search
menu

هتل Mia City Hotel Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mia City Hotel Izmir
امکانات کلی هتل میا سیتی ازمیر
اتاق‌ها و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میا سیتی ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mia City Hotel Izmir


هتل ۴ ستاره مجلل و لوکس میا سیتی که برای تفریح و آرامش ایده آل است، در منطقه Gaziemir ازمیر واقع شده است. در این هتل تمام تلاش بر این است که میهمانان احساس راحتی کنند. برای انجام این کار، هتل بهترین خدمات و امکانات را ارائه می‌دهد. هتل تنها ۴ کیلومتر از مرکز نمایشگاه فواریزمیر فاصله دارد. برج ساعت، موزه آگورا، میدان کوناک و موزه آتاتورک از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل به شمار می‌آیند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که تقریبا ۴ کیلومتر با ملک فاصله دارد. برای مسافرانی که از ازمیر بازدید می‌کنند، هتل Mia City Hotel Izmir یک انتخاب عالی برای استراحت و تجدید قوا است. این هتل که به خاطر محیط شیک و نزدیکی به رستوران‌های عالی شهرت دارد، لذت بردن از بهترین‌های ازمیر را آسان می‌کند. چه برای تجارت و چه برای تفریح به ازمیر سفر کرده باشید، هتل میا سیتی مطمئنا بازدید شما از ازمیر را به خاطره‌ای ارزشمند تبدیل می‌کند. همچنین تهیه بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری سفر راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

امکانات کلی هتل میا سیتی ازمیر


هنگام اقامت در هتل میا سیتی، میهمانان به میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و چک این ۲۴ ساعته دسترسی دارند. همچنین می توانید از استخر و صبحانه لذت ببرید. پارکینگ رایگان برای میهمانانی که با خودروی شخصی سفر کرده‌اند در هتل موجود است. همچنین هتل دارای وای فای رایگان در سراسر ملک است. میهمانان می‌توانند از یک وعده غذایی در رستوران لذت ببرند. یک بار نیز در محل وجود دارد. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای از قبیل آسانسور، ویلچر و سرویس بهداشتی دارای ریل در نظر گرفته شده است تا آن‌ها نیز همانند سایر میهمانان اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید.
برای امنیت بیشتر نیز می‌توانید به هنگام گردش و تفریح اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. علاقمندان به بدنسازی می‌توانند از خدمات مرکز تناسب اندام هتل استفاده کنند. انواع ماساژ ها نیز ارائه می‌شود. هتل Mia City Hotel Izmir دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی در دسترس هستند. یک مرکز تجاری نیز در هتل وجود دارد. در هتل میا سیتی ازمیر میهمانان نمی‌توانند حیوانات اهلی خانگی خود را به هتل بیاورند. اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری نیز تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. پرسنل هتل به زبان انگلیسی و ترکی مسلط بوده و به خوبی میهمانان را راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌ها و انواع اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Mia City Hotel Izmir عبارتند از: اتاق‌های خانوادگی، اتاق لوکس، اتاق سوپریور، اتاق استاندارد، اتاق اکسکلوسیو، اتاق اکسکلوسیو پلاس، سوئیت میا، اتاق لوکس دیاموند و سوئیت ماه عسل. میهمانان می‌توانند از میان ۸۰ اتاق مدرن که همگی فضایی سرشار از صلح و هماهنگی کامل دارند، اتاق دلخواه خود را انتخاب کرده و اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنند. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی و اینترنت بی سیم رایگان است. در برخی از واحدها یک قسمت نشیمن برای راحتی میهمانان در نظر گرفته شده است. اتاق‌های هتل میا سیتی تهویه مطبوع و مینی بار نیز دارند. تجهیزات تهیه چای و قهوه را در اتاق‌ها پیدا خواهید کرد. همه اتاق ها حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی فرنگی دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه سرو می‌شود. اگر به دنبال یک رستوران مدیترانه‌ای هستید، از Bigceks Burger، Myhouse Cafe، یا Site Sedir Lokantasi دیدن کنید، که همگی در فاصله کوتاهی از هتل میا سیتی قرار دارند. در این هتل صبحانه به صورت سلف سرویس سرو می‌شود. در بار هتل نیز می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل میا سیتی ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دهکده المپیک ازمیر: ۶ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آگورا: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک: ۱۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است