search
menu

هتل My Hotel Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل My Hotel Izmir
امکانات و خدمات عمومی مای هتل ازمیر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل مای ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل My Hotel Izmir


هتل مای ازمیر به واسطه محیط دلنشین و فضای داخلی زیبا، در زمره بهترین هتل‌های شهر ازمیر قرار می‌گیرد. مای هتل ازمیر علاوه بر موارد فوق، موقعیت مکانی خوبی نیز دارد و در مجاورت دریای اژه واقع شده است تا مهمانان لذت بیشتری طی سفر خود به My Hotel Izmir در ساحل تجربه کنند. شهر ازمیر، سومین شهر بزرگ و یکی از شهرهای تاریخی کشور ترکیه است و سالانه گردشگران زیادی از اقصی نقاط جهان جذب می‌کند. در همین راستا، با ساخت سازه‌های جدید، توانسته ترکیبی زیبا از دنیای مدرن و قدیمی را خلق کند. همانطور که پیش‌تر ذکر شد، مای هتل ازمیر موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و به لطف آن، فاصله چندانی با برترین جاذبه‌های شهر ندارد.
یکی از این موارد، برج ساعت ازمیر است که فاصله ۲.۳ کیلومتری با هتل دارد. قطعا بخشی از سفر هر مسافری، به خرید و لذت خرید اختصاص دارد. در همین راستا، شایسته است تا به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید شهر ازمیر اشاره کنیم. مای هتل ازمیر با مرکز خرید کمر پلازا الیسوریس فاصله‌ی ۲.۵ کیلومتری دارد و مهمانان هتل می‌توانند طی سفر خود از این مکان بازدید کنند و به خرید بپردازند. از آنجایی که شهر ازمیر چسبیده به دریا است و ساحل‌های زیادی نیز دارد، مسافران زیادی را هر ساله به یمن وجود این مورد، جذب می‌کند. فارغ از این موارد، خودِ مای هتل ازمیر نیز امکانات رفاهی متنوعی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

امکانات و خدمات عمومی مای هتل ازمیر


بدون شک یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای مسافران هنگام خرید بلیط هوایپما و رزرو اتاق، امکانات هتل است. علاوه بر موقعیت مکانی ایده‌آل و امکان دسترسی به اغلب اماکن دیدنی شهر ازمیر، مای هتل ازمیر امکاناتی از قبیل صبحانه و پارکینگ رایگان، سیستم تهویه مطبوع در اتاق‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته و سایر موارد دارد. یکی از مهم‌ترین امکانات این هتل، اینترنت بی‌سیم رایگان است که در تمامی قسمت‌های هتل قابل دسترسی است و مهمانان می‌توانند با اینترنت پر سرعت، به امورات شخصی خود بپردازند و اخبار مختلف را پیگیری کنند. نحوه برخورد کارکنان حین ورود به هتل و مدت اقامت مهمانان، از دیگر محاسن My Hotel Izmir به شمار می‌رود و قطعا برای هر مسافری، ارزشمند و حائز اهمیت است. مای هتل ازمیر علاوه بر امکانات فوق، رستوران اختصاصی نیز دارد و مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند. اما برخی از امکانات این هتل، مستلزم پرداخت هزینه‌ای جدا هستند.
حمل و نقل فرودگاه، خشکشویی و سرویس اتو از جمله این موارد محسوب می‌شوند. این هتل ۷ طبقه، به آسانسور نیز مجهز است تا مهمانان مشکلی از این بابت نداشته باشند و در آسایش کامل اوقات خود را سپری کنند. همچنین، مای هتل ازمیر یک اتاق مختص کنفرانس‌ها و ملاقات کاری هم دارد. لازم به ذکر است، کارکنان این اقامتگاه به چهار زبان بین المللی دنیا مسلط هستند. این چهار زبان عبارتند از: آلمانی، روسی، ترکی استانبولی و انگلیسی. به غیر از امکانات کلی مذکور، مای هتل ازمیر امکانات متعددی در اتاق‌ها نیز دارد که در ادامه مطلب به آنها خواهیم پرداخت.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


مای هتل ازمیر یک هتل چهار ستاره است که یکی از مهم‎‌ترین فاکتورهای چهار ستاره بودن آن، امکانات بالای اتاق‌ها تلقی می‌شود. همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، این هتل مجهز به اینترنت پر سرعت رایگان است. در همین راستا، مهمانان از داخل اتاق خود نیز می‌توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند. قطعا امکانات اتاق‎‌های مای هتل ازمیر صرفا به اینترنت محدود نیست و به سایر امکانات از جمله تلفن، تلویزیون صفحه تخت دارای کانال‌های جهانی، آینه آرایش رومیزی، سیستم تهویه مطبوع، حمام شخصی با وان و دوش دستی، میز کار، سشوار، کتری برقی، سیستم گرمایش مرکزی، آشپزخانه به همراه اقلام مورد نیاز، تخت خواب مخصوص کودکان و سایر موارد، مجهز است. لازم به ذکر است، همه‌ی اتاق‌های هتل دارای عایق صدا هستند و در نتیجه، آرامش کامل طی تمام ساعات شبانه روز برای مهمانان برقرار است. علاوه بر این موارد، نظافت روزانه اتاق‌ها به صورت منظم توسط کارکنان انجام می‌شود. همچنین، هنگام رزرو اتاق، انواع بالشت‌های پر، پنبه و غیره نیز پیشنهاد خواهد شد و مهمانان می‌توانند هر کدام را که دوست دارند، انتخاب کنند.

فاصله هتل مای ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستانی آگورا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کمر پلازا الیسوریس: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا ساختمان آسانسور ازمیر: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا کادیفکاله یا قلعه کادیفه: ۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است