search
menu

هتل Hotel Kabacam Izmir

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Kabacam Izmir
امکانات هتل کاباچام ازمیر
خدمات هتل کاباچام ازمیر
واحدهای اقامتی هتل کاباچام ازمیر
فاصله هتل کاباچام ازمیر تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Hotel Kabacam Izmir


هتل کاباچام ازمیر یک هتل ۳ ستاره اقتصادی در شهر ازمیر است که مسافران این شهر می‌توانند اقامتی مقرون به صرفه را در آن تجربه کنند. این هتل در مرکز شهر تاریخی ازمیر قرار گرفته است و بنابراین دسترسی مسافران را به بسیاری از اماکن گردشگری و تفریحی شهر آسان می‌کند. بازارها، مغازه‌ها و مراکز خرید بسیار متنوعی در اطراف هتل قرار گرفته‌اند و مهمانانی که قصد خرید در شهر ازمیر را داشته باشند می‌توانند با اقامت در این هتل به راحتی به مراکز تجاری ازمیر دسترسی داشته باشند. یکی از فوق العاده‌ترین ویژگی‌های این هتل نزدیکی آن به محل برگزاری نمایشگاه بین المللی ازمیر است که سبب می‌شود استقبال مسافران از این هتل روز به روز بیشتر شود. شهر ازمیر پس از استانبول دومین بندر بزرگ کشور ترکیه است که با اماکن تاریخی و جذاب متعددی که در خود جای داده است می‌تواند به بهترین نحو ممکن پذیرای مسافران داخلی و خارجی باشد. از جمله اماکن معروف این شهر می‌توان به برج ساعت ازمیرa>، href="https://safarmarket.com/blog/attractions/turkey/izmir/the-temple-of-artemis">معبد آرتمیس، ساختمان آسانسور و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا در Hotel Kabacam Izmir اقامت داشته باشید و سفری جذاب و به یادماندنی را با اقامت در این هتل تجربه کنید.

امکانات هتل کاباچام ازمیر


امکاناتی که در هتل کاباچام ازمیر وجود دارند نسبت به یک هتل میان رده و اقتصادی بسیار مناسب به نظر می‌رسند. در این هتل یک رستوران وجود دارد که مهمانان می‌توانند طعم لذیذ انواع غذاهای ترکی را در آن تجربه کنند. ورود حیوانات خانگی به هتل آزاد است و مسافران می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای حیوانات خانگی خود را نیز در سفر به همراه داشته باشند. پارکینگ هتل به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانانی که قصد کرایه اتومبیل در شهر ازمیر را داشته باشند می‌توانند از امکانات پارکینگ نیز بهره‌مند شوند. استعمال سیگار در سرتاسر ملک هتل ممنوع است و تمام واحدهای اقامتی این مجموعه نیز غیرسیگاری هستند که همین مسئله اقامت را برای مهمانان آسان‌تر می‌کند. از دیگر امکاناتی که در Hotel Kabacam Izmir وجود دارند می‌توان به اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های عایق صدا، اینترنت رایگان و… اشاره کرد.

خدمات هتل کاباچام ازمیر


هتل کاباچام ازمیر دارای خدمات تبدیل ارز است و بنابراین مهمانان در بدو ورود به این هتل می‌توانند ارز مورد نیاز خود را تامین کنند. میز پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و پرسنل هتل در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کنند. کارکنان هتل به زبان‌های ترکی، روسی و انگلیسی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند و مسافران برای اقامت در این هتل نیازی به دانستن زبان ترکی نخواهند داشت. هتل دارای انبار نگهداری چمدان است که مسافران می‌توانند چمدان‌ها و وسایل اضافه خود را در آن نگهداری کنند. از آن جایی که در هتل خدمات نظافت روزانه وجود دارد تمام واحدهای اقامتی موجود در هتل به صورت روزانه نظافت می‌شوند که همین مسئله در کیفیت اقامت مسافران تاثیر فراوانی دارد. هتل دارای خدماتی مانند خشکشویی، لباس شویی و سرویس اتو است که خیال مهمانان را از بابت نگهداری از لباس‌هایشان در طول مسافرت آسوده می‌سازد. خدمات دیگری نیز در Hotel Kabacam Izmir به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به ارائه میان وعده‌های متنوع با پرداخت هزینه اضافی، نگهبانی ۲۴ ساعته، تحویل مواد غذایی و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل کاباچام ازمیر


تنها سه نوع واحد اقامتی در هتل کاباچام ازمیر در اختیار مسافران قرار می‌گیرند که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق یک نفره، اتاق دونفره و اتاق سه نفره اشاره کرد. فضایی که این واحدها در اختیار مسافران قرار می‌دهند فضایی نسبتا بزرگ با امکانات رفاهی مناسب هستند که بدون شک برای یک اقامت مقرون به صرفه می‌توانند مفید باشند. از امکانات موجود در این واحدهای اقامتی می‌توان به حمام مشترک به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کتری برقی، ساعت زنگ دار، کمد لباس، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، میز کار و… اشاره کرد.

فاصله هتل کاباچام ازمیر تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله هتل تا برج ساعت ازمیر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا دهکده المپیک ازمیر: ۷.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا کمپ فضایی ترکیه: ۹.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است