search
menu

هتل Pasaport Pier Hotel Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pasaport Pier Hotel Izmir
امکانات و خدمات عمومی هتل پاساپورت پییر هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پاساپورت پییر ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pasaport Pier Hotel Izmir


هتل پاساپورت پییر ازمیر یکی از بهترین‌انتخاب‌ها برای اقامت در ازمیر ترکیه است. این هتل در قلب این شهر چشم نواز ساحلی قرار گرفته‌است و از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است بطوری که با پیاده‌روی کوتاهی می‌توان به کنسولگری‌های مختلف اروپایی و شرقی ازمیر دسترسی داشت و بسیاری از مکان‌های دیدنی شهر ازمیر در نزدیکی هتل پاساپورت پییر قرار گرفته‌اند. علاوه بر آن فاصله فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تا این هتل بطور نسبی ۱۵ کیلومتر است و برای آن دسته از گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما به ازمیر سفر می‌کنند ویژگی مثبتی به حساب می‌آید. گذشته از آن که هتل پاساپورت پییر ازمیر موقعیت مکانی مطلوبی دارد، ارائه خدمات میزبانی با کیفیتی رضایت‌بخش را نیز می‌توان از دیگر مزایای اقامت در این هتل دانست.

امکانات و خدمات عمومی هتل پاساپورت پییر هتل


هتل پاساپورت پییر ازمیر با ارائه خدمات و امکانات مناسب انتظارات مهمانان از یک هتل سه ستاره را تا حد زیادی برآورده کرده است. از خدمات این هتل می توان به مواردی نظیر: ارائه اقادامات اداری مانند فتوکپی و فکس با پرداخت هزینه، وای‌فای رایگان در اتاق‌ها و تمامی محوطه هتل، خدمات روزانه خانه‌داری، برگذاری جلسات رسمی و کاری با پرداخت هزینه، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، اجاره اتومبیل به مهمان، روم سرویس، آسانسور، سیستم گرمایش و سرمایش، خدمات لاندری و خشکشویی با پرداخت هزینه، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز و تماس بیدارباش اشاره کرد. گفتنی است برای مهمانانی که با اتومبیل شخصی خود به هتل می‌آیند نیز یک پارکینگ اختصاصی در نزدیکی هتل پاساپورت پییر قرار گرفته است که استفاده از آن برای مهمانان هتل رایگان است. علاوه بر آن برای مهمانانی که با هواپیما به ازمیر سفر کرده‌اند نیز ارائه ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه مازاد ممکن‌است.
هتل Pasaport Pier Hotel Izmir امکانات ویژه‌ای برای مهمانان با معلولیت جسمانی خاص درنظر گرفته‌است و به راحتی پذیرای حضور این دسته از مهمان است. گفتنی است کارکنان و کارمندان بخش پذیرش در هتل پاساپورت پییر ازمیر توانایی صحبت به چندین زبان مختلف نظیر عربی، انگلیسی، ترکی و آلمانی را دارند و به راحتی می‌توانند با مهمانان ارتباط برقرار کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل پاساپورت پییر ازمیر روی هم رفته دارای ۵۴ باب اتاق و سوئیت دارد که در انواع مختلف: سوئیت‌های دلوکس، اتاق‌های اقتصادی و سوئیت‌های اختصاصی عرضه شده‌اند. توصیه می‌شود اگر می‌‌خواهید از تماشای مناظر زیبای بیرونی لذت ببرید حتما در زمان رزرو اتاق در هتل پاساپورت پییر ازمیر به انتخاب اتاق خود دقت کنید زیرا برخی از اتاق های هتل فاقد منظره بیرونی و برخی دیگر دارای مناظر شهری و یا نمای ساحلی زیبای ازمیر هستند. دانستن این نکته که اتاق‌های هتل از نوع سیگار ممنوع هستند نیز می‌تواند در انتخاب اتاق کمک کننده باشد.
گفتنی است هتل پاساپورت پییر ازمیر مکان خاصی را جهت استعمال سیگار توسط مهمانان اختصاص داده است. اتاق‌های هتل پاساپورت پییر دارای پنجره‌های دوجداره هستند و عایق صوتی به‌کار رفته در آنها باعث جلوگیری از ورود سر و صدای محیط و دیگر سوئیت‌ها به اتاق مهمان می‌شود. فضای داخلی همگی اتاق‌ها در هتل Pasaport Pier Hotel Izmir توسط طراحان دکوراسیون حرفه‌ای طراحی شده‌اند و به مبلمان مدرن مزین شده‌اند. اتاق‌های این هتل از امکانات رفاهی مطلوبی از قبیل: تهویه مطبوع، کتری برقی، مینی‌بار، لوازم بهداشتی رایگان در حمام، دمپایی، سشوار، کمدلباسی، تلفن، میز و صندلی و آینه برخوردار هستند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای آن دسته از گردشگرانی که در هتل پاساپورت پییر ازمیر اقامت می‌کنند، یافتن مکان تفریحی در نزدیکی محل اقامتشان کار آسانی است. زیرا بسیاری از تفرجگاه‌های ازمیر در فاصله کوتاهی از این هتل قرار گرفته‌اند؛ از جمله این مکان‌های تفریحی می‌توان میدان جمهوری ازمیر را نام برد که گرداگرد آن چندین مکان جذاب گردشگری و موزه‌های معروف شهر ازمیر یک جا جمع شده‌اند. علاوه بر آن مرکز خرید کوناک پییر ازمیر نیز فاصله‌ای کمتر از ۱ کیلومتر تا هتل پاساپورت پییر دارد و اغلب گشت و گذار در آن برای گردشگران ازمیر تفریحی لذت‌بخش تلقی می‌شود.

رستوران هتل


مهمانان هتل پاساپورت پییر ازمیر می‌توانند از صبحانه هتل که به صورت بوفه در رستوران مجهز این هتل سرو می‌شوند لذت ببرند؛ علاوه بر آن رستوران هتل برای وعده‌های غذایی شام و ناهار نیز همیشه در تلاش است تا غذاهای باکیفیت و لذیذ ترکی را برای مهمانانش تدارک ببیند. علاوه بر آن مهمانان می‌توانند در رستوران هتل پاساپورت پییر ازمیر غذاهای رژیمی نیز سفارش دهند. در اطراف هتل Pasaport Pier Hotel Izmir رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد با کیفیتی وجود دارند که فاصله چندانی با هتل ندارند و مهمانان هتل می‌توانند به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند.

فاصله هتل پاساپورت پییر ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آتاتورک: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا استادیوم آتاتورک ازمیر: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا دهکده المپیک ازمیر: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است