search
menu

هتل Radisson Hotel Izmir Aliaga

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Radisson Hotel Izmir Aliaga
امکانات کلی هتل رادیسون علی آقا ازمیر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رادیسون علی آقا ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Radisson Hotel Izmir Aliaga


هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس رادیسون علی آقا ازمیر در دروازه ازمیر، مروارید دریای اژه و منطقه اقتصادی لوکوموتیو واقع شده است. این هتل با مفهوم تجاری معتبر به میهمانان وعده اقامتی فراموش نشدنی را می‌دهد. این هتل به راحتی از فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ازمیر قابل دسترسی است و دسترسی راحت به Aliaga، مهم ترین مرکز صنعتی ازمیر و یکی از شلوغ‌ترین و مهم‌ترین بنادر ترکیه را ارائه می‌دهد. علی آقا با سواحل، مکان‌های تاریخی و مسیرهای گشت و گذار، گزینه‌های مختلف گردشگری را برای مسافران این شهر ارائه می‌کند. پارک حیات وحش ازمیر، موزه آتاتورک و برج ساعت ازمیر از جمله جاهای دیدنی هستند که پیشنهاد می‌شود به هنگام سفر به ازمیر حتما از آن‌ها بازدید کنید.
در طول اقامت خود، مطمئن شوید که جاذبه‌های نزدیک ازمیر، از جمله بقایای شهر باستانی پرگامون، که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد را کشف کنید. ازمیر واقع در حاشیه غربی ترکیه، به بازدیدکنندگان امکان دسترسی به بسیاری از تجربیات منحصر به فرد را می‌دهد و آن‌ها را به دنیایی زیبا می‌کشاند که زندگی مدرن و سنت‌های دنیای قدیم را در هم می‌آمیزد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به ازمیر را داشته باشید، هتل Radisson Hotel Izmir Aliaga با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه بسیار ایده آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل رادیسون علی آقا ازمیر


این اقامتگاه ۵ ستاره دارای پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران، بار، باغ، محل نگهداری از چمدان، سرویس اتاق و صندوق امانات برای میهمانان است. یک صرافی در هتل وجود دارد که برای تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. هتل Radisson Hotel Izmir Aliaga با امکانات، تجهیزات و خدمات پذیرایی پیشرفته از نظر فناوری، مکانی ایده آل برای انواع جلسات، کنفرانس‌ها و رویدادها است. این هتل همچنین دارای دفاتر خصوصی برای مسافران تجاری است. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. هتل خدمات شاتل فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. میهمانانی که از لحاظ جسمانی کم توان یا ناتوان هستند می‌توانند از خدمات ویژه‌ای که برای آن‌ها در نظر گرفته شده استفاده کرده و همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای رفتن به طبقات بالاتر می‌توانید از آسانسور استفاده کنید.
هتل رادیسون علی آقا ازمیر مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق است. کرایه خودرو، پارکینگ رایگان و وای فای رایگان نیز در محل دسترس است. علاقمندان به ورزش می‌توانند با مراجعه به مرکز تناسب اندام هتل از امکانات موجود در آن استفاده کرده و همچنین با مراجعه به اسپای هتل احساس طراوت کنند. سونا، اتاق بخار و انواع ماساژ‌ها از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. دقت کنید که حیوانات خانگی خود را نمی‌توانید همراه خود به داخل هتل بیاورید. اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده تا در مکان‌های عمومی مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. پرسنل با تجربه و مودب هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی، ترکی و آلمانی هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. تخت نوزاد نیز در صورت درخواست به طور رایگان در اختیار میهمانانی دارای فرزند کوچک هستند، قرار می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Radisson Hotel Izmir Aliaga عبارتند از:
• سوئیت جونیور
• اتاق استاندارد
• اتاق استاندارد دارای بالکن
• اتاق سوپریور
• اتاق سوپریور دارای بالکن
• اتاق خانوادگی
این هتل دارای ۳ طبقه و ۱۸۵ اتاق با طراحی منحصر به فرد است. هتل رادیسون علی آقا ازمیر اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، میز، وای فای رایگان، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش و سشوار در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. اتاق‌ها همچنین با ملحفه و حوله مجهز شده‌اند و دارای یک بالکن زیبا مشرف به شهر هستند.

رستوران هتل


رستوران Radisson Hotel Izmir Aliaga بهترین نمونه‌های غذاهای سنتی ترکی و بین المللی را در تمام طول روز سرو می‌کند. این اقامتگاه یک صبحانه بوفه‌ای ارائه می‌دهد. قنادی، محل مناسبی برای لذت بردن از قهوه و چای، نوشابه، آب میوه‌های تازه و مجموعه‌ای از تنقلات خوشمزه از جمله ساندویچ، سالاد، کیک و شیرینی است. غذاهای رژیمی و غذای مخصوص کودک نیز در دسترس هستند.

فاصله هتل رادیسون علی آقا ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید لیمان بیم: ۰ کیلومتر
فاصله تا دریای اژه: ۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است