search
menu

هتل Marlight Boutique Hotel Izmir

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Marlight Boutique Hotel Izmir
امکانات عمومی هتل مارلایت بوتیک ازمیر
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مارلایت بوتیک ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Marlight Boutique Hotel Izmir


هتل مارلایت بوتیک ازمیر دارای امکانات بسیار خوبی است که می‌تواند برای اقامت شما یک گزینه مناسب و ایده آل باشد. این هتل دارای چهار ستاره است که در قلب شهر ازمیر واقع شده‌است و دارای امکاناتی است که به تفصیل در ادامه متن به آن‌ها اشاره خواهد شد. هتل به کافه‌ها، رستوران‌ها و مغازه‌های زیادی نزدیک است. ساختمان آن شیک و نو ساز است و بخش‌های مختلف آن دارای طراحی امروزی و شیک است. در بخش‌های مختلف هتل مانند لابی، رستوران و سونای هتل Marlight Boutique Hotel Izmir مبلمان و چیدمان بسیار شیکی را شاهد خواهید بود. اتاق‌ها نیز بسیار شیک هستند و بعضی از آن‌ها دارای آب گرم و سونای اختصاصی است. شما با انتخاب این شهر و اقامت در این هتل هم می‌توانید از جاهای دیدنی ازمیر مانند: موزه آگورا ازمیر، آکواریوم ازمیر، موزه مردم شناسی ازمیر بازدید کنید و هم تجربه اقامت در یک هتل راحت مانند Marlight Boutique Hotel Izmir را تجربه کنید. با خرید آنلاین بلیط هواپیما بدون شک سفر بسیار راحتی را تجربه خواهید کرد.

امکانات عمومی هتل مارلایت بوتیک ازمیر


هتل دارای امکانات بیشماری است و در واقع همه آنچیزی است که برای سفر شما مورد نیاز است. آنچه که برای مسافران و به ویژه برای گردشگران خارجی بسیار مهم است، وجود اینترنت در بخش‌های مختلف هتل است که بصورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. پارکینگ نیز در صورت به همراه داشتن خودرو شخصی در اختیار شما قرار می‌گیرد . هیچ وجه اضافی بابت استفاده از این پارکینگ از شما گرفته نخواهد شد. افراد معلول نیز به راحتی می‌توانند از این پارکینگ استفاده کنند. لاندری، خشکشویی و اتو با هزینه مجزا برای مهمانان هتل ارائه می‌شود. فکس، فتوکپی و خدمات مورد نیاز برای برقراری جلسات کاری و اجتماعات برای کسانیکه خواهان این خدمات باشند ارائه می‌شود. آسانسور نیز در ساختمان چند طبقه هتل وجود دارد تا رفت و آمد بین طبقات به راحتی صورت گیرد. صندوق امانات در هتل Marlight Boutique Hotel Izmir وجود دارد تا با خیال راحت مدارک و وسایل با ارزش خود را به آن بسپارید. اگر با هواپیما و خرید اینترنتی بلیط هواپیما به ازمیر سفر کرده‌اید نگران نباشید زیرا هتل شاتل فرودگاهی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به راحتی بین هتل و فرودگاه ازمیر رفت و آمد داشته‌باشید.
تهویه مطبوع هتل باعث شده‌است تا جوی مطبوع برای اقامت مسافران ایجاد شود. اگر از فروشگاه یا هایپرمارکتی خرید دارید می‌توانید از هتل بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهند. آلارم‌های امنیتی اقامتی امن و خاطر جمع را به شما به ارمغان خواهد آورد. باشگاه ورزشی نیز داخل این هتل وجود دارد و سونا و ماساژ حرفه‌ای را نیز می‌توانید در این هتل تجربه کنید. بخش سونا و ماساژ بسیار حرفه‌ای و در محیطی ویژه انجام می‌شود. در ادامه به ارائه اطلاعاتی از اتاق‌های هتل خواهیم پرداخت.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل از تهویه مطبوع و فضای آرامش بخشی برخوردار هستند. تخت‌ها و مبلمان راحتی در واحدها قرار دارد که شما را در داشتن اقامتی آرامش بخش یاری می‌کنند. وسایل گرمایشی و سزمایشی نیز در واحدها وجود دارد. حمام و سرویس بهداشتی فرنگی اختصاصی برای هر واحد اقامتی تعریف شده‌است. اینترنت نیز در داخل واحدها قابل دسترسی است. چای ساز و کتری برقی در همه واحدهای هتل Marlight Boutique Hotel Izmir وجود دارد. انواع اتاق‌هایی که می‌توانید در این هتل اجاره کنید شامل:
• اتاق استاندارد دابل یا تویین
• سوئیت همراه با سونا
• اتاق استاندارد سه نفره

رستوران هتل


هتل دارای رستوران بسیار شیکی است. در منوی رستوران هتل Marlight Boutique Hotel Izmir می‌توانید غذاهای بسیار خوشمزه و باب میل خودتان را در تمام وعده‌های غذایی داشته باشید.

فاصله هتل مارلایت بوتیک ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا استادیوم آتاتورک ازمیر: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است