search
menu

هتل L'agora Old Town Hotel & Bazaar Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل L'agora Old Town Hotel & Bazaar Izmir
امکانات کلی هتل لاگورا اولد تاون اند بازار ازمیر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لاگورا اولد تاون اند بازار ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل L'agora Old Town Hotel & Bazaar Izmir


هتل لاگورا اولد تاون اند بازار یکی از هتل‌های ۳ ستاره ازمیر است که در موقعیت مناسبی در منطقه کوناک ازمیر در فاصله ۲۱۵ متری از مرکز شهر قرار دارد. اگر به دنبال یک هتل کوچک خانوادگی در ازمیر هستید، این هتل گزینه مناسبی است. هتل تا موزه آگورا، برج ساعت ازمیر، موزه آتاتورک، سالن ورزشی سرپوشیده آتاتورک و استادیوم آلسانجاک فاصله چندانی ندارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که در ۱۴ کیلومتری هتل قرار دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به ازمیر، هتل L'agora Old Town Hotel & Bazaar Izmir با قیمت مناسب و ارائه خدمات رفاهی مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت است.

امکانات کلی هتل لاگورا اولد تاون اند بازار ازمیر


این هتل کوچک میز پذیرش ۲۴ ساعته، دربان و فروشگاه‌ها را ارائه می‌دهد تا اقامت شما را دلپذیرتر کند. این ملک همچنین دارای یک سالن استراحت است. باغ قلمرو هتل را زیبا می‌کند. یک سالن کنفرانس برای سازماندهی جلسات کاری و ضیافت‌ها وجود دارد. اینترنت رایگان در تمام مناطق اقامتی موجود است. این هتل رستوران اختصاصی خود را در محل ارائه می‌دهد. میهمانان می‌توانند غذا و نوشیدنی را در اتاق خود سفارش دهند. بلیط ورودی جاذبه‌های گردشگری را می‌توانید از میز تور هتل تهیه کنید تا وقت ارزشمندتان در صف‌های طولانی تلف نشود. همچنین برای گشت و گذار در شهر امکان کرایه خودرو فراهم شده است. یک صرافی در هتل لاگورا اولد تاون اند بازار ازمیر وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید.
امکاناتی از جمله ویلچر برای میهمانانی که دارای کم توانی یا ناتوانی جسمانی هستند در نظر گرفته شده است تا آن‌ها نیز اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. خدمات خانه داری نیز به صورت روزانه در هتل انجام می‌شود. سیستم اعلام و اطفا حریق، کپسول آتش نشانی و صندوق امانات نیز برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر میهمانان در هتل در نظر گرفته شده است. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در تورهای پیاده روی، دوچرخه سواری و کلاس‌هایی که درباره فرهنگ محلی تشکیل می‌شود شرکت کنید. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل و استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است . اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل L'agora Old Town Hotel & Bazaar Izmir با تسلط به چندین زبان زنده دنیا از جمله عربی، انگلیسی، اسپانیایی، فارسی، فرانسوی و ترکی از میهمانان استقبال کرده و رابطه خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل لاگورا اولد تاون اند بازار ازمیر عبارتند از: اتاق دبل یا توئین استاندارد، اتاق لوکس، اتاق سه تخته سوپریور و سوئیت. این هتل مجموعه‌ای از امکانات اتاق از جمله مینی‌بار، وای فای رایگان و تهویه مطبوع را به میهمانان ارائه می‌دهد. این ملک با داشتن اتاق‌های خانوادگی، تراس را نیز برای میهمانان فراهم می‌کند. هر اتاق در هتل L'agora Old Town Hotel & Bazaar Izmir دارای میز، پاسیو با منظره باغ، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، ملحفه و حوله است. اتاق‌های میهمان دارای صندوق امانات نیز هستند. تجهیزاتی از جمله چای ساز و قهوه ساز برای تهیه چای و قهوه در اتاق‌ها وجود دارد. در صورت درخواست می‌توانید صبحانه را در اتاق خودتان میل کنید.

رستوران هتل


میهمانان هتل می‌توانند روزانه از صبحانه قاره‌ای لذت ببرند. انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و نوشیدنی‌های متنوع نیز در رستوران و بار هتل سرو می‌شوند. وقتی این‌جا هستید، پیشنهاد می‌شود که حتما از برخی از رستوران‌های چینی، از جمله Sushico، Tea&Pot، و Red Dragon که همگی در فاصله کوتاهی از هتل لاگورا اولد تاون اند بازار ازمیرقرار دارند، بازدید کنید.

فاصله هتل لاگورا اولد تاون اند بازار ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آگورا: ۳۰۰ متر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۶۰۰ متر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۹۰۰ متر
فاصله تا موزه باستان شناسی ازمیر: ۹۰۰ متر
فاصله تا دهکده المپیک ازمیر: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آگورا: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است