواهشان را انتخاب کنند و مطالعه کنند. پارکینگ رایگان نیز در یک محل نزدیک به هتل برای مسافران ارائه می‌شود.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بسیار شیک و مجهز هستند. دکوراسیون هتل با رنگ غالب تیره و با نور پردازی‌های بسیار حرفه‌ای اقامت شما را با آرامش افزون‌تری همراه خواهد‌ساخت. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون هستند و طراحی چیدمان اتاق‌ها به طریقی انتخاب شده‌است که نور پردازی اطراف تلویزیون و محل قرار گیری آن بسیار حرفه‌ای انتخاب شده‌است. تلویزیون اتاق‌ها به شبکه کودک اتصال دارد که برای سرگرمی فرزندانتان می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. اینترنت رایگان در اتاق‌ها نیز دردسترس قرار دارد و براحتی می‌توانید از اینترنت هتل استفاده کنید. سرویس بهداشتی و حمام خصوصی در تمام واحدهای اقامتی هتل Smart Hotel İzmir وجود دارد. چای ساز و قهوه ساز در تمام اتاق‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق دو نفره با ۱۵ درصد تخفیف در استفاده از خشکشویی که دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره دارد
• اتاق سه نفره با سه تخت تک نفره
• سوئیت دو نفره با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• اتاق یک نفره با ۱۵ درصد تخفیف در استفاده از خشکشویی که یک تخت دو نفره دارد

رستوران هتل


هتل Smart Hotel İzmir مجهز به یک رستوران بزرگ و بسیار شیک است که تمام وعده‌های غذایی در آن با بهترین مواد غذایی برای مسافران ارائه می‌شود.

فاصله هتل اسمارت ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل ازمیر: ۱۱۰ متر
فاصله تا موزه آگورا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک ازمیر: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان و برج ساعت ازمیر: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا ساختمان تاریخی آسانسور: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است