search
menu

هتل Old Farm Hotel Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Old Farm Hotel Izmir
امکانات عمومی هتل اولد فارم ازمیر
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
وعده صبحانه همه‌روزه در هتل اولد فارم ارائه می‌شود و همه مسافران می‌توانند از تنوع غذایی خوبی بهره‌مند شوند.
فاصله هتل اولد فارم ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Old Farm Hotel Izmir


هتل اولد فارم ازمیر یکی از هتل‌های سه ستاره در شهر ازمیر ترکیه است. این هتل زیبا دارای موقعیت قرارگیری خوبی بوده و برای مسافران اقامتی به‌یادماندنی فراهم می‌کند. همچنین به دلیل دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در طول سال از مهمانان زیادی میزبانی می‌کند، اکثر میهمانان با خرید بلیط هواپیما عازم این منطقه می‌شوند. با توجه به موقعیت قرارگیری این هتل تا برج ساعت ازمیر حدود ۲۵ کیلومتر فاصله دارد و بازدید از این جاذبه‌ دیدنی به همه گردشگران توصیه می‌شود. موزه آگورا، کلیسای سنت پلی کارپ ازمیر، موزه آتاتورک و کادیفکاله حدوداً در ۲۴ کیلومتری این هتل واقع‌شده‌اند و جزو پربازدیدترین جاذبه‌های دیدنی به شمار می‌روند. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Old Farm Hotel Izmir فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که با ۲۸ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده و اتاق ضد سیگاری اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اولد فارم ازمیر


در قسمت پذیرش هتل اولد فارم ازمیر به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران سراسر جهان هستند. نکته قابل‌توجه در رابطه با این هتل می‌توان به آشپزخانه مشترک اشاره کرد که مسافران می‌توانند غذای موردنظرشان را در این محل طبخ کنند یا اینکه به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های نزدیک هتل سر بزنند. برخی از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از پارکینگ اختصاصی رایگان و باغ زیبا در محوطه. همچنین برای آن دسته از مسافرانی که به‌منظور کار و تجارت عازم ازمیر می‌شوند، امکان برگزاری جلسات و کنفرانس‌های کاری در قسمت بیزینس این هتل فراهم گردیده شده است.
خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیز با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. در رابطه با خدماتی مانند لباس‌شویی و اتوکشی باید در جریان باشید که این خدمات با هزینه مجزا در بخش مربوطه در لابی هتل Old Farm Hotel Izmir انجام می‌گیرند. به یاد داشته باشید که این هتل اینترنت ارائه نمی‌دهد، بدین‌جهت باید در هنگام خرید سیم‌کارت ترکیه به فعال‌سازی بخش اینترنت اقدام کنید. همان‌طور که اشاره شد، پارکینگ اختصاصی رایگان در این هتل دایر گردیده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. توجه داشته باشید که این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و همگی در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاش هستند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به زمین‌بازی مخصوص کودکان اشاره کرد که می‌توانند در طی روز ساعت‌ها در این محل سرگرم شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد با یک‌تخت دونفره بزرگ و اتاق توئین استاندارد با دو تخت تک‌نفره و اتاق خانواده. در میان اتاق‌های موجود در داخل این هتل اتاق خانواده طرفداران زیادی دارد و از اهمیت خاصی برخوردار است. توجه داشته باشید که همه اتاق‌های موجود در هتل Old Farm Hotel Izmir به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند. همه اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، میز کار، پاسیو با چشم‌انداز باغ، حمام اختصاصی، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، تختخواب‌های استاندارد با ملافه‌های تمیز و مرتب هستند. همچنین در همه اتاق‌ها می‌توانید از کمد لباس و کتری برقی بهره‌مند شوید. همه اتاق‌ها در این هتل دارای ورودی اختصاصی بوده و مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند، به‌راحتی می‌توانند به اتاق‌ها دسترسی داشته باشند. لوازم شست‌وشو در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است و اینکه همه اتاق‌ها دارای دیوارها و پنجره‌های عایق صدا هستند. توجه داشته باشید که به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران مراجعه کنند.

رستوران هتل


وعده صبحانه همه‌روزه در هتل اولد فارم ارائه می‌شود و همه مسافران می‌توانند از تنوع غذایی خوبی بهره‌مند شوند.


فاصله هتل اولد فارم ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کوه نیف: ۱ کیلومتر
فاصله تا منطقه صنعتی کمال پاشا ازمیر: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا پایانه اتوبوسرانی ازمیر: ۱۷ کیلومتر
فاصله تا باشگاه تیراندازی پولیگون ازمیر: ۳۴ متر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است