search
menu

هتل Marina Hotel Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره MARİNA HOTEL Izmir
امکانات هتل مارینا ازمیر
خدمات هتل مارینا ازمیر
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل مارینا ازمیر

درباره MARİNA HOTEL Izmir


هتل مارینا ازمیر یک هتل ۳ ستاره میان رده در شهر ازمیر است که با توجه به موقعیت مکانی عالی و محیط بسیار خوبی که دارد می‌تواند یک اقامت راحت و مقرون به صرفه را به مسافران شهر ازمیر ارائه دهد. هتل در مرکز شهر قرار گرفته است و از همین جهت مهمانان می‌توانند به راحتی به مراکز تفریحی، تجاری و اماکن گردشگری شهر دسترسی داشته باشند. طراحی داخلی این هتل ظریف، زیبا و دوست داشتنی است و رنگ‌های زیبایی که در دکوراسیون فضای هتل به کار رفته سبب می‌شود که مسافران از اقامت در آن احساس خوبی داشته باشند. علاوه بر این‌ها محیط این هتل کاملا آرام است و از همین جهت مسافران می‌توانند سکونتی آرامش بخش را با اقامت در این هتل تجربه کنند. موزه آگورا ازمیر که یکی از زیباترین موزه‌های این شهر است در فاصله‌ای کمتر از ۱ کیلومتر از هتل قرار گرفته و امکان دسترسی آسان را برای مهمانان این هتل فراهم می‌سازد.
در این شهر اماکن گردشگری فراوان دیگری نیز وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به ساختمان آسانسور، معبد آرتمیس، پارک حیات وحش ازمیر و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هوایپما و سفر به شهر ازمیر از تمام این اماکن گردشگری بازدید داشته باشید و با سکونت در MARİNA HOTEL Izmir اقامتی آرام و مقرون به صرفه را در این شهر تجربه کنید.

امکانات هتل مارینا ازمیر


هتل مارینا ازمیر به عنوان یک هتل ۳ ستاره فضای بسیار خوب و زیبایی دارد که این مسئله یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل به شمار می‌رود. صبحانه‌ای که در هتل برای مهمانان سرو می‌شود، شامل مواد غذایی متنوعی است که سبب می‌شود مهمانان از صرف صبحانه در هتل راضی باشند. هتل دارای یک لابی کوچک اما بسیار شیک و زیبا است که مهمانان می‌توانند در آن استراحت کنند. در این هتل سالن برگزاری کنفرانس وجود دارد که امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای مسافران فراهم می‌کند. منطقه مخصوص سیگار کشیدن در این هتل استعمال سیگار را در مناطق عمومی و مشترک هتل ممنوع کرده است و از همین جهت مهمانان مشکلی از جهت وجود دود سیگار در هتل نخواهند داشت. هتل مجهز به وای فای نیز است و مسافران می‌توانند در سرتاسر ملک هتل به اینترنت رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. از دیگر امکانات موجود در MARİNA HOTEL Izmir می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، اتاق‌های خانوادگی، سالن استراحت مشترک، منطقه بازی سرپوشیده و… اشاره کرد.

خدمات هتل مارینا ازمیر


مهم‌ترین ویژگی هتل مارینا ازمیر که آن را از دیگر هتل‌های شهر ازمیر برای مهمانان ایرانی متمایز می‌کند، تسلط پرسنل این هتل به زبان فارسی است که بدون شک برای مهمانان فارسی زبان مسئله بسیار مهمی به حساب می‌آید. هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در هر ساعتی از شبانه روز که به شهر ازمیر وارد شوید از شما استقبال می‌کند. پرسنل هتل بسیار کارآمد و پاسخ گو هستند و برای هر کمک و راهنمایی می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. خدمات تبدیل ارز در این هتل وجود دارند و ارز مورد نیاز مسافران را در محل برای آنان تامین می‌کند. خدمات خشکشویی، لباسشویی و سرویس اتو هتل در اختیار مهمانان قرار دارند و خیال مسافران را از بابت شست و شو و نگهداری از لباس‌هایشان راحت می‌کنند. خدمات دیگری نیز در MARİNA HOTEL Izmir وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به نگهبانی ۲۴ ساعته، انبار چمدان، فتوکوپی، فکس و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی متنوعی در هتل مارینا ازمیر به مسافران ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق دونفره، اتاق دوقلو استاندارد، اتاق سه نفره، اتاق سه نفره استاندارد و اتاق یک نفره اشاره کرد. امکاناتی که در این واحدها در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند گسترده و متنوع هستند و در مجموع شرایطی را فراهم می‌کنند که مسافران از اقامت در آن‌ها راضی باشند و تجربه خوبی را از سکونت در این هتل تجربه کنند. از جمله امکانات موجود در واحدهای اقامتی MARİNA HOTEL Izmir می‌توان به حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، یخچال، کتری برقی، تلفن و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل مارینا ازمیر


فاصله هتل تا موزه آگورا ازمیر: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا برج ساعت ازمیر: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کمپ فضایی ترکیه: ۹.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است