search
menu

هتل Mellow Blue Hotel & Restaurant Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mellow Blue Hotel & Restaurant Izmir
امکانات عمومی هتل ملو بلو اند رستوران ازمیر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ملو بلو اند رستوران ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mellow Blue Hotel & Restaurant Izmir


هتل ملو بلو اند رستوران یکی از هتل‌های سه ستاره و موردتوجه در شهر ازمیر ترکیه است. این هتل در محله‌ای از شهر ازمیر واقع‌شده است که از این طریق می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید موجود در شهر دسترسی آسانی داشته باشید. اینجا یکی از هتل‌های موردتوجه برای سفرهای دونفره در شهر ازمیر به شمار می‌رود، شما نیز در هنگام خرید بلیط هواپیما با انتخاب این هتل برای اقامت سفری به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌تان رقم خواهید زد. هتل بی‌نظیر ملو بلو با ۱۶ کیلومتر فاصله از جزیره اسک جزو پرطرفدارترین هتل‌های این منطقه به شمار می‌رود.
از جاذبه‌های دیدنی و مشهور این شهر می‌توان به برج ساعت، معبد آرتمیس، موزه آگورا، بازار ازمیر اشاره کرد و همچنین میدان کوناک جزو میدان‌های بسیار مشهور و دیدنی در شهر ازمیر است که از هتل Mellow Blue Hotel & Restaurant Izmir به این میدان و از همین طریق به جاذبه‌های دیدنی دسترسی راحتی خواهید داشت. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز در این منطقه فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که با ۳۳ کیلومتر فاصله قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، رستوران، روم سرویس و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ملو بلو اند رستوران ازمیر


در میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که به‌صورت شبانه‌روزی آماده استقبال از مسافران سراسر جهان هستند. همچنین خدماتی مانند روم سرویس و اینترنت وای فای رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس هستند. در محوطه هتل نیز مبلمان زیبایی چیده شده که در هنگام عصر یا شب در این قسمت از هتل می‌توانید لحظات خوشی را تجربه کنید. قابل‌توجه مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ اختصاصی در این هتل وجود ندارد و این‌گونه مسافران باید ماشینشان را در خیابان‌های اطراف هتل پارک کنند.
ازجمله خدمات ارائه‌شده در لابی هتل Mellow Blue Hotel & Restaurant Izmir می‌توان به صرافی اشاره کرد که در هرلحظه از شبانه‌روز می‌توانید نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. همچنین در صورت نیاز به خدمات بیزینس می‌توانید از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید که برای این کار باید پرداخت هزینه مجزا پرداخت کنید. خدمات مربوط به شستشو در این هتل عبارت‌اند از اتوکشی و خشک‌شویی که هردوی این امکانات با پرداخت هزینه مجزا انجام می‌گیرند. از امکانات سرگرم‌کننده نیز می‌توان به کتابخانه اشاره کرد که در زمان اقامتتان می‌توانید انواع کتاب‌ها را مطالعه کرده و ساعات خوشی را در این قسمت سپری کنید. کارکنان این مجموعه مجرب و کارآزموده بوده و همگی به زبان‌های آلمانی، گرجی و ترکی استانبولی تسلط دارند. این هتل زیبا دارای باغ بوده و چشم‌انداز بی‌نظیر از پنجره اتاق‌ها رو به باغ قابل‌تماشا است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی بار، کتری برقی، کمد لباس و حمام اختصاصی هستند. در هر یک از اتاق‌های موجود در داخل این هتل می‌توانید از تختخواب‌های استاندارد با ملافه‌های تمیز بهره‌مند شوید. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Mellow Blue Hotel & Restaurant Izmir می‌توان به انواع میوه، شکلات، بطری آب و نوشیدنی اشاره کرد که همگی در یخچال قرار داده می‌شوند و برای استفاده از این خوراکی‌ها باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

رستوران هتل


در رستوران موجود در داخل این هتل انواع وعده‌های غذایی را برای مهمانان به‌صورت منویی سرو می‌کنند و این‌که می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را در قسمت بار این هتل سفارش دهید.

فاصله هتل ملو بلو اند رستوران ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مارینا سیاجیک: ۲۸۰ متر
فاصله تا ساحل چامجاز: ۲۱۰ متر
فاصله تا ساحل موکا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا پلاژ آکوم: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است