search
menu

هتل Lotus Garden Hostel Izmir

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lotus Garden Hostel Izmir
امکانات و خدمات عمومی هاستل لوتوس گاردن ازمیر
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرم کننده هتل
رستوران هتل
فاصله هاستل لوتوس گاردن ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Lotus Garden Hostel Izmir


هاستل لوتوس گاردن ازمیر، اقامتگاه ۲ ستاره در محله آلتین اردوی ازمیر است که اقامت مناسب و مطلوب برای مهمانان تأمین می‌نماید. اقامت در این هاستل مناسب افراد جوانی است که به صورت تنهایی یا گروهی از دوستان قصد سفر به ازمیر دارند و می‌خواهند تا حد امکان در هزینه سفرشان صرفه جویی کنند. هاستل لوتوس گاردن ازمیر تاکنون میزبانی گردشگران زیادی را انجام داده و اکثرشان با رضایت خاطر هاستل را ترک کرده‌اند. یعنی مهمانان با پرداخت هزینه معقول و مقرون به صرفه، اقامت خوب و راحتی در این هاستل تجربه می‌کنند. اتمسفر هاستل بسیار باصفا و دنج است و مهمانان خود را همچون در خانه خودشان احساس می‌کنند. حیاط کوچک اما پر از مهر و صفای آن مکان دلنشینی برای استراحت است.
هاستل لوتوس گاردن ازمیر با داشتن موقعیت مکانی خوب به موزه آگورا ازمیر، دریای اژه، برج ساعت ازمیر، میدان کوناک و جمهوریت، کادیفکاله و ... نزدیک است. کارکنان هتل Lotus Garden Hostel Izmir بسیار خوش برخورد، زحمتکش و کاردان هستند و به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هاستل لوتوس گاردن ازمیر


در هاستل لوتوس گاردن ازمیر امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما ازمیر با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هاستل استفاده و بابت هر روز مبلغ ۲٫۵ یورو پرداخت کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هاستل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هاستل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هاستل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات اتو، خشکشویی و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هاستل به زبان‌های انگلیسی، آذری و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هاستل حیوانات خانگی بدون دریافت هزینه اضافی پذیرش می‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و مناسب هر نیاز و سلیقه‌ای در هاستل لوتوس گاردن ازمیر وجود دارند. اتاق‌های هاستل شامل واحدهای ۶ تخته، دبل دلوکس، تخت سینگل در اتاق خوابگاهی، اتاق دبل با منظره فضای سبز، اتاق دبل با تخت اضافی و ... هستند. دکوراسیون اتاق‌ها ساده، شیک و بسیار دلنشین بوده و با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته است. فضای اتاق‌ها فوق العاده دنج است و ترکیب‌های رنگی زیبایی که در اسباب و دیزاین اتاق‌ها به کار گرفته شده، فضا را بسیار دلنشین کرده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هاستل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هاستل لوتوس گاردن ازمیر ساعت ۱۲٫۳ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۸ صبح الی ۱۱ است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هاستل لوتوس گاردن ازمیر امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، صندوق امانات، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند. در واحدهای خوابگاهی سرویس بهداشتی مشترک بوده و مهمانان بایستی لوازم بهداشتی خصوصی خود را همراه داشته باشند. همچنین، یک آشپزخانه مشترک در هاستل وجود دارد که تمام امکانات پخت و پز و پذیرایی در آن مهیا گشته و مهمانان می‌توانند غذای مورد علاقه‌شان را خودشان تهیه و آماده نمایند.

امکانات تفریحی و سرگرم کننده هتل


در هاستل لوتوس گاردن ازمیر یک سری فعالیت‌های نشاط و مفرح برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. معمولا مهمانان در حیاط هاستل و یا داخل هاستل با دوستان یا دیگر مهمانان به بازی تخته نرد می‌پردازند. تنیس روی میز نیز برای مهمانان بسیار سرگرم کننده است. برخی مهمانان با کرایه دوچرخه از هاستل به تور دوچرخه سواری رفته و حتی توسط دوچرخه از نزدیک‌ترین جاذبه‌ها بازدید می‌کنند. کتابخانه دنج و باصفای هاستل نیز مکان مناسبی برای اهل مطالعه است.

رستوران هتل


در کافه رستوران هاستل صبحانه بوفه‌ای شامل غذاهای حلال و وگان برای مهمانان آماده گشته و در ساعات معین سرو می‌شود.

فاصله هاستل لوتوس گاردن ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاترک: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا بندر ازمیر (لیمان ازمیر): ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا دهکده المپیک ازمیر: ۷٫۸ کیلومتر
فاصله تا کمپ فضایی ترکیه: ۹٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است